eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SieniawaDostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży BHP i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Nadleśnictwa Sieniawa w roku 2023



Ogłoszenie z dnia 2023-04-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży BHP i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Nadleśnictwa Sieniawa w roku 2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO LEŚNE LASY PAŃSTWOWE NADLEŚNICTWO SIENIAWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650017187

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 11

1.5.2.) Miejscowość: Sieniawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-530

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sieniawa@krosno.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sieniawa.krosno.lasy.gov.pl/en/witamy

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_sieniawa

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży BHP i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Nadleśnictwa Sieniawa w roku 2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-13a305f0-be52-11ed-b311-9aae6ad31be8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00165305

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00453367/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa sortów mundurowych lesnika oraz odzieży BHP i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Nadleśnictwa Sieniawa w roku 2023

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00127426

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.1.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 150363,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sorty mundurowe leśnika muszą być zgodne z:
- Rozporządzeniem Ministra Środowiska z 9 grudnia 2014 r. (Dz. U. 2014 poz. 1876) w sprawie wzorów mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia,
- Rozporządzeniem Ministra Środowiska z 12 marca 2007 r. (Dz. U. 2007 nr 51 poz. 342) w sprawie wzoru mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia,
- Zarządzeniem nr 16 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 marca 2005 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika (znak: OR-1743-1/05),
- Zarządzeniem nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika (znak: EO-1743-2/12),
- Zarządzeniem nr 54 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 6 lipca 2012 r. w sprawie zmiany Zarządzenia nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika (znak: EO-1743-3/2012),
- Zarządzeniem nr 7 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 20 stycznia 2022 r. w sprawie wzorca oraz zasad i norm użytkowania mundurów leśnika dla pracowników Lasów Państwowych (znak: EZ-241.1.2022),
Treść powołanych wyżej aktów prawnych oraz zarządzeń dostępna jest na stronie internetowej:
https://www.bedon.lasy.gov.pl/akty-prawne#.Yi9HpzXdi70
Szczegółowy opis zamówienia, tj. dokumentacja techniczno-technologiczna mundurów leśnika oraz fotograficzna dokumentacja sortów dostępna jest na stronie internetowej Ośrodka Rozwojowo-Wdrożeniowego Lasów Państwowych w Bedoniu:
Dokumentacja techniczno-technologiczna:
https://www.bedon.lasy.gov.pl/dokumentacja-techniczno-technologiczna#.Yi9HkjXdi70
Dokumentacja fotograficzna:
https://www.bedon.lasy.gov.pl/fotograficzna-dokumentacja-sortow-mundurowych#.Yi9HezXdi70
Kolorystyka środków ochrony indywidualnej, obuwia i odzieży roboczej powinna nawiązywać do kolorystyki określonej dla munduru terenowego leśnika w świetle obowiązujących przepisów dotyczących sortów mundurowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący sortów mundurowych leśnika oraz odzieży bhp i obuwia roboczego zawiera załącznik nr 8a, 8b do SWZ.
Dostawom będą podlegały sorty mundurowe leśnika, zawarte w załączniku nr 2 do SWZ, (wg przepisów obowiązujących na dzień dostawy), sukcesywnie w zależności od potrzeb zamawiającego do ilości – ogółem 4 909 pkt (sorty mundurowe leśnika) w terminie określonym w ofercie wykonawcy (nie dłuższym niż 14 dni roboczych od daty złożenia zamówienia).

