Ogłoszenie z dnia 2021-08-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00183283/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-16
- 2021/BZP 00196655/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-29
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa budynku Miejskiego Domu Kultury im. Stanisława Ostoi - Kotkowskiego w Przasnyszu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Dom Kultury im. Stanisława Ostoi-Kotkowskiego w Przasnyszu
1.3.) Oddział zamawiającego: Miejski Dom Kultury w Przasnyszu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000285563
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 3 Maja 16
1.5.2.) Miejscowość: Przasnysz
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.7.) Numer telefonu: 297523220
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kontakt@mdkprzasnysz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mdkprzasnysz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa budynku Miejskiego Domu Kultury im. Stanisława Ostoi - Kotkowskiego w Przasnyszu.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8c6dac3b-0989-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00165249
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00047771/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa budynku Miejskiego Domu Kultury w Przasnyszu im. Stanisława Ostoi-Kotkowskiego w Przasnyszu
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46 (WE) /dalej rozporządzenie ogólne/ informuję, iż:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski Dom Kultury im. St. Ostoi - Kotkowskiego w Przasnyszu , z siedzibą przy ul. 3 Maja 16, reprezentowana przez Dyrektora Panią Magdalenę Król-Piórkowską. Nr telefonu: 29/752 32 20,
W Miejskim Domu Kultury w Przasnyszu (dalej MDK) wyznaczono Inspektora Ochrony Danych. Inspektor wyznaczony jest do kontaktów w sprawach związanych z realizacją Pani/Pana praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, lub w celu uzyskania informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych w MDK.
Dane kontaktowe: Inspektor Ochrony Danych Miejskiego Domu Kultury w Przasnyszu, ul. 3 Maja 16,
06-300 Przasnysz, adres e-mail : iod@mdkprzasnysz.pl.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu wykonywania obowiązków publicznych wynikające w szczególności z ustawy z dnia 25.10.1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej, a także wynikającej z Prawa Zamówień Publicznych.
Pani/ Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu niezbędnym do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze zgodnie z art. 6 ust. 1 lit c RODO.
Pani/ Pana dane osobowe przetwarzane będą również w związku z wykonaniem umowy lub podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy zgodnie z art. 6 ust 1 lit b RODO.
W pozostałych przypadkach Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są wyłącznie na podstawie wcześniej udzielonej zgody w zakresie i celu określonym w jej treści zgodnie z art. 6 ust 1 lit a RODO.
Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa jak również inne podmioty, które przetwarzają Pani/Pana dane osobowe w imieniu Administratora na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych (tzw. podmioty przetwarzające).
Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich / organizacji międzynarodowych.
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w przypadku danych osobowych podanych dobrowolnie – do czasu wycofania Państwa zgody, lecz nie dłużej niż przez okres ustalony na podstawie przepisów archiwalnych.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia sprzeciwu.
W przypadku, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby na przetwarzanie danych osobowych art. 6 ust. 1 lit a RODO, przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie to nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, z obowiązującym prawem.
Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa UODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych.
W sytuacji gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą, podanej przez Pana/Panią danych osobowych Administratorowi ma charakter dobrowolny.
Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest obowiązkowe w sytuacji, gdy przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa lub zawarta między stronami umowa.
Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): brak
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 1/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 13800000 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa wraz z nadbudową budynku Miejskiego Domu Kultury w Przasnyszu wpisanego do rejestru zabytków na mocy decyzji Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr 511/2019 z dnia 10.07.2019 r. Przebudowa budynku ma na celu przystosowanie pomieszczeń wewnętrznych do nowego układu funkcjonalnego oraz osób niepełnosprawnych poprzez wykonanie pochylni w strefie wejściowej oraz przelotowego dźwigu windowego obsługującego wszystkie poziomy budynku. W ramach przebudowy budynku powstaną następujące jego funkcje:
a) Piwnica – pomieszczenia techniczne oraz magazynowe
b) Parter – sala kolumnowa, sale zainteresowań, strefa warsztatowa, ognisko muzyczne oraz pomieszczenia administracji
c) I piętro – sala kinowo – teatralna wraz z zapleczem scenicznym, foyer na cele wystawiennicze oraz pomieszczanie prób instrumentalnych
d) II piętro – pomieszczenie obsługi technicznej kina
Parametry techniczne obiektu:
Kubatura – 3 860,58 m3
Projektowana powierzchnia zabudowy – 800,92 m2
Powierzchnia użytkowa – 1 390,09 m2
Zakres robót obejmuje:
a)Roboty budowlane
- rozebranie istniejących działowych kolidujących z projektowanym podziałem
- rozebranie pokrycia dachowego, odeskowania, przegląd więźby dachowej (wymiana
elementów w złym stanie) z odtworzeniem konstrukcji drewnianej poddasza nieużytkowego
- rozebranie schodów zewnętrznych od strony południowej budynku.
