eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleOrganizacja wycieczki dla 43 pracowników i emerytów Powiatowego Urzędu Pracy w Opolu dofinansowanej ze środków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych wraz z 15 osobami towarzyszącymi.



Ogłoszenie z dnia 2025-03-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja wycieczki dla 43 pracowników i emerytów Powiatowego Urzędu Pracy w Opolu dofinansowanej ze środków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych wraz z 15 osobami towarzyszącymi.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531598561

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: mjr Hubala 21

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-266

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 774422929

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pup.opole.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: opole.praca.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-78ed326f-fbb0-4dce-a263-1a81d8f1db37

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Organizacja wycieczki dla 43 pracowników i emerytów Powiatowego Urzędu Pracy w Opolu dofinansowanej ze środków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych wraz z 15 osobami towarzyszącymi.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-78ed326f-fbb0-4dce-a263-1a81d8f1db37

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00165291

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00049451/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Organizacja wycieczki dla pracowników i emerytów Powiatowego Urzędu Pracy w Opolu dofinansowanej ze środków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych wraz z osobami towarzyszącymi.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00053685

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DA-252-2/JF/25

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 246500 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Miejsce: Wyspy Kanaryjskie – Gran Canaria. Miejscowość położona do 30 km od lotniska na południowo-wschodnim wybrzeżu Gran Canarii.
2. Cena zawiera:
a) przelot samolotem, bagaż: min. 15 kg i bagaż podręczny: min 5 kg. Lotnisko musi być zlokalizowane w odległości od granic Opola do 140 km,
b) obowiązkowe opłaty lotniskowe, obowiązkowe dopłaty transportowe,
c) transfery lotnisko – hotel – lotnisko klimatyzowanym autokarem na wyłączność grupy,
d) opiekę polskiego rezydenta,
e) składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny, Turystyczny Fundusz Pomocowy,
f) ubezpieczenie na pokrycie kosztów leczenia i od następstw nieszczęśliwych wypadków,
g) zakwaterowanie: 7 noclegów w hotelu minimum 4* w pokojach dwuosobowych klimatyzowanych o powierzchni nie mniejszej niż 28 m2 z możliwością dostawki oraz prywatną łazienką (prysznic lub wanna, wc, suszarka, kosmetyki, ręczniki), z dostępem do bezpłatnego internetu bezprzewodowego. W hotelu powinny znajdować się minimum 3 baseny ze słodką wodą w tym minimum jeden basen powinien być z podgrzewaną wodą, zjeżdżalnie, minimum 2 jacuzzi, bezpłatne leżaki. W trakcie pobytu hotel powinien zapewniać dzienne i wieczorne animacje dla dorosłych i dzieci, dodatkowo zajęcia sportowe. Hotel powinien znajdować się w odległości nie większej niż 1 km od plaży. Plaża powinna być; piaszczysta, z dostępem parasoli i leżaków, o długości minimum 600 m i wyróżniona certyfikatem Błękitnej Flagi.
h) Wyżywienie: w formie all inclusive 24h

4.5.3.) Główny kod CPV: 63511000-4 - Organizacja wycieczek

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55100000-1 - Usługi hotelarskie

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 246500 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 246500 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 246500 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nowa Itaka Sp z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7542686316

7.3.3) Ulica: Reymonta 39

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.5) Kod pocztowy: 45-072

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 246500 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-05-02

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.