eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaRewitalizacja części południowo - zachodniej zabytkowego Ogrodu w Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie.



Ogłoszenie z dnia 2023-04-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rewitalizacja części południowo - zachodniej zabytkowego Ogrodu
w Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 369111140

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Agrykola 1

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-460

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: +48 22 50 60 024

1.5.8.) Numer faksu: +48 22 50 60 174

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@lazienki-krolewskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lazienki-krolewskie.pl/pl/bip

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://lazienki-krolewskie.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rewitalizacja części południowo - zachodniej zabytkowego Ogrodu
w Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-74096526-aec0-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00165271

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00084210/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Rewitalizacja części południowo - zachodniej zabytkowego ogrodu Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00101008

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 2/2023/PZP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 306162,64 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja prac związanych z rewitalizacją części południowo - zachodniej zabytkowego Ogrodu w Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie, w rejonie ulicy Gagarina i Parkowej w zakresie nawierzchni parkowych oraz zieleni. Zakres opracowania obejmuje część działki nr 6/3 i 18 obręb 5-06-15 w Dzielnicy Śródmieście, ul. Agrykola 1, 00-460 Warszawa.
Zamówienie składa się z następujących zadań:
Zadanie I: roboty budowlane związane z rewitalizacją wskazanego obszaru Ogrodu tj. remontem alejek parkowych, wykonaniem nawierzchni parkowych i nawierzchni bezpiecznych;
Zadanie II: prace związane z zagospodarowaniem terenu w zakresie zieleni.

OGÓLNY ZAKRES PRAC:
1) Prace rozbiórkowe;
2) Niwelacja, wyrównanie i korytowanie terenu;
3) Kształtowanie niecek retencyjnych;
4) Wykonanie wszystkich rodzajów nawierzchni wraz z obrzeżami;
5) Zagospodarowanie terenu w zakresie zieleni;
6) Opracowanie dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją geodezyjną, protokołami pomiarów, certyfikatami, atestami itp. w 3 egzemplarzach papierowych oraz na 3 płytach CD i przekazanie jej Inwestorowi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45233251-3 - Wymiana nawierzchni

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 326940 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 529830,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 326940 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakładem Usług Brukarskich „ADROG” spółka jawna Adam Dybcio - Eugenia Dybcio

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5261009540

7.3.3) Ulica: ul. Dobra 6 lok. 14

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-388

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Marcin Gajda Architektura Krajobrazu, ul. Narodowa 116, 32-080 Brzezie - zagospodarowanie terenu w zakresie zieleni (35% wartości zamówienia)


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 326940 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Przedmiot Umowy zostanie wykonany w terminie 3 miesięcy od dnia podpisania Umowy, w tym: wykonanie robót budowlanych i zagospodarowania terenu w zakresie zieleni nie później niż do 15 czerwca 2023 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.