Ogłoszenie z dnia 2023-04-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00138421/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pielęgnacja, konserwacja, bieżące utrzymanie zieleni oraz czystości i porządku w Parku Miejskim w Golinie wpisanym do Rejestru Zabytku pod numerem A-437/179
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Golina
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019059
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Golina
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-590
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 63 241 80 95
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: golina@golina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.golina.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/golina1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pielęgnacja, konserwacja, bieżące utrzymanie zieleni oraz czystości i porządku w Parku Miejskim w Golinie wpisanym do Rejestru Zabytku pod numerem A-437/1792.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9492d5b6-c3d3-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00165034
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039552/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Pielęgnacja, konserwacja i bieżące utrzymanie zieleni oraz czystości i porządku w Parku Miejskim w Golinie wpisanym do rejestru zabytku pod numerem A-437/179
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00138421
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Zp.271.5.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 313503,11 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi związane z pielęgnacją, konserwacją i utrzymaniem zieleni oraz czystości i porządku w Parku Miejskim w Golinie:
Zestawienie powierzchni zagospodarowania terenu:
1. Istniejąca z budowa – dworek (budynek przedszkola) - 674,37 m2
2. Przedszkolny plac zabaw (nawierzchnia trawiasta) - 483,00 m2
3. Nawierzchnia asfaltowa – 1 532,34 m2
4. Nawierzchnia z kostki brukowej – 858,31 m2
5. Nawierzchnia mineralna wodoprzepuszczalna – 2 837,03 m2
6. Nawierzchnia z kamienia polnego (brukowca) – 75,11 m2
7. Nawierzchnia gruntowa – 252,95 m2
8. Nawierzchnia bezpieczna z piasku na ogólnodostępnym placu zabaw – 229,58 m2
9. Scena letnia (nawierzchnia z kostki betonowej) – 88,15 m2
10. Naturalne runo parkowe – 45 685,33 m2
11. Trawnik parkowy – 37 756,63 m2
12. Trawnik parkowy wzmocniony kratą trawnikową – 243,37 m2
13. Zbiorniki wodne – 7 451,53 m2
W skład zadania wchodzą następujące prace:
1) renowacja trawników min. 2 razy w sezonie (wertykulacja, aeracja i nawożenie trawników: ok. 2 kg NPK na 1 ar w ciągu roku.) – dot. pkt. 11 i 12,
2) koszenie trawników poprzedzone wcześniejszym zbieraniem luzu śmieciowego (w tym uprzątnięcie pokosu z trawników oraz przyległych do nich ciągów komunikacyjnych, prace porządkowe należy wykonać od razu po skoszeniu trawy) – min. 2 razy w miesiącu, od kwietnia do października (dot. pkt.11 i pkt.12). Trawniki przy skupiskach krzewów i oraz przy obiektach małej architektury należy kosić z należytą starannością tak, aby nie uszkodzić roślin oraz elementów architektonicznych. Miejsca trudno dostępne należy dokosić ręcznie,
3) usuwanie samosiewów, odrostów korzeniowych i pniowych drzew rosnących na utrzymywanych trawnikach, chwastów wokół drzew, krzewów, lamp, barierek, obiektów małej architektury, placów zabaw itp. (dot. pkt. 10, 11 i 12). Częstotliwość uzależniona od potrzeb, nie rzadziej niż 2 razy w sezonie.
4) grabienie obejmuje: grabienie liści, uschniętych traw, mchów oraz likwidacja kretowisk z trawników, terenów zadrzewionych i zakrzewionych, placów zabaw itp. Po wykonaniu zabiegów teren należy uprzątnąć (dot. pkt. 5, 7, 10, 11, 12). Częstotliwość uzależniona od potrzeb, nie rzadziej niż 2 razy w sezonie.
5) pielęgnacja krzewów obejmuje: wycięcie suchych, połamanych, porażonych przez czynniki chorobotwórcze i zamierających gałęzi, usuniecie gałęzi leżących na ziemi, usuwanie leżących liści, odchwaszczenie, zagrabienie przekopanej powierzchni, pielenie i spulchnienie ziemi wokół roślin, uprzątnięcie terenu po wykonaniu zabiegów (załącznik nr 7 do SWZ). Częstotliwość uzależniona od potrzeb, nie rzadziej niż 4 razy w sezonie,
6) wykonanie cięć pielęgnacyjnych, formujących drzew – min. 1 raz w sezonie (ok. 89 szt.),
7) nawożenie krzewów nawozami odpowiednimi dla danego gatunku i odmiany oraz pory nawożenia – należy stosować dawkę zgodnie z zaleceniami producenta, min. 2 razy w sezonie (załącznik nr nr 7 do SWZ),
8) koszenie runa pod koronami drzew raz w roku przed sezonem wegetacyjnym, usuwając tym sposobem samosiewy (dot. pkt. 10),
9) pielęgnacja zbiorników wody (zbieranie zanieczyszczeń organicznych, obcinanie krzewów i zarośli nad brzegami), min. raz w miesiącu, w okresie kwiecień-listopad.
