Ogłoszenie z dnia 2025-03-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00036927/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Adaptacja pomieszczeń Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 Żurawicy na potrzeby utworzenia miejsc opieki w Programie „MALUCH + 2022-2029 – ETAP I”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Żurawica
1.3.) Oddział zamawiającego: GminaŻurawica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900329
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ojca Św. Jana Pawła II 1
1.5.2.) Miejscowość: Żurawica
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-710
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zurawica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zurawica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0db3aa76-80d2-4324-ad89-acc5287f89351.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Adaptacja pomieszczeń Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 Żurawicy na potrzeby utworzenia miejsc opieki w Programie „MALUCH + 2022-2029 – ETAP I”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0db3aa76-80d2-4324-ad89-acc5287f8935
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00165253
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00033847/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Adaptacja pomieszczeń Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 Żurawicy na potrzeby utworzenia miejsc opieki w Programie MALUCH + 2022-2029 – ETAP I
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie realizowane z programu „Maluch + 2022-2029” współfinansowanego z KPO w ramach inwestycji A4.2, wskaźnik A61G tworzenie nowych miejsc w placówkach opiekuńczych (żłobki, kluby dziecięce) dla dzieci do 3 roku życia.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00036927
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPF.I.271.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 w Żurawicy do wymogów umożliwiających utworzenie żłobka dla dzieci do lat 3 celem realizacji zadania pod nazwą: „Adaptacja pomieszczeń Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 w Żurawicy na potrzeby utworzenia miejsc opieki w Programie
MALUCH + 2022-2029”
W pierwszym etapie inwestycji zostaną wykonane roboty obejmujące prace w poziomie pierwszego piętra budynku wraz z wymianą instalacji wod.-kan., przebudową instalacji wentylacji i c.o. oraz montażem klimatyzacji.
Zakres prac określony został w następujących działach przedmiaru robót:
W ramach zamówienia podstawowego:
- wykonanie nowych i poszerzenie istniejących otworów drzwiowych, poszerzenie spocznika klatki schodowej w poziomie I piętra oraz wykonanie otworu w stropie umożliwiającego montaż klapy oddymiającej klatkę schodową,
- dostosowanie funkcji poszczególnych pomieszczeń do bieżących potrzeb Użytkownika
i wymogów higieniczno-sanitarnych (w tym przebudowa istniejących węzłów sanitarnych),
- wykonanie rozbiórek części istniejących ścianek działowych i wykonanie nowych ścian działowych,
- wykonanie przepięć i włączeń do przewodów wentylacji grawitacyjnej, montaż wentylatorów wyciągowych wg projektu branży sanitarnej,
- demontaż okładzin ścian w pomieszczeniach objętych remontem,
- wykonanie rozbiórek okładzin posadzek wraz z warstwą wylewki i styropianu w pomieszczeniach objętych remontem,
- wykonanie rozbiórki okładziny schodów z lastrico (klatka K1), wykonanie wylewki samopoziomującej pod montaż wykładzin,
- wykonanie robót tynkarskich i malarskich;
- wykonanie nowych okładzin ścian i posadzek – dostosowanie do obowiązujących wymogów higieniczno-sanitarnych dla pomieszczeń sanitarnych i obowiązujących standardów dla pozostałych pomieszczeń,
- wykonanie wymiany wskazanych drzwi wewnętrznych zgodnie z zestawieniem; część drzwi przeznaczonych do zamontowania dostosowana o odporności ogniowej,
- wykonanie wymiany wskazanych ścianek z luksferów - do wbudowania okna wewnętrzne spełniające wymagania w zakresie odporności ogniowej (zgodnie z zestawieniem),
- montaż nowych balustrad schodowych ze stali nierdzewnej (klatka K1) z wykonaniem lokalnych poszerzeń ścian; balustrady z dodatkowymi pochwytami dostosowanymi do potrzeb dzieci,
- montaż barierek zabezpieczających dostęp dzieci do okien – barierki wyrównawcze drewniane,
- montaż parapetów z agromarmuru w poziomie I piętra i w obrębie projektowanej rozbudowy,
- montaż szyn sufitowych pod montaż kotar wydzielających miejsca odpoczynku dla dzieci żłobkowych,
