Ogłoszenie z dnia 2025-03-27
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa wywozu odpadów stałych, zmieszanych i segregowanych oraz wywóz kontenerami odpadów komunalnych, gabarytowych, zmieszanych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: NARODOWY INSTYTUT ZDROWIA PUBLICZNEGO PZH - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288461
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Chocimska 24
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-791
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@pzh.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pzh.gov.pl/public/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa wywozu odpadów stałych, zmieszanych i segregowanych oraz wywóz kontenerami odpadów komunalnych, gabarytowych, zmieszanych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-13aed0ad-e81b-47b0-a300-beba26a9bc42
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00165657
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://www.platformazakupowa.pl/pn/pzh3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.platformazakupowa.pl/pn/pzh
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wskazane w pkt 12 Rozdziału I SWZ. 2. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy.
3. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym pod rygorem nieważności. Wykonawca składa ofertę (w formacie danych: .doc, .docx,.pdf) wraz z załącznikami za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://www.platformazakupowa.pl/pn/pzh.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): pkt 23 Rozdziału I SWZ– Informacja o zasadach przetwarzania danych osobowych przez Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego PZH – Państwowy Instytut Badawczy
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): pkt 23 Rozdziału I SWZ– Informacja o zasadach przetwarzania danych osobowych przez Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego PZH – Państwowy Instytut Badawczy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: D.DZP.260.2023.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu odpadów stałych, zmieszanych i segregowanych oraz wywóz kontenerami odpadów komunalnych, gabarytowych, zmieszanych.
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia zamawiający przewiduje zamówienie podstawowe i zamówienie objęte prawem opcji:
a) systematyczny wywóz odpadów stałych zmieszanych i segregowanych (w ramach zamówienia podstawowego) - zwanych dalej „odpadami komunalnymi” z terenu Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego PZH-PIB, tj. z nieruchomości położonej przy ul. Chocimskiej 24 oraz przy ul. Powsińskiej 61/63 w Warszawie, wg ustalonego harmonogramu wywozu odpadów;
b) wywóz kontenerami odpadów komunalnych o charakterze gabarytowym, zmieszanych (zamówienia w ramach prawa opcji) zwanych dalej „odpadami gabarytowymi” z terenu Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego PZH-PIB, tj. z nieruchomości położonej przy ul. Chocimskiej 24 oraz przy ul. Powsińskiej 61/63 w Warszawie
Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia oraz warunków wykonania zawarte są w Rozdziale III (Opis Przedmiotu Zamówienia) i w Rozdziale IV (Projektowane Postanowienia Umowy) w sprawie zamówienia publicznego niniejszej SWZ oraz w pozostałej dokumentacji przetargowej, która została zamieszczona na stronie internetowej prowadzonego postępowania (https://www.platformazakupowa.pl/pn/pzh).
4.2.6.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu odpadów stałych, zmieszanych i segregowanych oraz wywóz kontenerami odpadów komunalnych, gabarytowych, zmieszanych.W ramach realizacji przedmiotu zamówienia zamawiający przewiduje zamówienie podstawowe i zamówienie objęte prawem opcji:
a) systematyczny wywóz odpadów stałych zmieszanych i segregowanych (w ramach zamówienia podstawowego) - zwanych dalej „odpadami komunalnymi” z terenu Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego PZH-PIB, tj. z nieruchomości położonej przy ul. Chocimskiej 24 oraz przy ul. Powsińskiej 61/63 w Warszawie, wg ustalonego harmonogramu wywozu odpadów;
b) wywóz kontenerami odpadów komunalnych o charakterze gabarytowym, zmieszanych (zamówienia w ramach prawa opcji) zwanych dalej „odpadami gabarytowymi” z terenu Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego PZH-PIB, tj. z nieruchomości położonej przy ul. Chocimskiej 24 oraz przy ul. Powsińskiej 61/63 w Warszawie.
Zasady korzystania z prawa opcji:
a) Zamawiający ma prawo skorzystać z prawa opcji w całym okresie obowiązywania niniejszej umowy, tj. przez okres 36 miesięcy od daty jej zawarcia a w przypadku wydłużenia okresu obowiązywania również w okresie przedłużonym.
b) O zamiarze skorzystania z prawa opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę w formie pisemnej, lub elektronicznej pod rygorem nieważności.
c) Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z całości, bądź wyłącznie części zamówienia opcjonalnego.
d) Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego.
e) Nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego.
2. Zamówienie opcjonalne nie może przekroczyć 23,49% wartości zamówienia podstawowego pod rygorem odrzucenia oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia.
3. Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia oraz warunków wykonania zawarte są w Rozdziale III (Opis Przedmiotu Zamówienia) i w Rozdziale IV (Projektowane Postanowienia Umowy) w sprawie zamówienia publicznego niniejszej SWZ oraz w pozostałej dokumentacji przetargowej, która została zamieszczona na stronie internetowej prowadzonego postępowania (https://www.platformazakupowa.pl/pn/pzh).
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki udziału w postępowaniu w zakresie:1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
a) Wykonawca musi posiadać aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności regulowanej, o której mowa w art. 9c ust. 1 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, prowadzonym przez Prezydenta Miasta Stołecznego Warszawy, w zakresie objętym przedmiotem umowy;
b) Wykonawca musi posiadać aktualny wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami BDO na prowadzenie działalności w zakresie odbioru i transportu odpadów, zgodnie z ustawa z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach - w zakresie objętym przedmiotem umowy.
Uwaga:
W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia warunek udziału w postępowaniu określonym powyżej (musi spełniać samodzielnie przynajmniej jeden z Wykonawców (członków konsorcjum).
