eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChełmWykonanie remontu budynku po byłej Kaplicy przy ul. Św. Mikołaja w Chełmie



Ogłoszenie z dnia 2022-05-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie remontu budynku po byłej Kaplicy przy ul. Św. Mikołaja w Chełmie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Chełm

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110198238

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lubelska 65

1.5.2.) Miejscowość: Chełm

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@umchelm.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.chelm.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umchelm.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie remontu budynku po byłej Kaplicy przy ul. Św. Mikołaja w Chełmie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8005f81d-a908-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00165369

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020815/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.15 Wykonanie remontu budynku po byłej Kaplicy przy ul. Św. Mikołaja w Chełmie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Rewitalizacja budynku po byłej kaplicy przy ul. Św. Mikołaja w Chełmie wraz z zagospodarowaniem terenu” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Działania 7.1 Dziedzictwo kulturowe i naturalne – projekty lokalne Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00092754/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.5.14.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
wykonanie remontu budynku po byłej Kaplicy przy ul. Św. Mikołaja w Chełmie wraz z zewnętrzną instalacją kanalizacji sanitarnej i deszczowej, utwardzeniem i ogrodzeniem terenu oraz przyłączem kanalizacji deszczowej.
Planowany zakres robót budowlanych wynika z projektu budowlanego i obejmuje:

1. Roboty budowlane, instalacyjne i utwardzenie terenu przy remoncie Kaplicy przy ul. Św. Mikołaja w zakresie remontu i modernizacji budynku i związanych z tym elementów tj.:
a) roboty rozbiórkowe;
b) wykonanie izolacji pionowej ścian fundamentowych;
c) wykonanie przepony poziomej metodą iniekcji;
d) naprawa tynków zewnętrznych wraz z naprawą murów;
• tynki zewnętrzne wapienne
e) naprawa tynków wewnętrznych i roboty malarskie;
• tynki wewnętrzne wapienne;
f) naprawa pęknięć ścian i nadproży okiennych;
g) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej;
h) wymiana podłogi drewnianej na posadzkę kamienną z warstwami podbudowy;
i) remont schodów drewnianych wewnętrznych;
j) remont i konserwacja balustrady i drewnianej podłogi chóru;
k) przebudowa schodów wejściowych;
l) remont i przebudowa sanitariatów i pomieszczeń socjalnych;
ł) wymiana instalacji c.o.;
m) wymiana instalacji wod. - kan.;
n) wymiana instalacji elektrycznej;
o) wykonanie instalacji odgromowej;
p) wykonanie monitoringu wewnętrznego i zewnętrznego;
r) wymiana zamków i wkładek z dostosowaniem do tzw. klucza centralnego i elektromechanicznego systemu kontroli dostępu;
s) wyposażenie budynku w infokiosk;
t) wyposażenie budynku w oczyszczacze powietrza;
u) dostawa regałów
w) wykonanie odwodnienia terenu i opaski odwadniającej;
x) przystosowanie obiektu dla osób niepełnosprawnych – dostawa schodołazu;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45212313-3 - Roboty budowlane w zakresie muzeów

45212361-4 - Roboty budowlane w zakresie kościołów

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45236250-7 - Wyrównywanie terenu parków

45262110-5 - Demontaż rusztowań

45262120-8 - Wznoszenie rusztowań

45262210-6 - Fundamentowanie

45262311-4 - Betonowanie konstrukcji

45262510-9 - Roboty kamieniarskie

45262511-6 - Cięcie kamienia

45262512-3 - Kamieniarskie roboty wykończeniowe

45262522-6 - Roboty murarskie

45262690-4 - Remont starych budynków

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45314200-3 - Instalowanie linii telefonicznych

45314310-7 - Układanie kabli

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

45410000-4 - Tynkowanie

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

45431100-8 - Kładzenie terakoty

45431200-9 - Kładzenie glazury

45442100-8 - Roboty malarskie

45442110-1 - Malowanie budynków

45442300-0 - Roboty w zakresie ochrony powierzchni

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45453100-8 - Roboty renowacyjne

71351914-3 - Usługi archeologiczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3428555,05 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4306353,11 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3428555,05 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Andrzej Wróbel

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5050010368

7.3.4) Miejscowość: Jaszczów

7.3.5) Kod pocztowy: 21-020

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3428555,05 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

w zakresie żądania określonej etykiety lub wskazania mającego zastosowanie wymagania określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustawy: - etykiety środowiskowej (tzw. Ekoetykieta)

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.