eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻurawicaAdaptacja pomieszczeń Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 Żurawicy na potrzeby utworzenia miejsc opieki w Programie "MALUCH + 2022-2029 - ETAP I"



Ogłoszenie z dnia 2025-03-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Adaptacja pomieszczeń Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 Żurawicy na potrzeby utworzenia miejsc opieki w Programie „MALUCH + 2022-2029 – ETAP I”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Żurawica

1.3.) Oddział zamawiającego: GminaŻurawica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900329

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ojca Św. Jana Pawła II 1

1.5.2.) Miejscowość: Żurawica

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-710

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zurawica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zurawica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0db3aa76-80d2-4324-ad89-acc5287f8935

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Adaptacja pomieszczeń Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 Żurawicy na potrzeby utworzenia miejsc opieki w Programie „MALUCH + 2022-2029 – ETAP I”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0db3aa76-80d2-4324-ad89-acc5287f8935

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00165253

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00033847/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Adaptacja pomieszczeń Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 Żurawicy na potrzeby utworzenia miejsc opieki w Programie MALUCH + 2022-2029 – ETAP I

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie realizowane z programu „Maluch + 2022-2029” współfinansowanego z KPO w ramach inwestycji A4.2, wskaźnik A61G tworzenie nowych miejsc w placówkach opiekuńczych (żłobki, kluby dziecięce) dla dzieci do 3 roku życia.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00036927

