Og³oszenie z dnia 2023-04-05
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00226237/01 - Wynik z dnia 2023-05-22
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa Publicznej Szko³y Podstawowej w Nowej Suchej
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Nowa Sucha
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148377
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Nowa Sucha
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Nowa Sucha
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-513
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - ¯yrardowski
1.5.7.) Numer telefonu: 468612051
1.5.8.) Numer faksu: 468612051 18
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@nowasucha.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: nowasucha.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa Publicznej Szko³y Podstawowej w Nowej Suchej
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-0e836eab-d38c-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00165447
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-04-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00022571/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.9 Rozbudowa Gminnej Publicznej Szko³y Podstawowej w Nowej Suchej
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0e836eab-d38c-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia odbywa siê miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc± za pomoc± platformy e-Zamówienia. Zapytania do wyja¶nienia tre¶ci SWZ oraz za³±czników mo¿na kierowaæ równie¿ na adres e-mail gmina@nowasucha.pl lub przez ePUAP.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca, który bêdzie sk³adaæ ofertê w postêpowaniu musi posiadaæ aktywne konto na platformie e-Zamówienia. Wymagania techniczne i organizacyjne opisane zosta³y w Regulaminie i Warunkach korzystania z platformy przetargowej e-Zamówienia.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 z pó¼n. zm.), dalej „RODO", informujê, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urz±d Gminy Nowa Sucha, Nowa Sucha 59A, 96-513 Nowa Sucha;
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Urzêdzie Gminy Nowa Sucha jest Pan Robert ¯uchowski, kontakt: iodo@spotcase.pl *;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Rozbudowa Publicznej Szko³y Podstawowej w Nowej Suchej, nr sprawy ZP:271.3.1.2023 prowadzonym w trybie podstawowym;
4) dostêp do danych mog± mieæ podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa; odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 i 2 ustawy Pzp; udostêpnienie, o którym mowa w art. 74 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyj±tkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, zebranych w toku postêpowania o udzielenie zamówienia;
5) odrêbn± kategoriê odbiorców, którym mog± byæ ujawnione Pañstwa dane s± podmioty uprawnione do obs³ugi dorêczeñ oraz podmioty zewnêtrzne ¶wiadcz±ce us³ugi na rzecz urzêdu w zakresie niezbêdnym do ich realizacji (np. serwis systemów informatycznych);
6) Zebrane dane bêd± przetwarzane do momentu wyga¶niêcia podstawy prawnej przetwarzania z wy³±czeniem celów statystycznych, archiwalnych i zabezpieczenia przysz³ych roszczeñ administratora danych. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane w szczególno¶ci przez okres niezbêdny do realizacji celów przetwarzania, co najmniej przez okres 5 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy, nie krócej ni¿ okres wskazany w przepisach o archiwizacji tj. ustawie z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach;
7) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
8) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
9) Zamawiaj±cy przetwarza dane osobowe zebrane w postêpowaniu o udzielenie zamówienia w sposób gwarantuj±cy zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem;
10) Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na Pani/Panu obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 13 i 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP:271.3.1.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i przebudowa Publicznej Szko³y Podstawowej w Nowej Suchej polegaj±ca na zabudowie zadaszonych schodów zewnêtrznych i tarasu.
Przebudowa bêdzie polega³a na przesuniêciu i zmianie kszta³tu schodów zewnêtrznych umo¿liwiaj±c monta¿ urz±dzenia zapewniaj±cego dostêp do obiektu osobom niepe³nosprawnym (podno¶nik platformowy) oraz na poszerzeniu biegu i zmianie wysoko¶ci i szeroko¶ci stopni schodów wewnêtrznych prowadz±cych do podpiwniczonej czê¶ci budynku.
Uzyskanie wszelkich uzgodnieñ od Urzêdu Dozoru Technicznego niezbêdnych do u¿ytkowania podno¶nika platformowego.
