Ogłoszenie z dnia 2022-05-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00151435/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-10
- 2022/BZP 00162228/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-17
- 2022/BZP 00207219/01 - Wynik z dnia 2022-06-13
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zakup ambulansu wraz z wyposażeniem dla Specjalistycznego Psychiatrycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łodzi.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: SPECJALISTYCZNY PSYCHIATRYCZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W ŁODZI
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000297187
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Aleksandrowska 159
1.4.2.) Miejscowość: Łódź
1.4.3.) Kod pocztowy: 91-229
1.4.4.) Województwo: łódzkie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrekcja@psychiatria-lodz.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://babinski.home.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Łodzi
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00165542
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-05-18
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00151435/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.8. Sposób oceny ofert Przed zmianą:
1. Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę niepodlegającą
odrzuceniu, która uzyska największą liczbę punktów obliczoną w oparciu o podane kryteria oceny ofert przedmiotu zamówienia.
2. Ostateczna ocena punktowa (KO) wyliczana będzie według wzoru:
KO = K1 + K2
3. Punktacja przyznana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w ustawie Prawo
zamówień publicznych i Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz
zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane w Rozdziale 17 kryterium oceny ofert dla przedmiotu zamówienia.
5.W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy pisemnych wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.
Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia pisemnych wyjaśnień w terminie określonym przez Zamawiającego.
6. Zamawiający poprawi oczywiste i inne omyłki zgodnie z przepisami określonymi w art. 223 ustawy Pzp. O poprawieniu omyłek
Zamawiający powiadomi Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
7. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert
przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert,
Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o tej samej cenie, Zamawiający
wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia w terminie
określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
8. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
9. 11. Oferty dodatkowe winny być złożone przez Platformę zakupową w postaci i formie elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym
podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym, z zachowaniem wytycznych Rozdziału 2
ust. 24 Platforma zakupowa.
Po zmianie:
1. Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę niepodlegającą
odrzuceniu, która uzyska największą liczbę punktów obliczoną w oparciu o podane kryteria oceny ofert przedmiotu zamówienia.
2. Ostateczna ocena punktowa (KO) wyliczana będzie według wzoru:
KO = K1 + K2
3. Punktacja przyznana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w ustawie Prawo
zamówień publicznych i Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz
zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane w Rozdziale 17 kryterium oceny ofert dla przedmiotu zamówienia.
5.W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy pisemnych wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.
Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia pisemnych wyjaśnień w terminie określonym przez Zamawiającego.
6. Zamawiający poprawi oczywiste i inne omyłki zgodnie z przepisami określonymi w art. 223 ustawy Pzp. O poprawieniu omyłek
Zamawiający powiadomi Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
7. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert
przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert,
Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o tej samej cenie, Zamawiający
wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia w terminie
określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
8. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
9. Oferty dodatkowe winny być złożone przez Platformę zakupową w postaci elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym, z zachowaniem wytycznych Rozdziału 2 ust. 24 Platforma zakupowa.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej Przed zmianą:
Data do
Po zmianie:
Okres realizacji - dni
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Data końcowa okresu obowiązywania Przed zmianą:
2022-06-22
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - dni Przed zmianą:
Po zmianie:
14
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- MZŻ.262.27.2024.Ż SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW MLECZARSKICH DO 32 ŻŁOBKÓW NA TERENIE ŁODZI
- Dostawa artykułów żywnościowych niezbędnych do sporządzania posiłków w stołówce, bufecie oraz café w Państwowej Wyższej Szkole Filmowej, Teatralnej i Telewizyjnej im. Leona Schillera w Łodzi
- Sukcesywne dostawy pieczywa na zlecenie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem systemów monitoringu wizyjnego w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych (PdOZ) w jednostkach podległych KWP w Łodzi.
- Zakup wraz z dostawą bonów towarowych dla pracowników Specjalistycznego Psychiatrycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łodzi.
- 38/2024 Sukcesywne dostarczanie preparatów dezynfekcyjnych do Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa medycznego ambulansu drogowego typu B zgodnego z normą PN:EN 1789 na potrzeby Pogotowia Ratunkowego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku
- Dostawa ambulansu medycznego typu B wraz z wyposażeniem
- Zakup specjalistycznego środka transportu sanitarnego typu C dla zespołów ratownictwa medycznego Szpitala Powiatowego w Nowym Mieście Lubawskim
więcej: Karetki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.