- rozebranie fragmentów stropów pod wykonanie szachtów wentylacji mechanicznej, szachtu windowego.
- rozebranie schodów wewnętrznych łączących poziomy części podpiwniczonej i niepodpiwniczonej oraz w poziomie piwnicy przy bezpośrednim wejściu z zewnątrz od strony zachodniej.
- rozebranie posadzek, demontaż okładzin, paneli ściennych, obudowy z płyty G-K.
- skucie tynków we wszystkich pomieszczeniach MDK z pominięciem Sali widowisko- teatralnej. W salach kolumnowych pominiecie sufitów.
- skucie tynków zewnętrznych 100% (miejscowe naprawy uszkodzonych gzymsów)
- demontaż drzwi wewnętrznych do pomieszczeń 100%, skrzydła przeznaczone do renowacji i ponownego zamontowania wskazano w części rysunkowej.
- demontaż drzwi zewnętrznych - 100% i wykonanie nowych zgodnie z zestawieniem stolarki
- demontaż istniejących drewnianych skrzynkowych okien i montaż nowych zgodnie z zestawieniem stolarki okiennej
- wykonania drenażu wokół budynku
- wykonanie badań zawilgocenia ścian piwnic oraz iniekcje krystaliczną wszystkich ścian piwnic (ściany zew. do pełnej wysokości, ściany wew. odcięcie poziome)
- wykonanie ścianek działowych murowanych oraz z płyt G-K
- wykonanie tynków cementowo – wapiennych
- wykonanie posadzek
- montaż stolarki okiennej i drzwiowej
- malowanie ścian wewnętrznych oraz elewacji
- wykonanie tynków cementowo wapiennych w pomieszczeniach objętych przebudową, remontem.
- wykonanie wykończenia ścian z glazury w pomieszczeniach mokrych
- wykonanie wykończenia ścian i sufitu sali kinowo-teatralnej z materiałów akustycznych
- wykonanie izolacji akustycznych w pomieszczeniach studio nagrań z reżyserką, salach konferencyjnych, ognisku muzycznym
- wykonanie tynków zewnętrznych i elementów ozdobnych z betonu sztukatorskiego
- Wykonanie schodów zewnętrznych oraz pochylni dla niepełnosprawnych przy głównym wejściu
- montaż dźwig windowy – udźwig 1275 kg / 17 os.
- wykonanie remontu schodów od strony wschodniej i zachodniej budynku wymiana okładziny na granitową
- wykonanie kompleksowej instalacji sanitarnej
- wykonanie instalacji wentylacji
- wykonanie kompleksowej instalacji elektrycznej wraz z systemem oświetlenia scenicznego i mechaniki sceny
- wykonanie instalacji wykrywania i sygnalizacji pożaru oraz sterowania oddymianiem,
- wykonanie instalacji odgromowej
- wykonanie instalacji okablowania strukturalnego
- wykonanie instalacji CCTV
- wykonanie systemu sygnalizacji włamania
- wykonanie instalacji przyzywowej dla osób niepełnosprawnych
- wykonanie systemu elektroakustycznego, systemu projekcji multimedialnej oraz kina wraz z nagłośnieniem i systemem zintegrowanego sterowania
- wykonanie adaptacji akustycznej sali kinowo - teatralnej
b) dostawę i montaż krzeseł do sali kinowo – teatralnej
c) skonfigurowanie, sprawdzenie poprawności działania wszystkich zainstalowanych urządzeń oraz szkolenia personelu Zamawiającego w zakresie obsługi i korzystania wszystkich urządzeń elektronicznych, multimedialnych oraz składających się na systemy specjalne ( telewizja CCTV, system antywłamaniowy)
Uwaga!
