Ogłoszenie z dnia 2025-03-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00103043/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Marii na os. Cisowa w Kędzierzynie-Koźlu (odcinek od studni D24 do studni D31)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kędzierzyn-Koźle - Urząd Miasta
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412912
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piramowicza 32
1.5.2.) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-220
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@kedzierzynkozle.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kedzierzynkozle.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=f15dda4c-01df-4c59-b90f-a767d98264431.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Marii na os. Cisowa w Kędzierzynie-Koźlu (odcinek od studni D24 do studni D31)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-063419e4-7a29-4098-ac32-1b85bb442e5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00165028
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00012295/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Uzupełnienie kanalizacji ściekowej na obszarze gminy - roboty budowlane w zakresie budowy, przebudowy kanalizacji deszczowej i sanitarnej na terenie gminy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00103043
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.6.2025.AP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
A. Celem przedmiotowej inwestycji jest wykonanie zamówienia publicznego pod nazwą: Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Marii na os. Cisowa w Kędzierzynie-Koźlu (odcinek od studni D24 do studni D31) w ramach zadania budżetowego pn.:,,Uzupełnienie kanalizacji ściekowej na obszarze gminy" na podstawie dokumentacji projektowej, sporządzonej przez: Biuro Projektowe ISAR, 40-955 Katowice ul. Bytkowska 1B.
B. Zakres robót obejmuje budowę kanalizacji deszczowej od studni D24 do studni D31:
– kanał z rur PP Wawin X Stram fi 500 – 239,6m
– studnie bet. fi 1200 – 6 szt.
C. Wykonanie zamówienia obejmuje dodatkowo:
1)Wykonanie dokumentacji powykonawczej 2 kpl. w wersji elektronicznej + 2 kpl. w wersji papierowej, w tym dokumentacji geodezyjnej uwzględniającą zmianę użytkowania gruntów z budowlanych na drogowe;.
2)Kompleksową obsługę geodezyjną wraz z powykonawczą inwentaryzacją geodezyjną w 3kpl. (wersji papierowej) oraz zmianami w ewidencji w tym podział i wydzielenie gruntów pod obiekty (np. przepompownie ścieków itp.).
Zamawiający w dniu odbioru robót będzie wymagał od wykonawcy: dokumentację geodezyjną, zawierającą wyniki geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, w tym mapę, o której mowa w art. 2 pkt 7b ustawy z dnia 17 maja 1989 r. – Prawo geodezyjne i kartograficzne, czyli wyniki pomiarów powykonawczych, w tym mapę opatrzoną, z uwzględnieniem art. 12c ust. 1, klauzulą urzędową, o której mowa w art. 40 ust. 3g pkt 3, stanowiącą potwierdzenie przyjęcia do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego zbiorów danych lub dokumentów, o których mowa w art. 12a ust. , w oparciu o które mapa ta została sporządzona, albo oświadczenie wykonawcy prac geodezyjnych o uzyskaniu pozytywnego wyniku weryfikacji.
3)Organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy.
4)Sporządzenie organizacji ruchu na czas budowy, wprowadzenie jej i poinformowanie na piśmie właściwych służb o wprowadzeniu tymczasowej organizacji ruchu (w odpowiednim terminie),
5)Zajęcie pasa drogowego i koszty z tym związane,
6)Regulację wszystkich elementów obcych takich jak: studnie telekomunikacyjne, studnie bet. inne, zasuwy, skrzynki wodociągowe, gazowe i inne.,
7) Przed wejściem na plac budowy powiadomienie mieszkańców o terminie oraz utrudnieniach wynikających z realizacji zadania
8)Zapewnienie w sposób ciągły mieszkańcom, służbom komunalnym i ratunkowym dojazdu do posesji w czasie prowadzenia robót,
9) Sporządzenie inwentaryzacji fotograficznej terenu, polegającej w szczególności na uwidocznieniu ogólnego stanu placu budowy przed rozpoczęciem robót. Inwentaryzację Wykonawca przekaże Zamawiającemu w wersji elektronicznej na nośniku danych CD w terminie 5 dni od dnia przekazania placu budowy.
10) Należy uporządkować także teren przylegający do placu budowy który został naruszony wskutek prowadzonych robót.
11)Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu.
12) Przy pracach z zakresu kanalizacji: kamerowanie sieci i uwzględnienie wymogów MWiK.
13) Próby i odbiory z udziałem wymaganych instytucji państwowych, inwestora i użytkownika.
14) Wykonać czasową i stałą organizacje ruchu.
15) Zagospodarowanie odpadów powstałych przy realizacji robót objętych niniejszą umową zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami. Wykonawca jest zobowiązany udokumentować Zamawiającemu sposób zagospodarowania powstałych w wyniku prowadzenia tych robót odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami nie później niż w dniu zawiadomienia o zakończeniu robót budowlanych. Udokumentowana ilość odpadów powinna być zgodna z przedmiarem robót. W przypadku rozbieżności wykonawca jest zobowiązany wyjaśnić i uzasadnić Zamawiającemu z czego wynika rozbieżność.
