Ogłoszenie z dnia 2023-04-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00145904/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-22
- 2023/BZP 00242171/01 - Wynik z dnia 2023-06-01
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
BUDOWA ULICY MIESZKA I BIS W LĘBORKU
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Lębork
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979737
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Armii Krajowej 14
1.4.2.) Miejscowość: Lębork
1.4.3.) Kod pocztowy: 84-300
1.4.4.) Województwo: pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.4.7.) Numer telefonu: 598637753
1.4.8.) Numer faksu: 598622559
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@um.lebork.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lebork.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00165631
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-04-05
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00145904
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
2.9. Numer planu postępowań w BZP Przed zmianą:
2023/BZP 00057709/06/P
Po zmianie:
2023/BZP 00057709/07/P
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa ulicy Mieszka I Bis w Lęborku.
2. Orientacyjny zakres zamówienia:
• budowa jezdni asfaltowej długości ok. 470 m;
• budowa chodników i miejsc postojowych z kostki betonowej;
• budowa kanalizacji deszczowej (dwa odcinki kolektora zbiorczego o dł. ok. 306 m, 16 wpustów ulicznych, 8 studni przyłączeniowych DN1200, 7 studni rewizyjnych DN1200);
• rozbiórka 4 budynków gospodarczych kolidujących z inwestycją;
• budowa kanału technologicznego.
3. Numer kategorii wg Wspólnego Słownika Zamówień:
45000000-7 – Roboty budowlane;
45233140-2 – Roboty drogowe;
45233200-1 – Roboty w zakresie różnych nawierzchni;
45230000-8 – Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu;
45232300-5 – Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych.
4. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z:
4.1. dokumentacją projektową pn. „Budowa ulicy Mieszka I bis w Lęborku”, obejmującą;
- Projekt budowlany – Załącznik nr 10 do SWZ;
- Projekt wykonawczy – Załącznik nr 11 do SWZ;
- Projekt wykonawczy rozbiórki budynków gospodarczych – Załącznik nr 12 do SWZ;;
- Projekt docelowej organizacji ruchu – Załącznik nr 13 do SWZ;
- Specyfikacje techniczne – Załącznik nr 14 do SWZ;
- Przedmiar robót – Załącznik nr 15 do SWZ;
4.2. dokumentacją projektową dla inwestycji pn. „Budowa kanału technologicznego wzdłuż ulic Mieszka I (bis), Teligi i Władysława IV” (zamówienie dotyczy wyłącznie zakresu obejmującego ul. Mieszka I Bis), obejmującą:
- projekt kanału technologicznego – Załącznik nr 16 do SWZ;
- specyfikację techniczną – Załącznik nr 17 do SWZ;
- przedmiar robót – Załącznik nr 18 do SWZ;
- plik w formacie DWG: kanał technologiczny – KONSTRUKCJA – Załącznik nr 19 do SWZ;
4.3. Decyzją nr 256/2020 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej Załącznik nr 20 do SWZ);
4.4. Zapisami SWZ.
5. UWAGI:
5.1. W związku z faktem, iż inwestycja została wybrana do dofinansowania w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg, do obowiązków Wykonawcy należeć będzie wykonanie i zamontowanie w miejscu realizacji robót, w momencie ich rozpoczęcia, 3 dwustronnych tablic informacyjnych, których wygląd musi być zgodny z wytycznymi Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych (Dz. U. z 2021 poz. 953, rozporządzenie zmieniające - Dz. U. z 2021 poz. 2506), obejmującymi m.in. następujące wymogi: tablice wykonane z płyty kompozytowej, tworzywa sztucznego pleksi lub PCV o grubości min. 3 mm lub umieszczone na podkładzie metalowym z podwójnie zawiniętą krawędzią; wymiary tablic: 180 cm x 120 cm. Tablice muszą być wykonane z trwałych materiałów, odpornych na działanie czynników atmosferycznych. Miejsce ustawienia tablic wskaże Zamawiający. Treść tablic zostanie przekazana Wykonawcy przez Zamawiającego po podpisaniu umowy.
5.2. W zakresie budowy kanału technologicznego niniejsze zamówienie obejmuje WYŁĄCZNIE część projektu dot. ul. Mieszka I Bis. Nie należy wykonywać kanału technologicznego dot. ulic Teligi i Władysława IV oraz drogi łączącej te ulice.
