eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławUsługa odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych i innych z siedziby IITD PAN przy ul. R. Weigla 12 we Wrocławiu.



Ogłoszenie z dnia 2023-04-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych i innych
z siedziby IITD PAN przy ul. R. Weigla 12 we Wrocławiu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT IMMUNOLOGII I TERAPII DOŚWIADCZALNEJ IM.LUDWIKA HIRSZFELDA PAN WE WROCŁAWIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000325883

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rudolfa Weigla 12

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 53-114

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@hirszfeld.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.iitd.pan.wroc.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://hirszfeld.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


jednostka naukowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych i innych
z siedziby IITD PAN przy ul. R. Weigla 12 we Wrocławiu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4e06f0a7-b8cc-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00165590

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00118937

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272-04/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 122316,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru i utylizacji odpadów medycznych o kodzie 18 01 02*, 18 01 03*, 18 01 08*, 18 02 02, 18 01 04*, 18 01 06*, 18 01 07, 18 01 09 i innych: 16 05 06* ( zgodnie z obowiązującym w 2023 r. katalogiem odpadów).
Średnioroczna ilość odpadów medycznych wytwarzanych przez Zamawiającego wynosi 16 ton 500 kg w tym odpady o kodzie 16 05 06* stanowią ok 8%.
Zamawiający zobowiązuję się do zlecenia realizacji przedmiotowej usługi w zakresie minimum 80% przedmiotu zamówienia. Wykonawcy nie przysługują roszczenia w stosunku do Zamawiającego w przypadku gdy nie zostanie zlecone więcej niż wskazane powyżej minimum.
Transport odpadów medycznych do Zakładu unieszkodliwiającego odpady musi odbywać się środkiem transportu spełniającym wymogi sanitarno-epidemiologiczne z zachowaniem przepisów obowiązujących przy transporcie odpadów niebezpiecznych przez cały okres realizacji zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest prowadzić ewidencję odpadów zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 797 z późn. zm.), w tym podanie numeru BDO.
Odbiór odpadów medycznych odbywać się będzie z siedziby Zamawiającego przy ul. R. Weigla 12, 53-114 Wrocław, w dni robocze, 3 razy w tygodniu tj. poniedziałek, środa, piątek, w godz. od 08.00 - 15.00, po uprzednim poinformowaniu o planowanej godzinie odbioru.
Powyższe informacje o terminie odbioru stanowią harmonogram odbioru odpadów.
Ilość odpadów (waga) będzie określana każdorazowo przy odbiorze odpadów w siedzibie Zamawiającego, w obecności upoważnionego przez Zamawiającego pracownika.
Odbiór odpadów odbywa się na podstawie elektronicznej karty przekazania odpadów, wskazującej kody odbieranych odpadów, wagę odpadów, datę odbioru oraz nr rejestracyjny pojazdu.
Odbiór odpadów jest uważany za zrealizowany z dniem zatwierdzenia transportu przez Wykonawcę w formie elektronicznej karty przekazania odpadu w BDO.
Odpady medyczne wytworzone na terenie Instytutu spakowane zostaną w specjalnie oznakowane pojemniki lub worki i gromadzone w sposób selektywny w warunkach uniemożliwiających negatywne oddziaływanie na środowisko.
Zamawiający wskazuje, iż zgodnie z art. 22 § 1 Kodeksu pracy, pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. Tym samym realizując obowiązek o którym mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę (lub podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę co najmniej jednej (1) osoby wykonującej czynności bezpośrednio związane z odbiorem odpadów z miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ, Rozdział IV oraz załącznik nr 2 - Umowa - wzór.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90513300-9 - Usługi spalania odpadów

90520000-8 - Usługi w zakresie odpadów radioaktywnych, toksycznych, medycznych i niebezpiecznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 93555,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 97653,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 93555,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ECO-ABC sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ECO CLEAN ENERGY S.A. ECO SELEKT Michał Okupski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1130021751

7.3.3) Ulica: Przemysłowa

7.3.4) Miejscowość: Bełchatów

7.3.5) Kod pocztowy: 97-400

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 93555,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.