Zamówienie nie obejmuje swoim zakresem dostawy i montażu projektora cyfrowego. W pozycji nr 68-74 (przedmiary AV) w kosztorysie ofertowym należy wprowadzić wartość 0 zł.
Szczegółowo przedmiot zamówienia został określony w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych i przedmiarach robót.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45212300-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
31625100-4 - Systemy wykrywania ognia
31625200-5 - Systemy przeciwpożarowe
31625300-6 - Alarmy antywłamaniowe
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający
32351200-0 - Ekrany
39111200-5 - Siedziska teatralne
45000000-7 - Roboty budowlane
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45212150-2 - Roboty budowlane w zakresie kin
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45313100-5 - Instalowanie wind
45323000-7 - Roboty w zakresie izolacji dźwiękoszczelnych
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45442100-8 - Roboty malarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-10-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium „Cena” (C) będzie rozpatrywane na podstawie ceny za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę na Formularzu Oferty. Podstawą porównania będzie cena brutto. Liczba punktów w ramach kryterium „Cena” (C) zostanie obliczona według matematycznego wzoru określonego w SWZ.
Kryterium „Okres gwarancji i rękojmi ” (G) będzie rozpatrywane na podstawie deklaracji wykonawcy o udzieleniu gwarancji i rękojmi na okres podany w Formularzu Oferty. Najkrótszy możliwy okres wymagany przez Zamawiającego i uwzględniony do oceny ofert wynosi 4 lata (48 miesięcy) . Najdłuższy możliwy okres przyjęty do oceny ofert wynosi 6lat (72 miesiące) . Szczegółowy opis oceny zawarto w SWZ.
C. Kryterium „Doświadczenie kierownika robót ” (D)
W tym kryterium ocenie podlega udokumentowane doświadczenie zawodowe osoby proponowanej na funkcję kierownika robót konstrukcyjno budowlanych.
Za skierowanie na funkcję kierownika robot konstrukcyjno budowlanych osoby posiadającej doświadczenie na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót konstrukcyjno budowlanych lub inspektora nadzoru robót konstrukcyjno budowlanych na obiektach zabytkowych lub znajdujących się pod ochroną konserwatorską przyznane zostaną punkty wg poniższej tabeli znajdującej się w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie kierownika robót konstrukcyjno - budowlanych.
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. sytuacji ekonomicznej lub finansoweja. Wykonawca musi potwierdzić, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości nie mniejszej niż 3.000.000,00 zł.,
b. Wykonawca musi wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytowa na kwotę 3.000.000,00 zł. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zmówienia powyższy warunek spełniają łącznie. [Łącznie] należy interpretować w ten sposób, że każdy z wykonawców może wykazać się wymaganą sytuacją ekonomiczną, a wykazanie się tą umiejętnością przez jednego z wykonawców zwalnia pozostałych z tego obowiązku. Sformułowania [łącznie] nie należy utożsamiać z sumowaniem.
2. zdolności technicznej lub zawodowej:
1) Wykonawcy:
Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, że w okresie 5 lat poprzedzających datę składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał (zakończył) co najmniej dwa zadania polegające na budowie/rozbudowie/przebudowie / obiektu budowlanego sklasyfikowanego w PKOB (Polska Klasyfikacja Obiektów Budowlanych) w grupie 126, w zakres których wchodziły co najmniej następujące elementy robót:
◦ Roboty ogólnobudowlane
◦ Roboty elektryczne
◦ Roboty sanitarne
◦ Roboty instalacyjne w zakresie wentylacji
◦ Adaptacja akustyczna
◦ System projekcji multimedialnej oraz nagłośnienia
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zmówienia powyższy warunek spełniają łącznie. [Łącznie] należy interpretować w ten sposób, że każdy z wykonawców może wykazać się realizacją wymaganych zadań, a wykazanie się tą umiejętnością przez jednego z wykonawców zwalnia pozostałych z tego obowiązku. Sformułowania [łącznie] nie należy utożsamiać z sumowaniem rodzajów i wartości drobnych zamówień nie przekraczających minimalnego progu określonego w opisie warunku.
2) osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia:
Wykonawca skieruje do kierowania budową i kierowania robotami specjalistycznymi osoby legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone, i posiadające uprawnienia budowlane odpowiedniej specjalności j, wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U.2019 poz. 831 z dnia 2019.05.06) lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art.12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (Dz.U.2020 poz. 1333 t.j. z dnia 2020.08.03) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej ( Dz. U. z 2020 r., poz. 220).