Szczegó³owy zakres prac podany jest w projekcie budowlanym i przedmiarze robót.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45233200-1 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni
45262300-4 - Betonowanie
45262520-2 - Roboty murowe
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zak³adania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45432100-5 - K³adzenie i wyk³adanie pod³óg
45442100-8 - Roboty malarskie
45443000-4 - Roboty elewacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-06-26 do 2023-08-26
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena bêdzie dokonywana wed³ug skali punktowej, poprzez sumowanie punktów uzyskanych w kryteriach oceny; maksymalnie mo¿na osi±gn±æ 100 punktów.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce warunki udzia³u w postêpowaniu:1) Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiaj±cy nie precyzuje tego warunku
2) Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów;
Zamawiaj±cy nie precyzuje tego warunku
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e:
a) posiada ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci nie ni¿szej ni¿
500 000,00 z³.(s³ownie z³otych: piêæset tysiêcy z³otych).
W przypadku sk³adania oferty wspólnej ww. warunek musz± spe³niaæ wykonawcy ³±cznie.
b) jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie ni¿sz± ni¿ 1 000 000,00 z³.(s³ownie z³otych: jeden milion z³otych).
Ocena spe³nienia warunku zostanie ocenione na zasadzie spe³nia/nie spe³nia na podstawie o¶wiadczeñ i dokumentów okre¶lonych w rozdziale XII ust. 2, pkt 4) lit. b
4) Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej;
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e:
-wykona³ w okresie piêciu ostatnich lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy ni¿ piêæ lat, to za okres prowadzenia dzia³alno¶ci, wykona³ zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczy³ co najmniej 2 prace polegaj±ce na rozbudowie i/lub przebudowie budynku, o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 200 000 z³ brutto ka¿de i na potwierdzenie tego przedstawi dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e us³ugi te zosta³y wykonane nale¿ycie oraz zgodnie z prawem budowlanym.
-dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia w tym:
co najmniej 1 osob± posiadaj±c± uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. uprawnienia budowlane w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej oraz nale¿±c± do samorz±du zawodowego - pe³ni±c± funkcjê kierownika budowy.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia:
a) o¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej,
b) za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³aty tych nale¿no¶ci,
c) za¶wiadczenia albo innego dokumentu w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³aty tych nale¿no¶ci,
d) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. W celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych sytuacji ekonomicznej lub finansowej zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) informacji banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem;
2) dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
3) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert potwierdzonych np referencjami
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Wykonawca zobowi±zany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysoko¶ci:3000,00 z³ (s³ownie: trzy tysi±ce z³otych 00/100);
2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert tj. do dnia 19.04.2023 r. do godziny 10:00.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
a) pieni±dzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium w formie pieni±dza nale¿y wnie¶æ przelewem na konto w Banku: Bank Spó³dzielczy w Sochaczewie nr rachunku 73 9283 0006 0031 0095 2000 0030 z dopiskiem
,,Wadium-nr postêpowania".
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Termin wykonania robót objêtych umow± mo¿e ulec zmianie w przypadku:nie przekazania w ustalonych terminach dokumentacji lub wprowadzenia zmian uniemo¿liwiaj±cych dotrzymanie terminu umownego ; pó¼niejszego przekazania placu budowy ; przerw w realizacji robót powsta³ych z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy np. przerwy spowodowane dzia³aniami organów administracyjnych; zlecenia robót dodatkowych
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-04-19 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: platforma e-Zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-04-19 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa kanalizacji sanitarnej ci¶nieniowej wraz z przy³±czami w miejscowo¶ci Tynica Gmina Tczów
- "Dostosowanie Muzeum Romantyzmu w Opinogórze dla osób z niepe³nosprawno¶ciami ruchu - etap II wykonanie" Cz. I - Dwór Cz. II - Zameczek
- Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Modernizacja budynku znajduj±cego siê w Okuniewie ul. Rynek 46/2"
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz likwidacja przepompowni na dzia³ce nr 130/1 w m. Browina.
- Budowa instalacji gazowej na terenie Muzeum Romantyzmu w Opinogórze - etap II wykonanie
- Budowa drogi gminnej relacji Worowice Wyroby- Bromierzyk na terenie Gminy Staro¼reby
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.