eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliwiceUsługa praktycznego szkolenia lotniczego na samolotach jednosilnikowych, tłokowych klasy SEP(L) w ramach szkolenia praktycznego do licencji pilota liniowego ATPL(A) ... Znak sprawy: DZPZ.283.8.2025.MW



Ogłoszenie z dnia 2025-03-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa praktycznego szkolenia lotniczego na samolotach jednosilnikowych, tłokowych klasy SEP(L) w ramach szkolenia praktycznego do licencji pilota liniowego ATPL(A) ... Znak sprawy: DZPZ.283.8.2025.MW

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Śląska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001637

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Akademicka 2A

1.5.2.) Miejscowość: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: (32) 237-13-34, 237-13-35

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: DZPZ@polsl.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.polsl.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://polsl.ezamawiajacy.pl/app/login

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa praktycznego szkolenia lotniczego na samolotach jednosilnikowych, tłokowych klasy SEP(L) w ramach szkolenia praktycznego do licencji pilota liniowego ATPL(A) ... Znak sprawy: DZPZ.283.8.2025.MW

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-46bf8c7d-5d0e-4ab5-a3af-5f03bd232b8b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00165385

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00002645/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Usługa praktycznego szkolenia lotniczego na samolotach jednosilnikowych, tłokowych klasy SEP(L) w ramach szkolenia praktycznego do licencji pilota liniowego ATPL(A)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00107269

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZPZ.283.8.2025.MW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 909000,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 255000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa w wymiarze ogólnym 1500 godzin, na samolocie klasy SEP(L) do licencji pilota liniowego ATPL(A), w Akademickim Ośrodku Szkolenia Lotniczego Politechniki Śląskiej (AOSL POLSL) na podstawie zintegrowanego programu szkolenia lotniczego do licencji pilota liniowego ATPL(A). Przedmiotowa usługa obejmować będzie swym zakresem szkolenie praktyczne wraz z naziemnym przygotowaniem do wykonywania lotów. Przedmiot zamówienia został podzielony na 11 części.
Część1: Szkolenie na samolocie klasy SEP(L) do licencji ATPL(A) 200 godzin,

4.5.3.) Główny kod CPV: 80650000-5 - Szkolenie i symulacja w zakresie samolotów, rakiet (pocisków rakietowych) i statków kosmicznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80412000-5 - Usługi szkół pilotażu

4.5.5.) Wartość części: 34000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa w wymiarze ogólnym 1500 godzin, na samolocie klasy SEP(L) do licencji pilota liniowego ATPL(A), w Akademickim Ośrodku Szkolenia Lotniczego Politechniki Śląskiej (AOSL POLSL) na podstawie zintegrowanego programu szkolenia lotniczego do licencji pilota liniowego ATPL(A). Przedmiotowa usługa obejmować będzie swym zakresem szkolenie praktyczne wraz z naziemnym przygotowaniem do wykonywania lotów. Przedmiot zamówienia został podzielony na 11 części.
Część2: Szkolenie na samolocie klasy SEP(L) do licencji ATPL(A) 200 godzin,

4.5.3.) Główny kod CPV: 80650000-5 - Szkolenie i symulacja w zakresie samolotów, rakiet (pocisków rakietowych) i statków kosmicznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80412000-5 - Usługi szkół pilotażu

4.5.5.) Wartość części: 34000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa w wymiarze ogólnym 1500 godzin, na samolocie klasy SEP(L) do licencji pilota liniowego ATPL(A), w Akademickim Ośrodku Szkolenia Lotniczego Politechniki Śląskiej (AOSL POLSL) na podstawie zintegrowanego programu szkolenia lotniczego do licencji pilota liniowego ATPL(A). Przedmiotowa usługa obejmować będzie swym zakresem szkolenie praktyczne wraz z naziemnym przygotowaniem do wykonywania lotów. Przedmiot zamówienia został podzielony na 11 części.
Część2: Szkolenie na samolocie klasy SEP(L) do licencji ATPL(A) 200 godzin,

4.5.3.) Główny kod CPV: 80650000-5 - Szkolenie i symulacja w zakresie samolotów, rakiet (pocisków rakietowych) i statków kosmicznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80412000-5 - Usługi szkół pilotażu

4.5.5.) Wartość części: 34000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa w wymiarze ogólnym 1500 godzin, na samolocie klasy SEP(L) do licencji pilota liniowego ATPL(A), w Akademickim Ośrodku Szkolenia Lotniczego Politechniki Śląskiej (AOSL POLSL) na podstawie zintegrowanego programu szkolenia lotniczego do licencji pilota liniowego ATPL(A). Przedmiotowa usługa obejmować będzie swym zakresem szkolenie praktyczne wraz z naziemnym przygotowaniem do wykonywania lotów. Przedmiot zamówienia został podzielony na 11 części.
Część4: Szkolenie na samolocie klasy SEP(L) do licencji ATPL(A) 200 godzin,