Wykonawca, na każdą funkcję wymienioną poniżej, wskaże osoby, które musi mieć dostępne na etapie realizacji zamówienia, spełniające następujące wymagania:
a) Kierownik budowy - 1 osoba
• wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności w specjalności konstrukcyjno – budowlanej i posiadający udokumentowany
przez co najmniej 18 miesięcy udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury zgodnie z art. 37c stawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2021 r. poz. 710)
b) Kierownik robot konstrukcyjno – budowlanych – 1 osoba wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności w specjalności konstrukcyjno – budowlanej
c) Kierownik robót sanitarnych – 1 osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń, wodociągowych i kanalizacyjnych.
d) Kierownik robót energetycznych – 1 osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
2. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej - dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
3. Zamawiający nie dopuszcza pełnienia przez tę samą osobę więcej niż jednej funkcji z wymienionych w pkt.2) a) i b).
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z przepisem art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
w zakresie warunków udziału w postępowaniu:
1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju zakresu, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane na formularzu 6.1 stanowiącym załącznik do SWZ, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty,
2) dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
3) Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenia do udziału w postępowaniu;
4) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, (zgodnie z wzorem Formularza nr 6.2) odpowiedzialnych za kierowanie budową i kierowanie robotami specjalistycznymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność. Wykonawca składa podmiotowe środki dowodowe aktualne na dzień ich złożenia.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 190.000,00 zł.Wadium może być wniesione w formach :
a) pieniężnej - przelew na rachunek bankowy w Banku Spółdzielczym w Przasnyszu NR RACHUNKU: 26 8924 0007 0002 2275 2001 0001
b) gwarancjach bankowych,
c) gwarancjach ubezpieczeniowych,
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust..5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310,836 i 1572).
Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający będzie przechowywał na rachunku bankowym.
Wykonawca wnoszący wadium przelewem, powinien złożyć w banku dyspozycję przelewu z takim wyprzedzeniem, aby wpłata wadium została zaksięgowana na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W każdym innym przypadku uważać się będzie, że Wykonawca nie wniósł wadium.
Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale w postaci elektronicznej i obejmować cały okres związania ofertą. Koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium. Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu – dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich, o ile przepisy prawa nie stanowią inaczej.
Oferta niezabezpieczona wadium odpowiadającemu powyższym wymaganiom, zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust.1 pkt. 14 ustawy pzp.
Zwrot wadium :
Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp.
Zgodnie z art. 98 ust. 6 ustawy Pzp Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy:
1) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana:
a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
2) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art 128 ust. 1 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art 106 ust. 1 oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia.2 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3 Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia lub wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania zamówienia.
4 Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców.
5 Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie najwyżej oceniona, to na wezwanie Zamawiającego są oni zobowiązani złożyć dokumenty i oświadczenia o których mowa w pkt 11.9, przy czym składa je ten wykonawca, który wykazuje spełnienie warunku zgodnie z zasadami określonymi w pkt. 9 IDW (SWZ).
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiana postanowień niniejszej Umowy może nastąpić za zgodą obydwu Stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności takiej zmiany, na zasadach przewidzianych w art. 455 ust. 1 pkt 2) –4), ust. 2 Pzp.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-21 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-22 14:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-21
INNE PRZETARGI Z PRZASNYSZA
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych
- Dostawa energii elektrycznej w ramach usługi kompleksowej dla Gminy Przasnysz oraz podległych jednostek na potrzeby zasilania lokali i budynków oraz oświetlenia ulicznego
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku.
więcej: przetargi w Przasnyszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- Doposażenie bazy ZCEMiP w projekcie pn. "Ścieżka ku ekologicznej wiedzy: program edukacyjny w dążeniu do zrównoważonego rozwoju wspierający dzieci i młodzież, lokalnych mieszkańców oraz przeds. GMS"
- Dostawa sprzętu i urządzeń, poprawiających ergonomię pracy pracowników ROPS w Toruniu
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- "Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych dla budynków OSW Porażyn i kancelarii leśnictw wraz z infrastrukturą towarzyszącą".
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
więcej: Systemy wykrywania ognia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.