Ogłoszenie z dnia 2021-08-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00136271/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-04
- 2021/BZP 00145388/01 - Modyfikacja z dnia 2021-08-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO KUCHNI SZKOLNEJ W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 2 W JÓZEFOWIE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Józefów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013268729
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kardynała Wyszyńskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Józefów
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-420
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@jozefow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://jozefow.bip.eur.pl/public/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://jozefow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO KUCHNI SZKOLNEJ W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 2 W JÓZEFOWIE2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-056570a1-f4f9-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00164938
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: POŚ.271.40.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1. ARTYKUŁY OGÓLNOSPOŻYWCZEJaja świeże, czyste, które nie mają uszkodzonej skorupki. Makaron sporządzony z najwyższej jakości mąki, zawiera pszenice durum, po ugotowaniu nie skleja się, jest twardy i sprężysty, zachowuje naturalny zapach i kolor. Przyprawy - zapach świeży po otwarciu produktów, bez oznak spleśnienia, grudek, produkty gotowane sypkie, bez sklejania się twarde sprężyste, produkty z puszek bez pleśni , mętnej konsystencji
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03142500-3 - Jaja
15240000-2 - Ryby puszkowane i pozostałe ryby konserwowane lub przetworzone
15410000-5 - Surowe oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
15610000-7 - Produkty przemiału ziarna
15831200-4 - Cukier biały
15840000-8 - Kakao; czekolada i wyroby cukiernicze
15851100-9 - Makaron niegotowany
15860000-4 - Kawa, herbata i podobne produkty
15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne
4.5.5.) Wartość części: 58800 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2.MLEKO i PRZETWORY MLECZNEŚwieże, dobry smak po otwarciu produktów, niezbrylone sery naturalne, gęste jogurty
4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15510000-6 - Mleko i śmietana
15530000-2 - Masło
15542100-0 - Ser twarogowy
15551000-5 - Jogurt i pozostałe przefermentowane przetwory mleczne
4.5.5.) Wartość części: 82320 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3. MIĘSO i WĘDLINYBarwa mięsa świeżego powinna być bladoróżowa do czerwonej, soczyste, barwa, zapach, konsystencja, powierzchnia i przekrój mają świadczyć o świeżości produktu, wędliny konsystencja ścisła, barwa na przekroju jasno różowa, smak i zapach charakterystyczny dla mięsa peklowanego, parzonego i użytych przypraw, dopuszczalne pojedyncze skupiska galarety.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15110000-2 - Mięso
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15131130-5 - Wędliny
4.5.5.) Wartość części: 66640 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4. WARZYWA i OWOCEOwoce, warzywa, powinny być nie zwiędnięte, skorupka twarda, bez uszkodzeń zewnętrznych, intensywny kolor, skóra gładka ,tłustawa, lśniąca, miąższ mają soczysty. Warzywa korzenne- korzenie powinny być jędrne, nie popękane, nie sparciałe, bez uszkodzeń przez szkodniki, bez plam, czyste. Warzywa- klasy pierwszej, nie powinny być zaparzone, zamarznięte, zapleśniałe, Fasola- nasiona nie powinny być zbutwiałe, spleśniałe; Owoce, warzywa liściaste – bez plam, zdrowe, bez uszkodzeń. Ziemniaki-powinny być zdrowe, kształtne, suche, czyste bez ziemi, piasku, nieuszkodzone, jednolitej odmiany, kształt owalny, bez oznak zgnilizny, bez przebarwień w środku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.5.5.) Wartość części: 78400 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5. MROŻONKIWarzywa owoce świeże bez uszkodzeń, odpowiednio mrożone , zapach, smak świeży, po odmrożeniu nie rozpadają się , bez glazury SHP.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15221000-3 - Ryby mrożone
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15331100-8 - Warzywa świeże lub mrożone
15896000-5 - Produkty głęboko mrożone
4.5.5.) Wartość części: 101920 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6. PIECZYWOŚwieże, krojone, wypieczone z chrupiącą skórką
4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.5.5.) Wartość części: 3920 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Kwota brutto przeznaczona przez Zamawiającego na sfinansowanie niniejszego zamówienia w części 1 wynosi 58 800 zł.
Oferta z najniższą kwotą brutto złożona w niniejszym postępowaniu wynosi: 89 779,75 zł.
Cena najtańszej oferty przekracza kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację niniejszego zamówienia.
Zamawiający stwierdza, iż w chwili obecnej nie ma możliwości zwiększenia kwoty pierwotnie przeznaczonej na realizację zamówienia.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73353,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 81568,42 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73353,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Almax Dystrybucja Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7132695379
7.3.4) Miejscowość: Jastków
7.3.5) Kod pocztowy: 21-002
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73353,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-06-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 2 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
W niniejszej części jedyna złożona oferta podlegała odrzuceniu, ponieważ Wykonawca złożył wyłącznie pliki pdf, który nie został opatrzony żadnym z wymaganych podpisów: kwalifikowanym, zaufanym lub osobisty.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Kwota brutto przeznaczona przez Zamawiającego na sfinansowanie niniejszego zamówienia w części 4 wynosi 78 400 zł.
Oferta z najniższą kwotą brutto złożona w niniejszym postępowaniu wynosi: 117 591,10 zł.
Cena najtańszej oferty przekracza kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację niniejszego zamówienia.
Zamawiający stwierdza, iż w chwili obecnej nie ma możliwości zwiększenia kwoty pierwotnie przeznaczonej na realizację zamówienia.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 86128,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 86128,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Widan Polska Sp. z o.o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7952524932
7.3.4) Miejscowość: Przemyśl
7.3.5) Kod pocztowy: 37-700
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 86128,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-06-30Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty, co miało miejsce w niniejszym postępowaniu dla części 5.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie w części 6.
INNE PRZETARGI Z JÓZEFOWA
- Razem możemy więcej -integracja społeczna w Gminie Józefów
- Razem możemy więcej - integracja społeczna w Gminie Józefów
- Modernizacja kompleksu sportowego ,,Moje Boisko - Orlik 20212" wraz z budową elementów LA przy ul. Broniewskiego w Józefowie
więcej: przetargi w Józefowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mrożonek, margaryny, cukru i jaj kurzych do Zakładu Karnego w Przemyślu oraz Oddziału Zewnętrznego w Medyce
- Dostawa warzyw i owoców
- Sukcesywne dostawy przypraw, sosów, marynat, dodatków do dań do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie wraz z usługą transportu
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 4 WE WROCŁAWIU
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym dla Chłopców im. Św. Jana Bosko w Strzelnie w 2025 roku
- Sukcesywne dostawy artykułów sypkich i przypraw dla Działu Żywienia Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej - Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.