eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom OdrzańskiCentrum Sportowe Dzieci i Młodzieży w Bytomiu Odrzańskim



Ogłoszenie z dnia 2023-04-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Centrum Sportowe Dzieci i Młodzieży w Bytomiu Odrzańskim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bytom Odrzański

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770296

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Bytom Odrzański

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-115

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 683884022

1.5.8.) Numer faksu: 683884026

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bytomodrzanski@bytomodrzanski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bytomodrzanski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.bip.bytomodrzanski.pl/index.php/zamowienia-publiczne/52-przetargi-aktualne

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Centrum Sportowe Dzieci i Młodzieży w Bytomiu Odrzańskim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e74bc1a4-7d0a-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00165650

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00014541/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Centrum Sportowe Dzieci i Młodzieży w Bytomiu Odrzańskim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00500038

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.22.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 6701445,55 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Zadanie obejmuje budowę w formule zaprojektuj i wybuduj Centrum Sportowego Dzieci i Młodzieży w Bytomiu Odrzańskim, w skład którego wchodzi:
- opracowanie kompletnej dokumnetacji projektowej (projektu koncepcyjnego, budowlanego do pozwolenia na budowę, technicznego oraz wykonawczego) na podstawie załączonego programu funkcjonalno - użytkowego, uzyskanie wszelkich wymaganych prawem uzgodnień, zezwoleń, pozwoleń, decyzji, a następnie wykonanie na tej podstawie robót budowlanych polegających w szczególności na:
- rozbiórce obiektów budowlanych i innych elementów kolidujących z Zadaniem inwestycyjnym,
- demontażu obiektów budowlanych i infrastruktury niepodlegającej utylizacji kolidującej z Zadaniem inwestycyjnym bądź stanowiącej zakres Wykonawcy, remontem i montażem tych obiektów/elementów w innym, uzgodnionym z Zamawiającym miejscu, bądź też przekazaniu tych obiektów/elementów Zamawiającemu bez konieczności montażu (zgodnie z zapisami PFU),
- utylizacji odpadów i gruzu po rozbiórkach i demontażach oraz wszelkich innych robotach budowlanych i montażowych (bądź ich ponownym wykorzystaniu - jeżeli przepisy i względy techniczne dopuszczają),
- usunięciu zieleni kolidującej z planowanym Zadaniem inwestycyjnym (jeżeli dotyczy) i pozostałości (karpie) po ściętych dawniej drzewach,
- przebudowie istniejącego uzbrojenia terenu kolidującego z planowanymi obiektami,
- budowie przyłączy i wewnętrznych sieci uzbrojenia terenu,
- niwelacji terenu,
- budowie dwukondygnacyjnego budynku stanowiącego zaplecze sportowe (budynek klubowy),
- budowie trybun stałych zlokalizowanych i funkcjonalnie połączonych z ww. budynkiem klubowym,
- budowie zadaszenia ww. trybun stałych,
- budowie oświetlenia sztucznego na potrzeby funkcjonowania boiska piłkarskiego głównego z nawierzchnią naturalną planowanego (budowa boisk piłkarskich z nawierzchnią naturalną i sztuczną nie stanowi zakresu Wykonawcy – zakres Zamierzenia inwestycyjnego),
- doprowadzenia wszelkich instalacji niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania i obsługi wyposażania stałego i ruchomego Zadania inwestycyjnego,
- wykonania zagospodarowania terenu dla Zadania inwestycyjnego (niwelacja terenu, układ komunikacyjny, place utwardzone, ogrodzenie, mała architektura, zieleń urządzona) – we wskazanym w PFU zakresie;
- zakupie, dostawie i montażu wyposażenia stałego i ruchomego:
 stanowiącego ochronę przeciwpożarową w zakresie zewnętrznego i wewnętrznego gaszenia pożarów (urządzenia, gaśnice, niezbędne instalacje, w tym instalacje hydrantowe oraz oznaczenia, piktogramy itp.),
 sprzętu stałego i ruchomego w pomieszczeniach higieniczno-sanitarnych tj.: uchwyty, dozowniki mydła, suszarki do rąk, kosze na śmiecie, itp.
 innego, wskazanego w PFU i w umowie,
 wszelkiego niewymienionego w treści PFU, a wymaganego Prawem budowlanym bądź niezbędnego dla potrzeb odbioru inwestycji do użytkowania;
- wykonania wszelkich innych robót, usług i dostaw wskazanych w PFU bądź w kontrakcie, w tym prac, których zakres będzie wynikał ze sporządzonej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej, a także prac będących następstwem i konsekwencją pozyskanych przez Wykonawcę w toku realizacji umowy uzgodnień, opinii, decyzji i innych dokumentów odnoszących się do zakresu umownego Wykonawcy,
- opracowania scenariusza pożarowego oraz instrukcji bezpieczeństwa pożarowego,
- przeprowadzenia wszelkich procedur rozruchowych i odbiorowych wynikających z przepisów, wymagań umowy – każdy w obecności wskazanego przez Zamawiającego personelu,
- wykonania niezbędnych pomiarów potwierdzających osiągnięcie założeń projektowych, ze szczególnym uwzględnieniem wymagań postawionych w PFU oraz wynikających z wymagań PZPN dla klubów III ligi, np. oświetlenia boiska piłkarskiego głównego, etc.,
- pozyskanie niezbędnych dopuszczeń, odbiorów, certyfikatów, etc. w tym tych na potwierdzenie osiągnięcia założeń i wymagań projektowych dla Zadania inwestycyjnego,
- pozyskania wszelkich dokumentów warunkujących użytkowanie Zadania inwestycyjnego,
- pozyskania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie lub w przypadku, gdy decyzja taka nie jest wymagana, dopełnienie wszelkich formalności pozwalających na użytkowanie obiektu zgodnie z prawem i przepisami,
- sporządzenia kompletnej dokumentacji powykonawczej złożonej z:
 dokumentacji geodezyjnej,
 dokumentacji architektoniczno-budowlanej oddającej stan rzeczywisty zrealizowanych obiektów budowlanych (Zamawiający wymaga, aby rysunki powykonawcze zawierały wszelkie zmiany wprowadzone podczas realizacji);
- przeprowadzenia niezbędnych szkoleń pracowników wskazanych przez Zamawiającego dla wszystkich urządzeń, dla których wymagana jest instrukcja obsługi urządzeń,
- przygotowania „Instrukcji Użytkowania Obiektu”, w której zostaną zawarte wszelkie informacje i wytyczne niezbędne do prawidłowego użytkowania obiektu i jego części zgodnie z przeznaczeniem i udzieloną przez Wykonawcę gwarancją, zawierającej m.in.:
- instrukcje użytkowania, konserwacji i serwisowania wszelkich urządzeń technicznych,
- inne niezbędne zalecenia, instrukcje, informacje dotyczące pozostałych obiektów bądź ich wyposażenia,
- przekazania Zadania inwestycyjnego Zamawiającemu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45000000-7 - Roboty budowlane

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

71420000-8 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8873855,86 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11226898,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8873855,86 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Commercial Networks Service Sp. zo.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Mizar Sp.z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9291865234

7.3.3) Ulica: Zacisze

7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 65-775

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

-Mimari Sp.z o.o. - wykonanie prac budowlanych w zakresie wykonania obiektu kubaturowego wraz z wewnętrznymi instalacjami
- ABM Wycena Nieruchomości Projektowanie Architektoniczne Anna i Bartosz Michalscy S.c.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8873855,86 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.