eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChrzanówBudowa drogi łączącej Specjalną Strefę Ekonomiczną Kroczymiech z drogą wojewódzką nr 933



Ogłoszenie z dnia 2025-03-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa drogi łączącej Specjalną Strefę Ekonomiczną Kroczymiech z drogą wojewódzką nr 933

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Chrzanów - Urząd Miejski w Chrzanowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257943

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Henryka 20

1.5.2.) Miejscowość: Chrzanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-500

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 32 7585123

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@chrzanow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.chrzanow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/chrzanow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Administracja samorządowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa drogi łączącej Specjalną Strefę Ekonomiczną Kroczymiech z drogą wojewódzką nr 933

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-953aa88e-6fd1-445c-af2a-cf1f98848d26

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00165185

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00009979/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa drogi łączącej Specjalną Strefę Ekonomiczną Kroczymiech z drogą wojewódzką nr 933

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00109526

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2567322,62 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Budowa drogi łączącej Specjalną Strefę Ekonomiczną Kroczymiech
z drogą wojewódzką nr 933”
2. Zakres przedmiotu umowy obejmuje:
1) roboty przygotowawcze
2) roboty rozbiórkowe
3) roboty kanalizacyjne
4) zabezpieczenie uzbrojenia podziemnego
5) roboty ziemne
6) podbudowy
7) roboty brukarskie, nawierzchniowe
8) regulacja urządzeń
9) oznakowanie
10) roboty wykończeniowe
11) kanał technologiczny
12) zabezpieczenie sieci gazowej
13) elektrykę
14) przebudowę kabli optotelekomunikacyjnych, urządzeń telekomunikacyjnych
15) zabezpieczenie lub przebudowa kolidujących z przedmiotową inwestycją sieci
16) wykonanie dokumentacji powykonawczej w 3 egzemplarzach zawierającej:
a) dziennik budowy,
b) protokoły odbiorów, protokoły z badań, protokoły z pomiarów i inne niezbędne protokoły potwierdzające prawidłowe wykonanie robót budowlanych oraz instalacyjnych podczas budowy,
c) operat geodezyjny,
d) karty materiałowe,
e) kosztorysy powykonawcze,
f) ostateczne pozwolenie na użytkowanie/skuteczne zgłoszenie zakończenia robót,
g) rysunki i opisy uzupełniające do projektu, służące realizacji obiektu, jeśli były takie wykonane
h) projekt z zaznaczonymi w nim wszystkimi ewentualnymi zmianami wprowadzonymi w toku budowy.
Dokumentacja powykonawcza musi być kompletna i opatrzona podpisami kierownika budowy oraz zatwierdzona przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego
17) zapewnienie obsługi geodezyjnej
18) prolongowanie lub uzyskanie nowych uzgodnień branżowych umożliwiających wykonanie robót
19) wykonanie czasowej i docelowej organizacji ruchu
20) wykonanie mapy powykonawczej geodezyjnej
21) uzyskanie ostatecznej decyzji pozwolenia na użytkowanie bądź skutecznego zgłoszenia zakończenia robót.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna – stanowiąca załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45231600-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych

45231220-3 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2008271,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3817081,37 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2008271,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PAVIMENTAL POLSKA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 141268450

7.3.4) Miejscowość: Trzebinia

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Branża gazowa, energetyczna, teletechniczna, prace brukarskie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2008271,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.