4.5.3.) Główny kod CPV: 80650000-5 - Szkolenie i symulacja w zakresie samolotów, rakiet (pocisków rakietowych) i statków kosmicznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80412000-5 - Usługi szkół pilotażu

4.5.5.) Wartość części: 34000,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa w wymiarze ogólnym 1500 godzin, na samolocie klasy SEP(L) do licencji pilota liniowego ATPL(A), w Akademickim Ośrodku Szkolenia Lotniczego Politechniki Śląskiej (AOSL POLSL) na podstawie zintegrowanego programu szkolenia lotniczego do licencji pilota liniowego ATPL(A). Przedmiotowa usługa obejmować będzie swym zakresem szkolenie praktyczne wraz z naziemnym przygotowaniem do wykonywania lotów. Przedmiot zamówienia został podzielony na 11 części.
Część5: Szkolenie na samolocie klasy SEP(L) do licencji ATPL(A) 200 godzin,

4.5.3.) Główny kod CPV: 80650000-5 - Szkolenie i symulacja w zakresie samolotów, rakiet (pocisków rakietowych) i statków kosmicznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80412000-5 - Usługi szkół pilotażu

4.5.5.) Wartość części: 34000,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa w wymiarze ogólnym 1500 godzin, na samolocie klasy SEP(L) do licencji pilota liniowego ATPL(A), w Akademickim Ośrodku Szkolenia Lotniczego Politechniki Śląskiej (AOSL POLSL) na podstawie zintegrowanego programu szkolenia lotniczego do licencji pilota liniowego ATPL(A). Przedmiotowa usługa obejmować będzie swym zakresem szkolenie praktyczne wraz z naziemnym przygotowaniem do wykonywania lotów. Przedmiot zamówienia został podzielony na 11 części.
Część6: Szkolenie na samolocie klasy SEP(L) do licencji ATPL(A) 100 godzin,

4.5.3.) Główny kod CPV: 80650000-5 - Szkolenie i symulacja w zakresie samolotów, rakiet (pocisków rakietowych) i statków kosmicznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80412000-5 - Usługi szkół pilotażu

4.5.5.) Wartość części: 17000,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa w wymiarze ogólnym 1500 godzin, na samolocie klasy SEP(L) do licencji pilota liniowego ATPL(A), w Akademickim Ośrodku Szkolenia Lotniczego Politechniki Śląskiej (AOSL POLSL) na podstawie zintegrowanego programu szkolenia lotniczego do licencji pilota liniowego ATPL(A). Przedmiotowa usługa obejmować będzie swym zakresem szkolenie praktyczne wraz z naziemnym przygotowaniem do wykonywania lotów. Przedmiot zamówienia został podzielony na 11 części.
Część7: Szkolenie na samolocie klasy SEP(L) do licencji ATPL(A) 100 godzin,

4.5.3.) Główny kod CPV: 80650000-5 - Szkolenie i symulacja w zakresie samolotów, rakiet (pocisków rakietowych) i statków kosmicznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80412000-5 - Usługi szkół pilotażu

4.5.5.) Wartość części: 17000,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa w wymiarze ogólnym 1500 godzin, na samolocie klasy SEP(L) do licencji pilota liniowego ATPL(A), w Akademickim Ośrodku Szkolenia Lotniczego Politechniki Śląskiej (AOSL POLSL) na podstawie zintegrowanego programu szkolenia lotniczego do licencji pilota liniowego ATPL(A). Przedmiotowa usługa obejmować będzie swym zakresem szkolenie praktyczne wraz z naziemnym przygotowaniem do wykonywania lotów. Przedmiot zamówienia został podzielony na 11 części.
Część8: Szkolenie na samolocie klasy SEP(L) do licencji ATPL(A) 100 godzin,

4.5.3.) Główny kod CPV: 80650000-5 - Szkolenie i symulacja w zakresie samolotów, rakiet (pocisków rakietowych) i statków kosmicznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80412000-5 - Usługi szkół pilotażu

4.5.5.) Wartość części: 17000,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa w wymiarze ogólnym 1500 godzin, na samolocie klasy SEP(L) do licencji pilota liniowego ATPL(A), w Akademickim Ośrodku Szkolenia Lotniczego Politechniki Śląskiej (AOSL POLSL) na podstawie zintegrowanego programu szkolenia lotniczego do licencji pilota liniowego ATPL(A). Przedmiotowa usługa obejmować będzie swym zakresem szkolenie praktyczne wraz z naziemnym przygotowaniem do wykonywania lotów. Przedmiot zamówienia został podzielony na 11 części.
Część9: Szkolenie na samolocie klasy SEP(L) do licencji ATPL(A) 100 godzin,

4.5.3.) Główny kod CPV: 80650000-5 - Szkolenie i symulacja w zakresie samolotów, rakiet (pocisków rakietowych) i statków kosmicznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80412000-5 - Usługi szkół pilotażu

