Ogłoszenie z dnia 2021-08-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00137017/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Żytkowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD KARNY W ŻYTKOWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001038200
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żytkowice 1
1.5.2.) Miejscowość: Garbatka-Letnisko
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-930
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 48 666 10 00
1.5.8.) Numer faksu: 48 614 60 30
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_zytkowice@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zk_zytkowice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Żytkowicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eb45ad57-f521-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00165615
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00016425/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawy artykułów spożywczych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Dkw.2232.1.2.2021.DB
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 51522,86 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lp. Produkt j.m. Ilość gwarantowana Ilość opcjonalna
1 barszcz biały w proszku kg 28 12
2 bulion w kostce drobiowy kg 17,5 7,5
3 chrzan tarty kg 52,5 22,5
4 cukier kg 770 330
5 cynamon kg 3,5 1,5
6 czosnek granulowany kg 7 3
7 fasola biała kg 420 180
8 filet śledziowy w zalewie kg 42 18
9 groch łupany kg 420 180
10 groszek konserwowy kg 105 45
11 herbata granulowana kg 42 18
12 kasza gryczana kg 175 75
13 kasza jęczmienna kg 1400 600
14 kasza manna kg 210 90
15 kawa zbożowa kg 210 90
16 ketchup kg 52,50 22,50
17 koncentrat pomidorowy kg 560 240
18 kotlet rybny mrożony kg 490 210
19 kotlety sojowe kg 140 60
20 kukurydza konserwowa kg 105 45
21 leczo pieczarkowe kg 315 135
22 liść laurowy kg 14 6
23 majeranek kg 14 6
24 majonez kg 91 39
25 makaron kg 1890 810
26 marmolada wieloowocowa kg 1050 450
27 mąka pszenna typ 550 kg 490 210
28 mąka ziemniaczana kg 245 105
29 musztarda kg 105 45
30 ocet l 70 30
31 olej roślinny l 175 75
32 papryka konserwowa kg 140 60
33 papryka ostra (przyprawa) kg 14 6
34 pieprz czarny mielony kg 14 6
35 pieprz ziołowy kg 14 6
36 płatki kukurydziane kg 56 24
37 płatki owsiane kg 210 90
38 przyprawa do bigosu kg 7 3
39 przyprawa do kurczaka Kg 7 3
40 przyprawa do zup w płynie l 122,50 52,50
41 przyprawa warzywna sypka kg 122,50 52,50
42 ryż długoziarnisty kg 1750 750
43 sałatka z kapusty konserwowej Kg 210 90
44 Sól Kg 350 150
45 suchary Kg 17,50 7,50
46 woda butelkowana op. 0,5 l l 280 120
47 ziele angielskie kg 14 6
48 zupa w proszku pieczarkowa kg 56 24
49 zupa w proszku porowa kg 21 9
50 woda butelkowana op. 1,5 l l 560 240
51 wafle ryżowe bezglutenowe kg 35 15
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58860,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 155379,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58860,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wytwórnia Koncentratów Spożywczych "DORO" Dorota Doberstajn
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5561006534
7.3.3) Ulica: Młyńska
7.3.4) Miejscowość: Inowrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 88-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58860,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Karniewie w okresie od 1 marca do 31 lipca 2025r.
- Dostawa żywności do Szkoły Podstawowej im. Mieczysława Fogga w Złotokłosie.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Mońkach
- Dostawa nabiału dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej.
- Sukcesywna dostawa prowiantu na statek Baltica GDY-100.
- Dostawa wyrobów spożywczych (mięso, ryby, mrożonki)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.