16) Wykonanie dokumentacji fotograficznej miejsca prowadzonych robót po ich zakończeniu i przekazanie Zamawiającemu w terminie 7 dni od daty zakończenia prac. 17) Wykonanie w okresie udzielonej przez Wykonawcę gwarancji wymaganych przeglądów gwarancyjnych zabudowanych urządzeń na obiekcie jak: oświetlenie, szafki oświetleniowe oraz pozostałe zabudowane urządzenia oraz wykonanie czynności konserwacyjnych tychże urządzeń, warunkujących utrzymanie gwarancji na zasadach przez Wykonawcę udzielonej.
18) Zamawiający zastrzega sobie prawo do ponownego wykorzystania następujące materiały z rozbiórki: płytki chodnikowe, obrzeża chodnikowe w związku z czym należy przewidzieć czysty sposób ich demontażu z obiektu budowlanego umożliwiający ponowne ich wykorzystanie oraz nie należy ich przekazywać przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. W trakcie przekazania placu budowy Zamawiający ustali sposób zagospodarowania materiałów pochodzących z rozbiórki, dokonując stosownego zapisu w protokole przekazania placu budowy. 19) Załadunek i wywóz (transport)- materiałów z rozbiórki (krawężników, płytek chodnikowych) na odległość do 10 km w miejsce wskazane przez Zamawiającego,
20) Wykonawca zobowiązany jest z dniem przekazania placu budowy, posiadać i przedłożyć Zamawiającemu opłacony dokument ubezpieczenia OC od prowadzonej działalności gospodarczej. Suma gwarancyjna na wartość: 1 000 000,00[PLN] na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia.
21) Zamawiający wyraża zgodę na zastosowanie piasku miejscowego na warstwy odcinające i mrozoochronne , pod warunkiem spełnienia wymogów zawartych w dokumentacji projektowej , STWIORB - udokumentowanych wynikami badań gruntu , przedłożonych Inwestorowi.
22)Wykonawca w ramach zadania uwzględni frezowanie nawierzchni asfaltowej na szerokości wykopu oraz może wykorzystać ,,frezowiny” do zasypki nawierzchni z tłucznia.
23) Wykonawca uwzględni w ofercie i poniesie wszystkie koszty wynikające z warunków : 1)UA.6727.1.20.2011 z dn. 16.12.2011r; 2)GNP.6727.1.57.2011 z dn. 25.05.2011r; 3)OSI.6220.2.2011.KK z dn. 06.04.11r; 4) OSI.6220.13.2011 z dn. 26.07.2011r; 5)Śr.6341.1.12.3.2011 z 18.08.2011r; 6)PZD-544/13/11 z 16.02.2011r; 7)ZD.7012.5.2011.KP z dn.22.04.2011r; 8)ZD.7012.5.2011.KP z dn. 18.08.2011r; 9)OGP-SWI.44.606.2011.TTASł/2884 z dn. 07.06.2011r; 10)OGP-SWI.404.933.1.2011.TTGW/5103 z dn. 31.08.2011r; 11)TE/R-350/2011 z dn. 07.06.2011r; 12) RD/6/RDE6/BK/2552/2011/3490 z dn. 11.07.2011r.; 13)RD/6/RDE6/MJ/2323/2011/3262 z dn. 27.06.2011r.;14)RD3/6/RDE/JC/3471/2011 z dn. 30.08.2011r.; 15)TOTSSCU/UK.215-61337/2011 z dn. 20.07.2011r.; 16)KKR-4100/360/33A/11 z dn. 03.06.2011r.; 17) Ldz.DT.DB.420/1988/ 2011 z dn. 13.07.2011r.; 18)ZUDP nr 204/2011 z dn. 07.07.2011r. 24) Wykonawca w związku ze zmiennym poziomem wody gruntowej na odcinku od studni D24 do D31 uwzględni pompowanie wody celem właściwego ułożenia kanalizacji deszczowej. 25) Uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 573951,09 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 599536,39 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 573951,09 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU Profectus Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7561942861
7.3.3) Ulica: Wiejska 8a
7.3.4) Miejscowość: Niezdrowice
7.3.5) Kod pocztowy: 47-143
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE PROFECTUS SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE PROFECTUS SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 573951,09 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KĘDZIERZYNA-KOŹLA
- Dostawa pieluchomajtek i podkładów ginekologicznych dla SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu - 2 zadania częściowe
- Dostawa pojemników na odpady dla Czysty Region sp. z o. o. w Kędzierzynie-Koźlu
- Remont dwóch toalet uczniowskich w budynku głównym Zespołu Szkół Nr 3 im. Mikołaja Reja w Kędzierzynie-Koźlu w 2025r.
- Dostawa prasy do bibliotek publicznych na terenie miasta Kędzierzyna-Koźla w roku 2007.
więcej: przetargi w Kędzierzynie-Koźlu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa gospodarki wodno-ściekowej w gminie Lubichowo
- Budowa przydomowych oczyszczalni na terenie Gminy Uście Gorlickie
- Przebudowa istniejącej rozdzielczej sieci wodociągowej w gminie Kietrz w miejscowości Chróścielów - Nasiedle oraz w miejscowości Kozłówki
- Przebudowa drogi gminnej nr 110538W w miejscowości Olszowa Dąbrowa
- ""Rozbudowa Ujęcia Wody w miejscowości Borowa oraz budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Żakowice ul. Norwida" - Budowa zbiorników wody pitnej na ujęciu wody we wsi Borowa, gm. Koluszki"
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn: "Przebudowa ulicy Reymonta".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.