4.5.3.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

4.5.5.) Wartość części: 99628,16 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Odzież BHP i środki ochrony indywidualnej muszą być zgodne z:
- Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/425 z dnia 9 marca 2016 r. w sprawie środków ochrony indywidualnej oraz uchylenia dyrektywy Rady 89/686/EWG,
- Ustawą z dnia 13 kwietnia 2016 r. o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 544),
- Ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 155),
- Rozporządzeniem Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 10 maja 2019 r. uchylającym rozporządzenie w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej (Dz. U. 2019 poz. 966),
- Protokołem dodatkowym nr 24 zawartym w dniu 25 listopada 2014r. w Warszawie do Ponadzakładowego Układu Zbiorowego Pracy dla Pracowników Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe z dnia 29 stycznia 1998r., zarejestrowanym przez Ministra Pracy i Polityki Społecznej w dniu 4 grudnia 2014 r.,
- wzorami określonymi w Polskich Normach tj. m. in. odzież ochronna i robocza dostarczona dla Pracowników Lasów Państwowych musi posiadać atesty, odpowiednie parametry techniczne, zapewnić bezpieczne wykonywanie czynności związanych z procesem pracy i musi być oznaczone symbolem (CE) zgodnie z przepisami.
Szczegółowy opis odzieży bhp zawierają normy:
- odzież ochronna - wymagania ogólne PN - EN 13688:2013-12,
- środki ochrony indywidualnej - obuwie bezpieczne EN ISO 20345:2012,
- obuwie ochronne EN ISO 20346: 2007/A1:2008,
- środki ochrony indywidualnej - obuwie zawodowe EZ ISO 20347:2012,
- odzież ochronna- ochrona przed deszczem EN 343: 2019 (PN - EN 343: 2019-04),
- odzież ochronna- ochrona przed zimnem EN 342: 2017 (PN-EN 342:2018-01),
- odzież ochronna- wyroby odzieżowe chroniące przed chłodem - PN-EN 14058:2018-02.

Kolorystyka środków ochrony indywidualnej, obuwia i odzieży roboczej powinna nawiązywać do kolorystyki określonej dla munduru terenowego leśnika w świetle obowiązujących przepisów dotyczących sortów mundurowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący sortów mundurowych leśnika oraz odzieży bhp i obuwia roboczego zawiera załącznik nr 8a, 8b do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

4.5.5.) Wartość części: 85318,95 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne

Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania – art. 255 pkt 3) z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 z późn. zm.):
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
3) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia”.

Uzasadnienie faktyczne

Zgodnie z treścią art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy PZP, bezpośrednio przed otwarciem ofert podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. Część nr 1: 99 628,16 zł brutto, Część nr 2: 85 318,95 zł brutto.


W przedmiotowym postępowaniu oferty złożyli niżej wymienieni Wykonawcy:

Nr oferty Nazwa i adres Wykonawcy Nr części Cena oferty brutto (zł)
1 Zakład Obsługi Leśnictwa
H. Skrodzka - Bałata, P. Bałata Spółka Jawna
ul. Mieszka I-go 4, 39-400 Tarnobrzeg, I 104 022,33 zł
II 90 679,29 zł

Po otwarciu ofert Zamawiający stwierdził, iż oferta z najniższą ceną na poszczególne części zamówienia przekracza kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Wskutek analizy swych możliwości finansowych (w szczególności środków przeznaczonych na ten cel w budżecie Zamawiającego) Zamawiający stwierdził, iż nie jest możliwe zwiększenie kwoty wstępnie przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 4 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne

Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania – art. 255 pkt 3) z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 z późn. zm.):
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
3) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia”.

Uzasadnienie faktyczne

Zgodnie z treścią art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy PZP, bezpośrednio przed otwarciem ofert podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. Część nr 1: 99 628,16 zł brutto, Część nr 2: 85 318,95 zł brutto.


W przedmiotowym postępowaniu oferty złożyli niżej wymienieni Wykonawcy:

Nr oferty Nazwa i adres Wykonawcy Nr części Cena oferty brutto (zł)
1 Zakład Obsługi Leśnictwa
H. Skrodzka - Bałata, P. Bałata Spółka Jawna
ul. Mieszka I-go 4, 39-400 Tarnobrzeg, I 104 022,33 zł
II 90 679,29 zł

Po otwarciu ofert Zamawiający stwierdził, iż oferta z najniższą ceną na poszczególne części zamówienia przekracza kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Wskutek analizy swych możliwości finansowych (w szczególności środków przeznaczonych na ten cel w budżecie Zamawiającego) Zamawiający stwierdził, iż nie jest możliwe zwiększenie kwoty wstępnie przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.