5.3. Roboty należy prowadzić w taki sposób, aby ograniczyć ich uciążliwość dla mieszkańców budynków przy ul. Mieszka I i Władysława IV do niezbędnego minimum.
5.4. Wszelkie materiały z rozbiórek, nie nadające się do ponownego wykorzystania Wykonawca wywiezie i zutylizuje we własnym zakresie. Koszty te należy wliczyć w cenę ryczałtową.
6. Zakres zamówienia obejmuje również:
6.1. Ogrodzenie terenu budowy (odcinków prac tego wymagających);
6.2. Wykonanie niezbędnych pomiarów, prób i sprawdzenia prawidłowości realizowanych robót wynikających z obowiązujących przepisów dotyczących wykonania i odbioru robót budowlanych (z przekazaniem Zamawiającemu odpowiednich protokołów);
6.3. Organizację terenu budowy z zasileniem w niezbędne media, obsługę geodezyjną w trakcie budowy, bariery tymczasowe, pomosty przejściowe. Zamawiający nie zapewnia dostawy wody, energii elektrycznej, odprowadzania ścieków w trakcie realizacji zadania. Wykonawca winien jest zapewnić je sobie własnym kosztem i staraniem;
6.4. Usuwanie wszelkich kolizji i prac nie wymienionych w dokumentacji technicznej, które można było przewidzieć po szczegółowym zapoznaniu się z zakresem robót i dokumentacją;
6.5. Uporządkowanie terenu po zakończonych pracach budowlanych;
6.6. Przygotowanie i dostarczenie Zamawiającemu inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, z potwierdzeniem o przyjęciu do zasobu geodezyjnego;
6.7. Przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach, uwzględniającej wszelkie zmiany w stosunku do dokumentacji projektowej (wraz z uzyskaniem niezbędnych podpisów), zawierającej wszelkie potrzebne atesty, certyfikaty itp. dla wbudowanych materiałów.
7. Przed złożeniem oferty i ustaleniem wartości ryczałtowej prac należy dokładnie przeanalizować opis przedmiotu zamówienia z załączonymi materiałami. Wykonawca dokona dokładnego rozpoznania, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wpłynąć na wykonanie zamówienia.
8. Przy sporządzaniu oferty przedmiary robót należy traktować jako pomocnicze do określenia ilości i zakresu robót. Szczegółowe ilości i zakres opisuje dokumentacja projektowa i zapisy SWZ.
9. Wartość ryczałtowa zamówienia winna uwzględniać wszystkie punkty OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
10. Obowiązkiem Wykonawcy będzie, bezpośrednio przed podpisaniem umowy, dokonanie w uzgodnieniu z Zamawiającym podziału przedmiotu zamówienia na elementy rozliczeniowe, a następnie określenie kosztów i terminów wykonania poszczególnych elementów. Wzór tabeli elementów rozliczeniowych stanowi Załącznik nr 9 do SWZ. Załącznika tego nie należy wypełniać przy składaniu oferty.
11. Ustalona tabela elementów rozliczeniowych, jako harmonogram rzeczowo-finansowy, będzie stanowiła Załącznik nr 1 do zawartej Umowy.
12. Obowiązkiem Wykonawcy będzie przedstawianie prac budowlanych do odbioru zgodnie z ww. harmonogramem rzeczowo-finansowym, co będzie podstawą do wystawiania faktur.
13. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści SWZ. Dokonaną zmianę Zamawiający udostępni na stronie prowadzonego postępowania.
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa ulicy Mieszka I Bis w Lęborku.
2. Orientacyjny zakres zamówienia:
• budowa jezdni asfaltowej długości ok. 470 m;
• budowa chodników i miejsc postojowych z kostki betonowej;
• budowa kanalizacji deszczowej (dwa odcinki kolektora zbiorczego o dł. ok. 306 m, 16 wpustów ulicznych, 8 studni przyłączeniowych DN1200, 7 studni rewizyjnych DN1200);
• rozbiórka 4 budynków gospodarczych kolidujących z inwestycją;
• budowa kanału technologicznego.
3. Numer kategorii wg Wspólnego Słownika Zamówień:
45000000-7 – Roboty budowlane;
45233140-2 – Roboty drogowe;
45233200-1 – Roboty w zakresie różnych nawierzchni;
45230000-8 – Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu;
45232300-5 – Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych.
4. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z:
4.1. dokumentacją projektową pn. „Budowa ulicy Mieszka I bis w Lęborku”, obejmującą;
- Projekt budowlany – Załącznik nr 10 do SWZ;
- Projekt wykonawczy – Załącznik nr 11 do SWZ;
- Projekt wykonawczy rozbiórki budynków gospodarczych – Załącznik nr 12 do SWZ;;
- Projekt docelowej organizacji ruchu – Załącznik nr 13 do SWZ;
- Specyfikacje techniczne – Załącznik nr 14 do SWZ;
- Przedmiar robót – Załącznik nr 15 do SWZ;
4.2. dokumentacją projektową dla inwestycji pn. „Budowa kanału technologicznego wzdłuż ulic Mieszka I (bis), Teligi i Władysława IV” (zamówienie dotyczy wyłącznie zakresu obejmującego ul. Mieszka I Bis), obejmującą:
- projekt kanału technologicznego – Załącznik nr 16 do SWZ;
- specyfikację techniczną – Załącznik nr 17 do SWZ;
- przedmiar robót – Załącznik nr 18 do SWZ;
- plik w formacie DWG: kanał technologiczny – KONSTRUKCJA – Załącznik nr 19 do SWZ;
4.3. Decyzją nr 256/2020 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej Załącznik nr 20 do SWZ);
4.4. Zapisami SWZ.
5. UWAGI:
5.1. W związku z faktem, iż inwestycja została wybrana do dofinansowania w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg, do obowiązków Wykonawcy należeć będzie wykonanie i zamontowanie w miejscu realizacji robót, w momencie ich rozpoczęcia, 3 dwustronnych tablic informacyjnych, których wygląd musi być zgodny z wytycznymi Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych (Dz. U. z 2021 poz. 953, rozporządzenie zmieniające - Dz. U. z 2021 poz. 2506), obejmującymi m.in. następujące wymogi: tablice wykonane z płyty kompozytowej, tworzywa sztucznego pleksi lub PCV o grubości min. 3 mm lub umieszczone na podkładzie metalowym z podwójnie zawiniętą krawędzią; wymiary tablic: 180 cm x 120 cm. Tablice muszą być wykonane z trwałych materiałów, odpornych na działanie czynników atmosferycznych. Miejsce ustawienia tablic wskaże Zamawiający. Treść tablic zostanie przekazana Wykonawcy przez Zamawiającego po podpisaniu umowy.
5.2. W zakresie budowy kanału technologicznego:
a) niniejsze zamówienie obejmuje wyłącznie część projektu dot. ul. Mieszka I Bis. Nie należy wykonywać kanału technologicznego dot. ulic Teligi i Władysława IV oraz drogi łączącej te ulice;
b) w miejscu zaprojektowanego kanału technologicznego pomiędzy studniami należy ułożyć tylko 1 rurę PVC fi110 mm×3,2 SN8.
5.3. Roboty należy prowadzić w taki sposób, aby ograniczyć ich uciążliwość dla mieszkańców budynków przy ul. Mieszka I i Władysława IV do niezbędnego minimum.
5.4. Wszelkie materiały z rozbiórek, nie nadające się do ponownego wykorzystania Wykonawca wywiezie i zutylizuje we własnym zakresie. Koszty te należy wliczyć w cenę ryczałtową.
6. Zakres zamówienia obejmuje również:
6.1. Ogrodzenie terenu budowy (odcinków prac tego wymagających);
6.2. Wykonanie niezbędnych pomiarów, prób i sprawdzenia prawidłowości realizowanych robót wynikających z obowiązujących przepisów dotyczących wykonania i odbioru robót budowlanych (z przekazaniem Zamawiającemu odpowiednich protokołów);
6.3. Organizację terenu budowy z zasileniem w niezbędne media, obsługę geodezyjną w trakcie budowy, bariery tymczasowe, pomosty przejściowe. Zamawiający nie zapewnia dostawy wody, energii elektrycznej, odprowadzania ścieków w trakcie realizacji zadania. Wykonawca winien jest zapewnić je sobie własnym kosztem i staraniem;
6.4. Usuwanie wszelkich kolizji i prac nie wymienionych w dokumentacji technicznej, które można było przewidzieć po szczegółowym zapoznaniu się z zakresem robót i dokumentacją;
6.5. Uporządkowanie terenu po zakończonych pracach budowlanych;
6.6. Przygotowanie i dostarczenie Zamawiającemu inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, z potwierdzeniem o przyjęciu do zasobu geodezyjnego;
6.7. Przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach, uwzględniającej wszelkie zmiany w stosunku do dokumentacji projektowej (wraz z uzyskaniem niezbędnych podpisów), zawierającej wszelkie potrzebne atesty, certyfikaty itp. dla wbudowanych materiałów.