- montaż obudów grzejników,
- zakup wyposażenia
- montaż systemowych kabin sanitarnych, montaż kompletnego wyposażenia sanitariatów,
- montaż kompletu pochwytów w pomieszczeniach łazienek dla niepełnosprawnych,
- wykonanie robót instalacyjnych branży sanitarnej zgodnie z projektem branżowym - przebudowa instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej i centralnego ogrzewania w obrębie projektowanych węzłów sanitarnych (grzejniki wraz zaworami termostatycznymi z przeznaczeniem do ponownego montażu), wykonanie instalacji klimatyzacji we wskazanych pomieszczeniach,
- wykonanie robót instalacyjnych branży elektrycznej zgodnie z projektem branżowym – przebudowa instalacji oświetleniowej, gniazd wtykowych, montaż nowej rozdzielnicy elektrycznej, montaż instalacji oddymiania, wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego, ewakuacyjnego i znaków bezpieczeństwa, przebudowa instalacji odgromowej, wykonanie przeciwpożarowego wyłącznika prądu,
- dostosowanie obiektu do wymogów przepisów przeciwpożarowych, w tym:
- wykonanie ściany oddzielenia pożarowego przy wejściu do budynku od strony północno-wschodniej,
- montaż okna oraz drzwi wewnętrznych o odporności ogniowej EI60 (część rozbudowywana),
- montaż 2 szt. drzwi napowietrzających,
- montaż drzwi prowadzących na klatkę schodową K1 w klasie odporności ogniowej EI30 +S,
- wykonanie pokrycia stropodachu części dobudowywanej pokryciem z papy B Roof (t1)/NRO (przekrycie w klasie RE30),
- wykonanie wydzieleń stref pożarowych w budynku drzwiami o klasie odporności ogniowej EI 60,
- wykonanie wydzielenia kondygnacji piwnicznej drzwiami o klasie odporności ogniowej EI 30,
- wykonanie montażu klapy oddymiającej klatkę schodową K1,
- wykonanie wymiany drzwi wewnętrznych na drzwi spełniające wymagania przepisów w zakresie wymaganej szerokości i wysokości; wyposażenie w samozamykacze drzwi, których skrzydła po ich całkowitym otwarciu będą powodowały zawężenie wymaganej szerokości drogi ewakuacyjnej,
- wykonanie okładzin podłogowych na drogach ewakuacyjnych na nowe, spełniające wymagania przepisów w zakresie wymaganej klasy reakcji na ogień (co najmniej trudno zapalne),
- montaż ruchomej barierki przy biegu schodowym prowadzącym z parteru do piwnicy, zabezpieczającej przed omyłkowym zejściem ludzi do piwnicy w czasie ewakuacji.
- przebudowa schodów wewnętrznych w sposób zapewniający uzyskanie wymaganej szerokości spocznika w poziomie piętra budynku,
- wyposażenie dróg ewakuacyjnych, oświetlonych wyłącznie światłem sztucznym, w awaryjne oświetlenie ewakuacyjne.
UWAGA:
Roboty wykonywane będą w czynnych placówkach oświatowych. W związku z tym należy zwrócić szczególną uwagę na względy bezpieczeństwa, zabezpieczenie terenu robót, sprzętu, itp. Prace należy prowadzić tak, aby zminimalizować trudności w funkcjonowaniu placówki. Stanowiska pracy należy zabezpieczyć przed dostępem osób trzecich (szczególnie
dzieci).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45262300-4 - Betonowanie
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1967864,39 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3304902,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1967864,39 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dariusz Gościński Usługi Remontowo Budowlane
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 180528678
7.3.4) Miejscowość: Przemyśl
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Dariusz GOŚCIŃSKI USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE
jakie przetargi wygrała firma
Dariusz GOŚCIŃSKI USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1967864,39 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-07-30INNE PRZETARGI ŻURAWICA
więcej: przetargi ŻURAWICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Stabilizacja osuwiska nr 122067 wraz z odbudową drogi gminnej nr 160530K - Do "Akacyjek" w m. Piotrkowice Małe w km 0+190 do 0+310 i odbudową sieci grawitacyjnej kanalizacji sanitarnej
- Poprawa efektywności energetycznej budynków Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego im. Janusza Korczaka w Babimoście
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Bisztynku".
- Modernizacja zagospodarowania dziedzińca Wydziału Humanistycznego przy ul. K. Orbitza 1 w Olsztynie, etap 1
- BUDOWA GMINNEGO ŻŁOBKA W CELESTYNOWIE
- Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania oraz wodno-kanalizacyjnej w budynku WOMP w Kielcach
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.