Ogłoszenie z dnia 2022-05-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00098844/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ramach Grantu PPGR
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NARUSZEWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378278
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 19A
1.5.2.) Miejscowość: Naruszewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-152
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.7.) Numer telefonu: 236631051
1.5.8.) Numer faksu: 236631051
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@naruszewo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.naruszewo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://naruszewo.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ramach Grantu PPGR2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c6632d67-ab59-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00165655
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00001118/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ramach Grantu PPGR
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie finansowane jest w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie potencjału cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU, dział 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotyczące realizacji projektu grantowego „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Grant PPGR”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00098844/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RSG.271.5.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 217588,10 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 85 szt. komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załączniki nr 5 i 7 do SWZ.
3. Zamawiający wymaga, by dostarczony przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, nie posiadał śladów użytkowania i nie był przedmiotem praw osób trzecich. (Dostarczony przedmiot zamówienia (wyposażenie pochodzić winno z bieżącej produkcji, tzn. wyprodukowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed datą dostawy do Zamawiającego), wolny od wad fizycznych i prawnych), dobrej jakości i dopuszczony do obrotu). Ponadto, żaden element wyposażenia oraz żądana część nie może być rekondycjonowana, powystawowa i wykorzystywana wcześniej przez inny podmiot. Ponadto posiadać będzie wymagane atesty i certyfikaty.
4. Rękojmia oraz gwarancja za wady wymagana przez Zamawiającego wynosi 24 miesiące liczone od daty podpisania protokołu odbioru.
5. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby zamawiającego na adres: Urząd Gminy
w Naruszewie, Naruszewo 19A, 09-152 Naruszewo. Termin dostawy powinien odbywać się od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00. O dokładnym terminie dostawy Wykonawca winien zawiadomić Zamawiającego z dwudniowym wyprzedzeniem na adres e-mail: gmina@naruszewo.pl lub w.kaniewska@naruszewo.pl.
6. Wykonawca do każdego urządzenia dostarczy kartę gwarancyjną oraz instrukcję użytkowania
i obsługi.
7. Sprzęt i oprogramowanie muszą być zgodne ze specyfikacją dostarczoną wraz z ofertą Wykonawcy stanowiącymi załącznik do niniejszej umowy.
8. Zamawiający w momencie przekazania przedmiotu Umowy sporządzi dokument przekazania, a następnie dokona oceny jakościowej i ilościowej przedmiotu zamówienia. Zamawiający powiadomi Wykonawcę o pozytywnej ocenie zgodności z wymaganiami Zamawiającego lub o stwierdzonych wadach w terminie 7 dni od dnia dostawy. Jeżeli w trakcie odbioru zostaną ujawnione wady, Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich usunięcia w terminie 7 dni od powiadomienia.
9. Protokół odbioru zostanie sporządzony po dokonaniu pozytywnej ilościowej i jakościowej oceny przedmiotu zamówienia i będzie stanowił podstawę do wystawienia faktury.
10. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu pisemne potwierdzenie, że dostarczone sprzęty i oprogramowanie pochodzą z legalnego kanału dystrybucji producenta na rynek polski.
11. Strony ustalają, możliwość zmiany modelu objętego umową lub typu i zastąpienia ich innymi o parametrach nie gorszych niż zaproponowane. Zmiana może nastąpić w przypadku wycofania z produkcji modelu objętego umową lub szczególnie trudnym dostępie do nich, co Wykonawca jest w stanie udokumentować.
12. Strony ustalają, że w przypadku zaistnienia okoliczności o których mowa w ust. 7 cena realizacji zadania nie ulegnie zmianie.
13. Zamawiający wymaga aby dostawa miała charakter jednorazowy, tzn. sprzęt oraz oprogramowanie należy dostarczyć jednorazowo.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 225723,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 251338,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 227723,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: g.IT Solutions Michał Daszkiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7752645536
7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 5e
7.3.4) Miejscowość: Kutno
7.3.5) Kod pocztowy: 99-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
g.IT Solutions Michał Daszkiewicz
jakie przetargi wygrała firma
g.IT Solutions Michał Daszkiewicz
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 225723,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
INNE PRZETARGI NARUSZEWO
więcej: przetargi NARUSZEWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" w Gminie Iwanowice w podziale na 2 części
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, drukarek, akcesoriów komputerowych oraz oprogramowania.
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do placówek szkolnych Gminy Szemud - zadanie 2 sprzęt IT
- Dostawa, wdrożenie oraz utrzymanie zintegrowanego systemu bezpieczeństwa informacji i infrastruktury IT oraz agregatów prądotwórczych dla UG Czudec oraz niektórych jednostek organizacyjnych Gminy
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Wyposażenie multimedialne oraz meblowe Szkoły Podstawowej w Irządzach oraz budynku administracji publicznej
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.