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPF.I.271.1.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 w Żurawicy do wymogów umożliwiających utworzenie żłobka dla dzieci do lat 3 celem realizacji zadania pod nazwą: „Adaptacja pomieszczeń Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 w Żurawicy na potrzeby utworzenia miejsc opieki w Programie
MALUCH + 2022-2029”
W pierwszym etapie inwestycji zostaną wykonane roboty obejmujące prace w poziomie pierwszego piętra budynku wraz z wymianą instalacji wod.-kan., przebudową instalacji wentylacji i c.o. oraz montażem klimatyzacji.
Zakres prac określony został w następujących działach przedmiaru robót:
W ramach zamówienia podstawowego:
- wykonanie nowych i poszerzenie istniejących otworów drzwiowych, poszerzenie spocznika klatki schodowej w poziomie I piętra oraz wykonanie otworu w stropie umożliwiającego montaż klapy oddymiającej klatkę schodową,
- dostosowanie funkcji poszczególnych pomieszczeń do bieżących potrzeb Użytkownika
i wymogów higieniczno-sanitarnych (w tym przebudowa istniejących węzłów sanitarnych),
- wykonanie rozbiórek części istniejących ścianek działowych i wykonanie nowych ścian działowych,
- wykonanie przepięć i włączeń do przewodów wentylacji grawitacyjnej, montaż wentylatorów wyciągowych wg projektu branży sanitarnej,
- demontaż okładzin ścian w pomieszczeniach objętych remontem,
- wykonanie rozbiórek okładzin posadzek wraz z warstwą wylewki i styropianu w pomieszczeniach objętych remontem,
- wykonanie rozbiórki okładziny schodów z lastrico (klatka K1), wykonanie wylewki samopoziomującej pod montaż wykładzin,
- wykonanie robót tynkarskich i malarskich;
- wykonanie nowych okładzin ścian i posadzek – dostosowanie do obowiązujących wymogów higieniczno-sanitarnych dla pomieszczeń sanitarnych i obowiązujących standardów dla pozostałych pomieszczeń,
- wykonanie wymiany wskazanych drzwi wewnętrznych zgodnie z zestawieniem; część drzwi przeznaczonych do zamontowania dostosowana o odporności ogniowej,
- wykonanie wymiany wskazanych ścianek z luksferów - do wbudowania okna wewnętrzne spełniające wymagania w zakresie odporności ogniowej (zgodnie z zestawieniem),
- montaż nowych balustrad schodowych ze stali nierdzewnej (klatka K1) z wykonaniem lokalnych poszerzeń ścian; balustrady z dodatkowymi pochwytami dostosowanymi do potrzeb dzieci,
- montaż barierek zabezpieczających dostęp dzieci do okien – barierki wyrównawcze drewniane,
- montaż parapetów z agromarmuru w poziomie I piętra i w obrębie projektowanej rozbudowy,
- montaż szyn sufitowych pod montaż kotar wydzielających miejsca odpoczynku dla dzieci żłobkowych,
- montaż obudów grzejników,
- zakup wyposażenia
- montaż systemowych kabin sanitarnych, montaż kompletnego wyposażenia sanitariatów,
- montaż kompletu pochwytów w pomieszczeniach łazienek dla niepełnosprawnych,
- wykonanie robót instalacyjnych branży sanitarnej zgodnie z projektem branżowym - przebudowa instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej i centralnego ogrzewania w obrębie projektowanych węzłów sanitarnych (grzejniki wraz zaworami termostatycznymi z przeznaczeniem do ponownego montażu), wykonanie instalacji klimatyzacji we wskazanych pomieszczeniach,
- wykonanie robót instalacyjnych branży elektrycznej zgodnie z projektem branżowym – przebudowa instalacji oświetleniowej, gniazd wtykowych, montaż nowej rozdzielnicy elektrycznej, montaż instalacji oddymiania, wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego, ewakuacyjnego i znaków bezpieczeństwa, przebudowa instalacji odgromowej, wykonanie przeciwpożarowego wyłącznika prądu,
- dostosowanie obiektu do wymogów przepisów przeciwpożarowych, w tym:
- wykonanie ściany oddzielenia pożarowego przy wejściu do budynku od strony północno-wschodniej,
- montaż okna oraz drzwi wewnętrznych o odporności ogniowej EI60 (część rozbudowywana),
- montaż 2 szt. drzwi napowietrzających,
- montaż drzwi prowadzących na klatkę schodową K1 w klasie odporności ogniowej EI30 +S,
- wykonanie pokrycia stropodachu części dobudowywanej pokryciem z papy B Roof (t1)/NRO (przekrycie w klasie RE30),
- wykonanie wydzieleń stref pożarowych w budynku drzwiami o klasie odporności ogniowej EI 60,
- wykonanie wydzielenia kondygnacji piwnicznej drzwiami o klasie odporności ogniowej EI 30,
- wykonanie montażu klapy oddymiającej klatkę schodową K1,
- wykonanie wymiany drzwi wewnętrznych na drzwi spełniające wymagania przepisów w zakresie wymaganej szerokości i wysokości; wyposażenie w samozamykacze drzwi, których skrzydła po ich całkowitym otwarciu będą powodowały zawężenie wymaganej szerokości drogi ewakuacyjnej,
- wykonanie okładzin podłogowych na drogach ewakuacyjnych na nowe, spełniające wymagania przepisów w zakresie wymaganej klasy reakcji na ogień (co najmniej trudno zapalne),
- montaż ruchomej barierki przy biegu schodowym prowadzącym z parteru do piwnicy, zabezpieczającej przed omyłkowym zejściem ludzi do piwnicy w czasie ewakuacji.
- przebudowa schodów wewnętrznych w sposób zapewniający uzyskanie wymaganej szerokości spocznika w poziomie piętra budynku,
- wyposażenie dróg ewakuacyjnych, oświetlonych wyłącznie światłem sztucznym, w awaryjne oświetlenie ewakuacyjne.

UWAGA:
Roboty wykonywane będą w czynnych placówkach oświatowych. W związku z tym należy zwrócić szczególną uwagę na względy bezpieczeństwa, zabezpieczenie terenu robót, sprzętu, itp. Prace należy prowadzić tak, aby zminimalizować trudności w funkcjonowaniu placówki. Stanowiska pracy należy zabezpieczyć przed dostępem osób trzecich (szczególnie
dzieci).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45262300-4 - Betonowanie

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1967864,39 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3304902,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1967864,39 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dariusz Gościński Usługi Remontowo Budowlane

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 180528678

7.3.4) Miejscowość: Przemyśl

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1967864,39 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-07-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.