Ogłoszenie z dnia 2025-03-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00134265/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
USŁUGI TRANSPORTOWE W ZAKRESIE PRZEWOZU OSÓB W RAMACH PROJEKTU „ZWIĘKSZENIE DOSTĘPU DO USŁUG WSPIERAJĄCYCH FUNKCJONOWANIE DZIECI. MŁODZIEŻY, RODZIN BILOGICZNYCH I PIECZY ZASTĘPCZEJ”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ropczycach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690716244
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Konopnicka
1.5.2.) Miejscowość: Ropczyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-100
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 172227576
1.5.8.) Numer faksu: 178552524
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pcprropczyce@pcpr-ropczyce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pcpr-ropczyce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pzp.spropczyce.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
USŁUGI TRANSPORTOWE W ZAKRESIE PRZEWOZU OSÓB W RAMACH PROJEKTU „ZWIĘKSZENIE DOSTĘPU DO USŁUG WSPIERAJĄCYCH FUNKCJONOWANIE DZIECI. MŁODZIEŻY, RODZIN BILOGICZNYCH I PIECZY ZASTĘPCZEJ”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cc3da31f-3536-4d97-9516-38838ad0496c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00165726
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00134104/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 USŁUGI TRANSPORTOWE W ZAKRESIE PRZEWOZU OSÓB W RAMACH PROJEKTU „ZWIĘKSZENIE DOSTĘPU DO USŁUG WSPIERAJĄCYCH FUNKCJONOWANIE DZIECI. MŁODZIEŻY, RODZIN BILOGICZNYCH I PIECZY ZASTĘPCZEJ
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„ZWIĘKSZENIE DOSTĘPU DO USŁUG WSPIERAJĄCYCH FUNKCJONOWANIE DZIECI. MŁODZIEŻY, RODZIN BILOGICZNYCH I PIECZY ZASTĘPCZEJ”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00134265
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PCPR.261.10.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 276640,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 127120,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług dowozu dzieci i młodzieży z terenu powiatu ropczycko-sędziszowskiego do siedziby Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Ropczycach - Placówki Wsparcia Dziennego „Nasza Baza” w Ropczycach oraz odwóz do miejsca ustalonego z Zamawiającym wraz z zapewnieniem opiekuna dowozu podczas realizacji zamówienia w ramach projektu „Zwiększenie dostępu do usług wspierających funkcjonowanie dzieci, młodzieży, rodzin biologicznych i pieczy zastępczej” nr FEPK.07.19-IP.01-0001/23 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027, Priorytet FEPK.07 Kapitał ludzki gotowy do zmian, Działanie 7.19 Integracja społeczna.”
Każda trasa rozpoczyna się i kończy w Placówce Wsparcia Dziennego „Nasza Baza” w Ropczycach, ul. Konopnickiej 3, 39-100 Ropczyce.
Przedmiot zamówienia realizowany będzie od dnia udzielenia zamówienia do dnia 31.12.2025 roku, w dni robocze od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem przerwy wakacyjnej od 12.08 do 31.08.2025r. dni ustawowo wolnych od pracy oraz dodatkowo wolnych od zajęć w Placówce Wsparcia Dziennego „Nasza Baza” w Ropczycach. Każdego dnia od poniedziałku do piątku do przywozu i odwozu na terenie powiatu ropczycko-sędziszowskiego będzie 25-30 dzieci.
Dowóz będzie miał miejsce z określonych punktów zlokalizowanych na trasie przejazdu, na terenie powiatu ropczycko-sędziszowskiego (gmina Iwierzyce, Sędziszów Małopolski, Ostrów, Ropczyce i Wielopole Skrzyńskie) do Placówki Wsparcia Dziennego „Nasza Baza” w Ropczycach, a następnie uczestnicy wsparcia odwożeni będą do miejsca, z którego zostali zabrani lub do miejsca zamieszkania, zgodnie z ustalonym z Zamawiającym harmonogramem dowozów.
Usługa objęta niniejszym zamówieniem ma być świadczona minimum 9-osobowym środkiem transportu fabrycznie przystosowanym do przewozu osób wyprodukowanym nie wcześniej niż w 2005 roku, spełniającym wymogi bezpieczeństwa i Kodeksu drogowego.
Usługa powinna być wykonywana przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia.
Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia:
środek transportu do przewozu minimum 17 osób – 1 lub 2 sprawne pojazdy wraz z kierowcą oraz opiekunem/opiekunami dowozu w każdym busie;
a) Pojazdy muszą posiadać miejsce na złożone wózki inwalidzkie. Siedzenia pasażerów winny być wyposażone w pasy bezpieczeństwa i wysokie oparcia lub oparcia z zagłówkami. Stan techniczny pojazdu świadczącego usługę musi zostać potwierdzony odpowiednimi dokumentami przeglądów technicznych. Pojazdy muszą posiadać ważne ubezpieczenie OC. Dokumenty te powinny być okazane na każde żądanie Zamawiającego. Usługa świadczona będzie w szczególności tymi pojazdami, które zostaną wykazane w złożonym Załączniku nr 3b do SWZ;
b) odpowiednich warunków bezpieczeństwa, higieny i wygody przejazdów;
c) przestrzegania ustalonego rozkładu czasowego i tras przejazdów;
d) miejsca siedzącego dla każdej z przewożonych osób;
e) w przypadku awarii pojazdu lub braku zdolności do świadczenia usług przez wskazanego w ofercie kierowcę Wykonawca jest zobowiązany we własnym zakresie zapewnić zastępstwo tych osób lub podstawić pojazd zastępczy, zgodnie z wymogami Zamawiającego.