2. Utrzymanie czystości, drobne naprawy i konserwacja (kwiecień – grudzień 2023):
W skład zadania wchodzą następujące prace:
1) utrzymanie w czystości placów zabaw oraz siłowni zewnętrznej (dot. pkt 2 i 8),
2) naprawa ławek po ich uszkodzeniu poprzez uzupełnianie braków w postaci np. wyłamanej deski, mocowań itp. (liczba ławek – 60 szt.),
3) bieżące zamiatanie nawierzchni ciągów komunikacyjnych/alejek parkowych z wszelkich zanieczyszczeń, min. 2 razy w miesiącu (dot. pkt. 3,4,5,6,7,8),
4) bieżące opróżnianie pojemników na odpady (min. 2 razy w tygodniu nie dopuszczając do ich przepełnienia) oraz ich utrzymanie w należytym stanie estetycznym i higienicznym (kosze - 22 szt.),
5) bieżące utrzymanie w czystości terenu parku, w tym: codzienny obchód (oprócz sobót, niedziel, dni wolnych od pracy)terenu z bieżącym usunięciem śmieci, opadłych gałęzi, liści, niedopałków papierosów i innych zanieczyszczeń z alejek, ścieżek edukacyjnych, małej architektury, placu zabaw, brzegów zbiorników wodnych,
6) wykonywanie czynności porządkowych koniecznych ze względu na zdarzenia losowe (np. burze i inne) tj. oczyszczenie terenu z wszelkich zanieczyszczeń, łącznie
z połamanymi przez wichury pojedynczymi gałęziami,
7) odchwaszczanie nawierzchni utwardzonych, polegające na ręcznym usuwaniu roślin z systemem korzeniowym, min. 1 raz w miesiącu (dot. pkt. 4-7),
8) załadunek i wywóz wszelkich nieczystości i odpadów powstałych po wykonaniu prac porządkowych,
9) odśnieżanie ciągów komunikacyjnych/alejek parkowych. Częstotliwość należy dostosować do panujących czynników atmosferycznych.
10) usuwanie wiatrołomów i suchych drzew.
Zakup wszelkich materiałów potrzebnych do realizacji niniejszego zamówienia leży po stronie Wykonawcy. Wynagrodzenie wykonawcy musi obejmować materiały konieczne do realizacji zamówienia tj. w szczególności farba, sprzęt, jego naprawę, paliwo, oleje, z wyłączeniem materiałów drewnianych, metalowych, betonowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
77313000-7 - Usługi utrzymania parków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 200000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 237793,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 200000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Golińska Spółdzielnia Socjalna Aktywni Razem
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6653039045
7.3.3) Ulica: ul. Plac Kazimierza Wielkiego 8
7.3.4) Miejscowość: Golina
7.3.5) Kod pocztowy: 62-590
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOLIŃSKA SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA AKTYWNI RAZEM
jakie przetargi wygrała firma
GOLIŃSKA SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA AKTYWNI RAZEM
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 200000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI GOLINA
więcej: przetargi GOLINA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie terenów zieleni miejskiej - park leśny przy ul. Gajowej w Lędzinach" w ramach inwestycji "Rewitalizacja terenów zieleni miejskiej usytuowanych przy ul. Gajowej
- "Bieżące utrzymanie terenów zielonych w Obwodzie Drogowym Chrząstowice"
- Rozbudowa istniejącej sieci ścieżek pieszo-rowerowych na terenie Gminy Wilczyn spójnych z siecią OF AK (Obszar Funkcjonalny Aglomeracji Konińskiej)
- Utrzymanie zieleni na terenie Miasta i Gminy Siewierz w 2025 roku
- Pielęgnacja istniejących nasadzeń w pasach drogowych w gminie Kobierzyce
- Budowa ulicy Miedzianej w Piątkowisku
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.