eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wysokie"Opracowanie projektu planu ogólnego Gminy Wysokie"



Ogłoszenie z dnia 2025-03-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Opracowanie projektu planu ogólnego Gminy Wysokie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wysokie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950371672

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Wysokie

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-145

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ugwysokie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ugwysokie.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-19b124ae-25ad-4f66-ba22-70396dd835bf

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Opracowanie projektu planu ogólnego Gminy Wysokie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-19b124ae-25ad-4f66-ba22-70396dd835bf

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00165345

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00015894/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 „Opracowanie projektu planu ogólnego Gminy Wysokie”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00118175

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Zp.271.3.2025.JK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.3. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na „Opracowanie projektu planu ogólnego Gminy Wysokie” .

4.4. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
Opracowanie planu ogólnego na podstawie uchwały Rady Gminy Wysokie Nr VI/43/2024 z dnia 15 listopada 2024r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia Plany Ogólnego Gminy Wysokie, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003r o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym( Dz.U. z 2024r poz. 1130 ze zm.) zwanej dalej ustawą o PiZP, a w szczególności art. 13a, 13b, 13c, 13d, 13e, 13f, 13g, 13h, 13i, 13j, 13k, 13m, a także przepisami wykonawczymi do tej ustawy w tym:
1) dokonanie analizy materiału wyjściowego obejmującego w szczególności obowiązujące akty planowania przestrzennego, wnioski o sporządzenie zmiany aktów planowania przestrzennego, istniejące uwarunkowania (w tym środowiskowe, geologiczne, dziedzictwa kulturowego itd.);
2) przygotowanie merytoryczne dokumentów formalno-prawnych (wymaganych ustawowo pism, zawiadomień, ogłoszeń i obwieszczeń o przystąpieniu do opracowania planu, o przystąpieniu do konsultacji społecznych nad projektem planu i innych niezbędnych w ramach przedmiotu zamówienia, komunikatów dotyczących opracowania projektu planu, zestawień opinii i uzgodnień oraz współpracy przy prowadzeniu procedury oraz dokumentacji prac planistycznych w formie elektronicznej;
3) przygotowanie materiałów i pism w celu uzyskania wymaganych opinii i uzgodnień, w tym Gminnej Komisji Urbanistyczno – Architektonicznej według rozdzielnika wskazanego przez Wykonawcę;
4) wprowadzenie ewentualnych zmian wynikających z uzgodnień, powtórzenie procedury w niezbędnym zakresie, jeśli będzie to konieczne, w razie potrzeby przygotowania treści zażaleń na postanowienia;
5) udział fizyczny w spotkaniach otwartych, panelach eksperckich lub warsztatach, spotkaniach plenerowych, spacerach studyjnych, dyżurach projektanta, przeprowadzaniu wywiadów, przygotowania ankiet i geoankiet, zbieraniu uwag, prowadzeniu punktu konsultacyjnego(sposób, miejsce i termin ustalony z Zamawiającym) związanych z rozwiązaniami przyjętymi w projekcie planu w ramach prowadzonych konsultacji społecznych, w tym składania wyjaśnień osobom zainteresowanym (pisemnych lub ustnych);
6) przygotowanie w porozumieniu z Zamawiającym dokumentów, pism, ankiet, geoankiet, ogłoszeń, zawiadomień i innych w procedurze sporządzania planu, określonej w art. 13i ust.3 wyżej wymienionej ustawy o PiZP. W tym w konsultacjach społecznych, o których mowa w art. 8i, 8j i 8k ustawy;
7) prezentacja projektu planu i uczestnictwa w konsultacjach społecznych na temat rozwiązań przyjętych w projekcie (udział fizyczny) , podczas posiedzeń Gminnej Komisji Urbanistyczno – Architektonicznej (udział fizyczny) oraz uczestnictwo w spotkaniach udziałem radnych ( komisjach Rady gminy oraz Sesjach – udział fizyczny);
8) sporządzenie uzasadnienia planu zgodnie z art.13h ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennymi opracowanie danych przestrzennych do planu zgodnie z art. 67a ustawy (na różnych etapach opracowania planu);
9) przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, w tym sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko projektu planu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2023r poz.1094 ze zm.);
10) wykonanie opracowania ekofizjograficznego;
11) wprowadzenia do uchwały zatwierdzającej plan zmian wynikających z rozstrzygnięć nadzorczych Wojewody, ustosunkowania się do tych rozstrzygnięć (ewentualnie powtórzenie procedury w zakresie wymaganym przez Wojewodę);
12) ustosunkowanie się do skarg wniesionych do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego i Naczelnego Sądu Administracyjnego;
13) wykonanie wszelkich czynności zmierzających do uchwalenia planu ogólnego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa
Powierzchnia objęta planem 11418 ha.
Plan ogólny Gminy będący przedmiotem zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi aktami prawnymi, w tym w szczególności z:
a) ustawą z dnia 27 marca 2003r o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2024r poz. 1130 t.j.) zwanej dalej ustawą;
b) rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023r w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów ( Dz.U. z 2023r poz. 2758 ze zm.);
c) rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 września 2002 r. w sprawie opracowań ekofizjograficznych (Dz. U. z 2002 r. Nr 155, poz. 1298 t.j.);
d) ustawą z dnia 3 października 2008r o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz.U. z 2024r poz.1112 ze zm);
e) ustawą z dnia 7 października 2015 r. o rewitalizacji (Dz. U. z 2024 r., poz. 278 ze zm.),
f) ustawą z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j., Dz. U. z 2024 r., poz. 609, ze zm.);
g) wytycznymi zawartymi w ustawie z dnia 6 grudnia 2006 r. o zasadach prowadzenia polityki rozwoju (Dz. U. 2024 r., poz. 324 ze zm.);
h) aktami prawa miejscowego;
i) przeprowadzeniem niezbędnych wizji lokalnych, inwentaryzacji urbanistycznych i studiów krajobrazowych oraz wszystkich analiz przy uwzględnieniu planów województwa, zadań rządowych i programów krajowych oraz zgodnie z wymaganiami prawa w tym zakresie,
j) uwzględnieniem uwag i wniosków zgłaszanych przez Zamawiającego w trakcie realizacji umowy i aktualnego orzecznictwa sadowego dotyczącego zagospodarowania przestrzennego;
k) innymi przepisami wynikającymi z odpowiednich aktów prawnych mających odniesienie do przedmiotu zamówienia, dotyczącymi ochrony środowiska, przyrody, ochrony zabytków, prawa wodnego, ochrony gruntów rolnych i leśnych, dróg publicznych itd.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 2 ustawy Pzp: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 2) wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu; (…)”.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 270600 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 270600 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.