Ogłoszenie z dnia 2023-04-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00126992/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa ekogroszku do Domu Pomocy Społecznej w Skrzynnie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej w Skrzynnie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308880
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Skrzynno, 13
1.5.2.) Miejscowość: Ostrówek
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-311
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 43 841 50 60
1.5.8.) Numer faksu: 43 841 50 60 wew. 14
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@dpsskrzynno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsskrzynno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8c2aacbe-bd9f-11ed-b311-9aae6ad31be81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
jednostka organizacyjna powiatu wieluńskiego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa ekogroszku do Domu Pomocy Społecznej w Skrzynnie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8c2aacbe-bd9f-11ed-b311-9aae6ad31be8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00165662
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00056698/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup i dostawa ekogroszku do Domu Pomocy Społecznej w Skrzynnie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00126992
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.26.1.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 301104 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa w terminie 3 miesięcy wraz
z rozładunkiem 144 ton węgla workowanego typu ekogroszek (zwanym dalej ekogroszek) do Domu Pomocy Społecznej w Skrzynnie. Dostarczany ekogroszek powinien być wysokiej jakości, bez wad, które pomniejszają wartość lub uczynią przedmiot zamówienia nieprzydatny do użytkowania zgodnie z jego przeznaczeniem, zapewniający prawidłową eksploatację urządzeń grzewczych, oraz winien spełniać poniższe wymagania jakościowe: uziarnienie 5-25 mm; typ: 31.2; klasa 26/05/06; spiekalność RJ max. 10; temp. mięknienia popiołu min. 1150 ˚C; wilgotność max. 15 %; zawartość popiołu max. 10 %; wartość opałowa min. 26 MJ/kg; zawartość siarki max. 0,6 %. Zamawiający zastrzega, iż parametry dostarczonego ekogroszku muszą być potwierdzone aktualnym: certyfikatem/świadectwem jakości paliw stałych lub innym dokumentem wystawionym przez uprawniony podmiot akredytowany w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, w którym będą zawarte informacje zgodne z art. 6d ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw (t.j. Dz. U. 2022 r., poz. 1315 ze zm.) w tym informacje dotyczące między innymi parametrów, o których mowa
w ust. 5.3. zgodnych z Rozporządzeniem Ministra Energii z dnia 27 września 2018 r. w sprawie metod badania jakości paliw stałych oraz sprawozdaniem z badań ekogroszku sporządzonym przez uprawniony podmiot akredytowany w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność
z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający nie dopuszcza dostaw ekogroszku wzbogacanego w zakładach przeróbczych, tzn. takiego, który uzyskuje wymagane parametry w wyniku procesów przetwórczych. Dostarczany opał musi być suchy, jednorodny, nie może być mieszaniną różnych typów i sortymentów oraz nie może zawierać domieszki substancji niepalnych, iłu, mułu, śmieci
i pyłów flotacyjnych. Zamawiający wymaga dostaw ekogroszku w perforowanych workach foliowych po 25 kg każdy, ułożonych jednakowo co do ilości na wszystkich paletach o łącznej masie ekogroszku do 1200 kg na palecie, szczelnie zafoliowanej od góry i z boków. Wykonawca zobowiązany będzie na koszt własny do: dostarczania suchego ekogroszku samochodem samowyładowczym (tj. samochód
z HDS +przyczepa bądź samochód z windą rozładowczą + przyczepa), posiadającym również zabezpieczenie przewożonego węgla przed wpływem warunków atmosferycznych w sposób zapobiegający utracie jego walorów użytkowych oraz rozładunku ekogroszku we własnym zakresie w siedzibie Zamawiającego do wyznaczonego przez Zamawiającego miejsca.
W przypadku magazynowania ekogroszku na własnym stoku Wykonawca ma obowiązek zabezpieczyć magazynowaną partię przed wpływem warunków atmosferycznych. Dostawy będą realizowane wyłącznie od poniedziałku do piątku w dni robocze tygodnia,
w godzinach od 7:00 do 14:00 do siedziby Zamawiającego. Z każdej dostawy Komisja Zamawiającego w obecności przedstawiciela Wykonawcy (kierowcy) będzie pobierała próby dostarczonego ekogroszku. Każdorazowo pobierane będą 3 próby (1 próba dla Wykonawcy, 1 próba dla Zamawiającego i 1 próba rozjemcza). W celu pobrania prób Komisja otworzy 3 losowo wybrane worki, nasypie ekogroszekz każdego worka do foliowych torebek, szczelnie zamknie i opisze. Próby ekogroszku Zamawiający przechowywał będzie w pomieszczeniu ciepłym i nie zawilgoconym. Każda torebka z nasypanym ekogroszkiem powinna ważyć 1 kg (dokładna waga każdej próby zostanie wpisana w Protokole odbioru). W taki sposób pobrane próby mogą być przebadane w akredytowanym laboratorium, co Wykonawca akceptuje poprzez złożenie oferty w niniejszym postępowaniu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09111210-5 - Węgiel kamienny
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 239112,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 292248,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 239112,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MERVEX Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 072882722
7.3.3) Ulica: Centralna 15
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-346
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 239112,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
INNE PRZETARGI OSTRÓWEK
więcej: przetargi OSTRÓWEK »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.