eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CieszynRemont pomieszczeń biurowych budynku administracyjnego Cieszyńskiego Pogotowia Ratunkowego



Ogłoszenie z dnia 2025-03-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pomieszczeń biurowych budynku administracyjnego
Cieszyńskiego Pogotowia Ratunkowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CIESZYŃSKIE POGOTOWIE RATUNKOWE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072607080

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bielska 22

1.5.2.) Miejscowość: Cieszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@999.cieszyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://pogotowie.cieszyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f75504a3-5827-4831-81e6-ffcbf17c5c66

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont pomieszczeń biurowych budynku administracyjnego
Cieszyńskiego Pogotowia Ratunkowego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f75504a3-5827-4831-81e6-ffcbf17c5c66

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00165571

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00067197/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont pomieszczeń biurowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00083872

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP01/CPR/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 307000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji:
„Remont pomieszczeń biurowych budynku administracyjnego Cieszyńskiego Pogotowia Ratunkowego”
Zakres prac obejmujące zamówienie:
1. Roboty budowlane
 wykucie z muru ościeżnic stalowych, wywóz i utylizacja gruzu i odpadów,
 rozbiórka ścianek z cegły, posadzek z płytek ceramicznych, , posadzek cementowych
 zamurowanie przebić w ścianach
 wykonanie izolacji poziomej ścian,
 tynkowanie ścian
 płytkowanie podłóg
 naprawa posadzek lastrykowych
 malowanie balustrad schodowych
 montaż drzwi stalowych EI60, drzwi wewnętrznych zwykłych
 malowanie, gruntowanie ścian
 montaż ścianek z płyt g-k
 montaż sufitów podwieszonych
2. Roboty elektryczne
 demontaż istniejących instalacji
 montaż infrastruktury kablowej
 demontaż tablicy sterowania
 montaż kabli i przewodów
 montaż instalacji oświetlenia
 montaż opraw i osprzętu elektroinstalacyjnego
 inne roboty elektryczne
3. Roboty instalacyjne wod-kan.
 przewody i urządzenia wraz z uzbrojeniem rozprowadzające wodę zimną i ciepłą do celów socjalno-bytowych i do armatury czerpalnej
 montaż odwodnienia liniowego
 montaż grzejników stalowych,
 montaż ustępów i umywalek
 przewody i urządzenia wraz z uzbrojeniem odprowadzające ścieki od przyborów sanitarnych znajdujących się wewnątrz budynku,
 przybory sanitarne
 próby hydrauliczne ciśnieniowe i szczelności
 płukanie i dezynfekcja rurociągów wody zimnej i ciepłej
Zakres prac obejmuje wykonanie robót na podstawie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiaru robót .
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączonej dokumentacji, przedmiarach oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 316900 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 592512,03 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 316900 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aspar Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 243275020

7.3.3) Ulica: Karpacka 22

7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 316900 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.