Ogłoszenie z dnia 2022-05-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00094405/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i remont budynku przy ul. Bema 1 na potrzeby Centrum Symulacji Medycznych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001471
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Konarskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Siedlce
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.7.) Numer telefonu: 25 6431935
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: monika.wachnikowska@uph.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uph.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://uph-edu.logintrade.net1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa i remont budynku przy ul. Bema 1 na potrzeby Centrum Symulacji Medycznych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e913f7ee-a9d9-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00165484
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021169/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa części budynku przy ul. Bema 1 na potrzeby WNM i NoZ UPH.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00094405/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.290.9.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1320175,5 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie prac polegających na przebudowie i remoncie budynku przy ul. Bema 1 na potrzeby Centrum Symulacji Medycznych.
Szczegółowy zakres prac określają załączniki do SWZ :
1) Projekt Budowlany zał. 1
2) STWiORB zał. 2
Zamawiający wymaga, aby wykonane roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia objęte były co najmniej 5-letnim okresem gwarancji, liczonym od dnia bezusterkowego odbioru końcowego i podpisania protokołu odbioru.( wydłużenie okresu gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert)
Wszędzie tam, gdzie w przedmiocie zamówienia występuje konkretna norma, aprobata, specyfikacja techniczna i techniczne systemy odniesienia ustanowione przez europejskie organy normalizacyjne Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Wykonawca , planując i realizując roboty budowlane, zobowiązany jest uwzględnić fakt, iż prace wykonywane będą w funkcjonującym budynku. Wykonawca jest zobowiązany do minimum ograniczyć niedogodności związane z realizacją robót.
Wykonawca zobowiązany jest prowadzić roboty budowlane w dni powszednie w godzinach od 7.00 do19.00.
Przedmiot zamówienia musi zostać wykonany zgodnie z obowiązującymi wytycznymi w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn, w tym standardów dostępności dla osób niepełnosprawnych. Wykonawca winien uwzględnić w zakresie swojej działalności zapisy art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1062).
Wykonawca wyłoniony w postępowaniu przetargowym przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu kosztorysu ofertowego na podstawie którego dokonał wyceny oraz harmonogramu wykonywania prac.
UWAGA!
Zamawiający zamieścił na stronie internetowej prowadzonego postępowania przedmiary robót. Zamawiający informuje, iż przedmiary mają charakter wyłącznie pomocniczy, nie mogą stanowić podstawy zarówno do określania zakresu i ilości robót jak i ich wyceny. Wobec ryczałtowego charakteru wynagrodzenia, przedmiary nie będą stanowić podstawy do rozliczenia wykonania robót.
Wykonawca zobowiązany jest dokonać powyższego na podstawie dokumentacji projektowej i STWiORB.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45223110-0 - Instalowanie konstrukcji metalowych
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45432113-9 - Kładzenie parkietu
45442100-8 - Roboty malarskie
45442300-0 - Roboty w zakresie ochrony powierzchni
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1276740,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2077777,77 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1276740,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Doken System Sp. z o.o.,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 113-296-16-36
7.3.3) Ulica: ul. Świętojańska 9/5
7.3.4) Miejscowość: Siedlce
7.3.5) Kod pocztowy: 08-110
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1276740,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Usługa mycia pojazdów służbowych dla 28 Wojskowego Oddziału Gospodarczego i jednostek będących na jego zaopatrzeniu
- Odbiór i utylizacja odpadów komunalnych z działalności spółki
- Utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na terenie Miasta Siedlce
- Bezgotówkowy zakup paliw płynnych do pojazdów służbowych będących w dyspozycji Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego im. św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o
- Przebudowa ulicy Terespolskiej w Siedlcach
- Rozbudowa Zespołu Oświatowego w Stoku Lackim
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Adaptacja pomieszczeń usługowych banku na potrzeby stworzenia "Dziennego Centrum Wsparcia" wraz z montażem klimatyzacji.
- Kompleksowa termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Jaworowie - III postępowanie
- Rozbudowa Żłobka Bajka w Gminie Pawłów
- Kompleksowa usługa wymiany wodomierzy wraz z zdalnym odczytem ich wskazań w latach 2025-2029
- Przebudowa oraz rozbudowa budynku szkoły o pomieszczenia stołówki - etap II
- Wykonanie przebudowy (wzmocnienia i zabezpieczenia konstrukcji) Pawilonu C w Ośrodku Szkoleniowo-Wypoczynkowym Politechniki Warszawskiej w Grybowie przy ul. Chłodnej 16
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.