4.5.5.) Wartość części: 17000,00 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa w wymiarze ogólnym 1500 godzin, na samolocie klasy SEP(L) do licencji pilota liniowego ATPL(A), w Akademickim Ośrodku Szkolenia Lotniczego Politechniki Śląskiej (AOSL POLSL) na podstawie zintegrowanego programu szkolenia lotniczego do licencji pilota liniowego ATPL(A). Przedmiotowa usługa obejmować będzie swym zakresem szkolenie praktyczne wraz z naziemnym przygotowaniem do wykonywania lotów. Przedmiot zamówienia został podzielony na 11 części.
Część10: Szkolenie na samolocie klasy SEP(L) do licencji ATPL(A) 50 godzin,

4.5.3.) Główny kod CPV: 80650000-5 - Szkolenie i symulacja w zakresie samolotów, rakiet (pocisków rakietowych) i statków kosmicznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80412000-5 - Usługi szkół pilotażu

4.5.5.) Wartość części: 8500,00 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa w wymiarze ogólnym 1500 godzin, na samolocie klasy SEP(L) do licencji pilota liniowego ATPL(A), w Akademickim Ośrodku Szkolenia Lotniczego Politechniki Śląskiej (AOSL POLSL) na podstawie zintegrowanego programu szkolenia lotniczego do licencji pilota liniowego ATPL(A). Przedmiotowa usługa obejmować będzie swym zakresem szkolenie praktyczne wraz z naziemnym przygotowaniem do wykonywania lotów. Przedmiot zamówienia został podzielony na 11 części.
Część11: Szkolenie na samolocie klasy SEP(L) do licencji ATPL(A) 50 godzin,

4.5.3.) Główny kod CPV: 80650000-5 - Szkolenie i symulacja w zakresie samolotów, rakiet (pocisków rakietowych) i statków kosmicznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80412000-5 - Usługi szkół pilotażu

4.5.5.) Wartość części: 8500,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W wyniku przeprowadzonych czynności w części 1 Szkolenie na samolocie klasy SEP(L) do licencji ATPL(A) 200 godzin
postępowanie unieważniono na mocy art. 255 pkt 7), ponieważ Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Uzasadnienie:
W dniu 21.03.2025 r. Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza uchylił się od zawarcia umowy.
Brak innych ofert w ww. części uniemożliwił Zamawiającemu dokonanie ponownego badania i oceny ofert oraz wybór najkorzystniejszej oferty w związku z art. 263 ustawy.
W związku z powyższym Zamawiający na mocy art. 255 pkt 7) ustawy unieważnia postępowanie w części 1.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piotr Nitka prowadzący działalność gospodarcza pod firmą PAPI Piotr Nitka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 648-250-56-86

7.3.3) Ulica: Gogola 20

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-807

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marian Kępski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: -

7.3.3) Ulica: Mikołowska 25/20

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jan Junczyk prowadzący działalność gospodarcza pod firmą AirJuncz Jan Junczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 839-192-82-58

7.3.3) Ulica: Tęczowy Las 1/136

7.3.4) Miejscowość: Bartąg

7.3.5) Kod pocztowy: 10-687

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Adrian Garbacz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: -

7.3.3) Ulica: Obwodowa 9

7.3.4) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki

7.3.5) Kod pocztowy: 97-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16499,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16499,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16499,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piotr Strokosz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: -

7.3.3) Ulica: Stęślickiego 3/5

7.3.4) Miejscowość: Siemianowice Śląskie

7.3.5) Kod pocztowy: 41-106

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16499,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mariusz Siodłoczek prowadzący działalność gospodarczą pod firmą ALAFLY Mariusz Siodłoczek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 647-185-63-18

7.3.3) Ulica: Raciborska 414J

7.3.4) Miejscowość: Rydułtowy

7.3.5) Kod pocztowy: 44-280

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 4 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W wyniku przeprowadzonych czynności w części 8 Szkolenie na samolocie klasy SEP(L) do licencji ATPL(A) 100 godzin
postępowanie zostało unieważnione na mocy art. 255 pkt 4), ponieważ zostały złożone oferty dodatkowe o takiej samej cenie.

Uzasadnienie:
W wyznaczonym terminie składania ofert zostały złożone oferty dodatkowe o takiej samej cenie.

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 4 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W wyniku przeprowadzonych czynności w części 9 Szkolenie na samolocie klasy SEP(L) do licencji ATPL(A) 100 godzin
postępowanie zostało unieważnione na mocy art. 255 pkt 4), ponieważ zostały złożone oferty dodatkowe o takiej samej cenie.

Uzasadnienie:
W wyznaczonym terminie składania ofert zostały złożone oferty dodatkowe o takiej samej cenie.

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8249,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8249,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8249,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piotr Strokosz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: -

7.3.3) Ulica: Stęślickiego 3/5

7.3.4) Miejscowość: Siemianowice Śląskie

7.3.5) Kod pocztowy: 41-106

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8249,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9350,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Maciej Chrzanowski prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Maciej Chrzanowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 675-180-42-51

7.3.3) Ulica: Górska 32/8

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-740

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.