2) zdolności technicznej lub zawodowej:
A. W zakresie doświadczenia
1. Zamawiający wymaga, aby wykonawca posiadał następujące doświadczenie:
należycie wykonał a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 Usługi* wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotu, na rzecz którego usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
* Za Usługi zamawiający rozumie usługi o określonym poniżej zakresie i wartości:
1) co najmniej dwie usługi polegające na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych oraz odpadów gabarytowych, o wartości nie mniejszej niż 230 000,00 zł brutto każda.
W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych, wykonawca obowiązany jest wykazać się, iż zrealizował należycie w ramach tego świadczenia usługę polegającą na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych oraz odpadów gabarytowych o wartości brutto nie mniejszej niż 230 000,00 zł.
UWAGA
w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia warunek udziału w postępowaniu określonym powyżej (musi spełniać samodzielnie przynajmniej jeden z Wykonawców (członków konsorcjum). Powyższe zapisy stosuje się odpowiednio w przypadku powoływania się na zasoby podmiotu trzeciego. Wykonawca, powołując się na doświadczenie konsorcjum, którego był członkiem, musi wykazać, że jako uczestnik konsorcjum nabył doświadczenie wymagane przez Zamawiającego. Wykonawca nie może polegać na doświadczeniu grupy Wykonawców, jeżeli faktycznie nie uczestniczył w realizacji wymaganego przez Zamawiającego zamówienia.
W przypadku wartości usług wyrażonej w innej walucie, zamawiający, w celu oceny spełnienia ww. warunku, dokona przeliczenia tych wartości wg. kursu z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu na podstawie Tabeli kursów średnich NBP publikowanych na stronie internetowej: http://www.nbp.pl/home.aspx?c=/ascx/archa.ascx.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy w zakresie braku podstaw do wykluczenia i spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu, zgodne z treścią formularza stanowiącego Załącznik II.2 do SWZ;
Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z
oświadczeniem, o którym mowa, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia
tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, jakim Wykonawca powołuje się na jego
zasoby.
2) Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu wykonawcy składanym na podstawie art. 125 ust. 1 Ustawy PZP, zgodnie z załącznikiem nr II.6 do SWZ.
3) Oświadczenie wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - zgodnie z załącznikiem nr II.7 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy w zakresie braku podstaw do wykluczenia i spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu, zgodne z treścią formularza stanowiącego Załącznik II.2 do SWZ;
2) aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności regulowanej, o której mowa w art. 9c ust. 1 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, prowadzonym przez Prezydenta Miasta Stołecznego Warszawy, w zakresie objętym przedmiotem umowy;
3) aktualny wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami BDO na prowadzenie działalności w zakresie odbioru i transportu odpadów, zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach - w zakresie objętym przedmiotem umowy.
4) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w raz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów oświadczenie wykonawcy w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
- W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy zgodnie z załącznikiem II.3 do SWZ - OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE ZAKRESU WYKONYWANEGO ZAMÓWIENIA (ART. 117 UST 4 USTAWY PZP)- zobowiązanie do udostępnienia zasobów w przypadku w którym Wykonawca będzie polegał na zasobach podmiotu trzeciego
- pełnomocnictwo w przypadku składania oferty przez pełnomocnika.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
ROZDZIAŁ I SWZ pkt. 11 - Informacja dla Wykonawców, którzy wspólnie składają ofertę (konsorcja, spółki cywilne).6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian umowy w sytuacjach określonych w art. 455 ustawy PZP oraz wskazanych w ROZDZIALE IV SWZ - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-04-04 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://www.platformazakupowa.pl/pn/pzh
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-04 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. W związku z wejściem w życie ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego - z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.2. Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w terminie 36 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od 20.04.2025 r.
W przypadku nie wykorzystania kwoty zamówienia w ramach prawa opcji zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia okresu obowiązywania umowy maksymalnie o 6 miesięcy w stosunku do pierwotnie ustalonego okresu obowiązywania umowy, zarówno w zakresie zamówienia podstawowego jak i zamówień w ramach prawa opcji.. Przedłużenie okresu obowiązywania umowy wymaga zawarcia pisemnego aneksu do umowy i nie spowoduje przekroczenia maksymalnego wynagrodzenia wykonawcy.
3. Zamawiający żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w przedmiotowym postępowaniu.
Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na kwotę stanowiącą 5% ceny brutto podanej w ofercie.
Szczegółowe informacje są zawarte w pkt. 20 SWZ.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Rozbudowa DW nr 719 od km 22+531 do km 23+274 w miejscowości Nowa Wieś na terenie gminy Michałowice." - nr postępowania 054/25
- "Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej nr 724 z ul. Mickiewicza w m. Konstancin Jeziorna." - nr postępowania 068/25
- Wewnętrzne roboty remontowo-budowlane w Teatrze Narodowym w Warszawie.
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych i papieru biurowego (numer postępowania UD-IX-ZP-12-2025)
- ZP/CZD/052/25 Kompleksowa obsługa stacji uzdatniania wody i atrakcji wodnych na potrzeby basenów na terenie Instytutu "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka" w Warszawie,
- Dostawy artykułów biurowych na potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych i wielkogabarytowych z Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Łodzi Sp. z o.o. wraz z dzierżawą kontenerów w latach 2025 - 2026
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Wielopole Skrzyńskie oraz z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenów rekreacyjnych tj. Ośrodka Wypoczynkowego Zalew Nakło - Chechło zarządzanego przez Gminę Świerklaniec
- Usługi odbioru i zagospodarowania odpadów
- "Świadczenie usług odbioru i transportu odpadów komunalnych z cmentarzy komunalnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej"
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych i niemedycznych zgodnie z wymogami ustawy z dnia 14.12.2012 roku o odpadach
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.