7. Przed złożeniem oferty i ustaleniem wartości ryczałtowej prac należy dokładnie przeanalizować opis przedmiotu zamówienia z załączonymi materiałami. Wykonawca dokona dokładnego rozpoznania, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wpłynąć na wykonanie zamówienia.
8. Przy sporządzaniu oferty przedmiary robót należy traktować jako pomocnicze do określenia ilości i zakresu robót. Szczegółowe ilości i zakres opisuje dokumentacja projektowa i zapisy SWZ.
9. Wartość ryczałtowa zamówienia winna uwzględniać wszystkie punkty OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
10. Obowiązkiem Wykonawcy będzie, bezpośrednio przed podpisaniem umowy, dokonanie w uzgodnieniu z Zamawiającym podziału przedmiotu zamówienia na elementy rozliczeniowe, a następnie określenie kosztów i terminów wykonania poszczególnych elementów. Wzór tabeli elementów rozliczeniowych stanowi Załącznik nr 9 do SWZ. Załącznika tego nie należy wypełniać przy składaniu oferty.
11. Ustalona tabela elementów rozliczeniowych, jako harmonogram rzeczowo-finansowy, będzie stanowiła Załącznik nr 1 do zawartej Umowy.
12. Obowiązkiem Wykonawcy będzie przedstawianie prac budowlanych do odbioru zgodnie z ww. harmonogramem rzeczowo-finansowym, co będzie podstawą do wystawiania faktur.
13. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści SWZ. Dokonaną zmianę Zamawiający udostępni na stronie prowadzonego postępowania.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów Przed zmianą:
1. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przynależności do grupy kapitałowej – zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ.
Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
W przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, każdy z Wykonawców składa osobno ww. oświadczenie.
2. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, zamawiający żąda od Wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia w/w dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, każdy z Wykonawców składa osobno w/w dokument.
3. Ewentualne pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.
Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowalnym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym, lub kopii poświadczonej elektronicznie przez notariusza kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym.
4. Zobowiązanie podmiotu trzeciego (załącznik obowiązkowy w przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu) – zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SWZ lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasadami tych podmiotów.
5. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wówczas oprócz zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby (Zał. 6 do SWZ) należy złożyć dokumenty wymienione w p. 6 działu VII SWZ.
Po zmianie:
1. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przynależności do grupy kapitałowej – zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ.
Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
W przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, każdy z Wykonawców składa osobno ww. oświadczenie.
2. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, zamawiający żąda od Wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia w/w dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, każdy z Wykonawców składa osobno w/w dokument.
3. Ewentualne pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.
Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowalnym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym, lub kopii poświadczonej elektronicznie przez notariusza kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym.
4. Zobowiązanie podmiotu trzeciego (załącznik obowiązkowy w przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu) – zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SWZ lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasadami tych podmiotów.
5. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wówczas oprócz zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby (Zał. 7 do SWZ) należy złożyć dokumenty wymienione w p. 6 działu VII SWZ.
INNE PRZETARGI Z LĘBORKA
więcej: przetargi w Lęborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego obejmujący przebudowę i adaptację pomieszczeń oraz dostawę wyposażenia medycznego i niemedycznego.
- Adaptacja lokalu użytkowego na Lokalny Klub Rodzinny w budynku Centrum Usług Społecznych w Goleniowie
- Naprawy i remonty w ramach bieżącego utrzymania dróg gruntowych na terenie Gminy Kobylanka.
- Wykonanie remontu balkonów w budynku Towarzystwa Budownictwa Społecznego Warszawa Południe Sp. z o.o. przy ul. Sąchockiej 7 w Warszawie.
- Wymiana instalacji grzewczej oraz stolarki okiennej i drzwiowej wraz z wykonaniem niezbędnych prac budowlanych w Muzeum - Zamek Górków w Szamotułach
- Przebudowa pediatrii w ramach programu FENX - Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.