W przypadku, gdy do realizacji Zamówienia będzie wymagany tylko jeden pojazd, Zamawiający wyrazi zgodę na realizację zamówienia tylko jednym pojazdem.
W przypadku, gdy do realizacji zamówienia będzie wymagana większa ilość pojazdów niż dwa, Wykonawca zapewni dostępność większej ilości pojazdów spełniających wymagania określone dla pojazdów w niniejszej SWZ .
Długość dziennej trasy przejazdu w roku szkolnym wynosi w przybliżeniu od 20 do 80 km. Przyjęto 8 miesięcy x 1600 km/m-c = 12 800 km
W okresie wakacji średnio 30 dni po średnio 80-100 km/dzień. Łączna maksymalna liczba km w okresie wakacji wynosi 3000 km.
Planowane godziny dowozu:
- w okresie roku szkolnego oraz w dni wolne od nauki w szkole dowóz do Placówki będzie odbywał się w godzinach 11.30 – 15.00, odwóz w godzinach od 16.30-18.00 z Placówki w Ropczycach do miejsca ustalonego w harmonogramie dowozów,
- w okresie wakacyjnym dowóz będzie obywał się w godzinach między 7.00 a 9.00, odwóz o godzinie między 13:30 a 15:00 z Placówki w Ropczycach do miejsca ustalonego w harmonogramie dowozu.
Wyjazd na wycieczkę:
Przewóz uczestników wsparcia – dzieci i młodzieży oraz pracowników Placówki podczas organizowanych wyjazdów turystyczno-krajoznawczych, rekreacyjnych. Liczba planowanych wyjazdów wynosi 2, realizowany w dniach od poniedziałku do piątku, w godzinach 7:00-20:00 (godziny skrajne) - usługa bez opiekuna dowozu. Łączna liczba kilometrów w okresie realizacji zamówienia wynosi około 220 km.
Do realizacji wyjazdu na wycieczkę Wykonawca musi dysponować środkiem transportu do przewozu min. 35 osób.
Planowane trasy:
1. Ropczyce - Placówka Wsparcia Dziennego „Nasza Baza” w Ropczycach – Pracownia Ceramiki i Rękodzieła BYĆ - Wola Zgłobieńska 266, 36-046 Wola Zgłobieńska lub Muzeum Lalek, Lipiny 228, 39-220 lub Ośrodek Garncarski MEDYNIA, 383, 37-126 Medynia Głogowska- Ropczyce - Placówka Wsparcia Dziennego „Nasza Baza” w Ropczycach (1 do wyboru
w roku 2025),
2. Ropczyce - Placówka Wsparcia Dziennego „Nasza Baza” w Ropczycach – Rzeszów – Park linowy/Paintball (do ustalenia) – Zimna Woda, 36-047 Niechobrz lub Rodzinna 1257/9, 35-304 Rzeszów lub Ośrodek Szkoleniowo-Wypoczynkowy CYZIÓWKA, 39-122 Kamionka 286; Ropczyce - Placówka Wsparcia Dziennego „Nasza Baza”
w Ropczycach (1 do wyboru w roku 2025),
Łączna liczba kilometrów w okresie realizacji zamówienia wynosi około 16 020 km.
Łączna ilość dni świadczenia usługi opiekuna dowozu wynosi około 165 dni.
Wskazana w opisie przedmiotu zamówienia liczba kilometrów oraz liczba dni świadczenia usługi opiekuna dowozu jest liczbą szacunkową. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego zapotrzebowanie na dowóz dzieci będzie mniejsze. Rozliczenia finansowe Wykonawcy z Zamawiającym odbywać się będą na podstawie rozliczenia faktycznie przejechanych kilometrów zatwierdzonych przez Zamawiającego oraz na podstawie rozliczenia faktycznej ilości dni świadczenia usługi opiekuna dowozu.
Zamawiający określa minimalną wartość świadczenia na poziomie 70% szacowanej liczby kilometrów oraz ilości dni świadczenia usługi opiekuna dowozu.
Wykonawca zobowiązany jest wykonywać przedmiot zamówienia zgodnie z przepisami prawa, a w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tj. Dz. U. z 2024, poz. 1539) oraz ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2024, poz. 1251).
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 113637,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 450000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 113637,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Anna Chmiel Usługi-Handel-Transport
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591352059
7.3.3) Ulica: Charężów 6
7.3.4) Miejscowość: Chęciny
7.3.5) Kod pocztowy: 26-060
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ANNA CHMIEL USŁUGI-HANDEL-TRANSPORT
jakie przetargi wygrała firma
ANNA CHMIEL USŁUGI-HANDEL-TRANSPORT
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 113637,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z ROPCZYC
- USŁUGI TRANSPORTOWE W ZAKRESIE PRZEWOZU OSÓB W RAMACH PROJEKTU "ZWIĘKSZENIE DOSTĘPU DO USŁUG WSPIERAJĄCYCH FUNKCJONOWANIE DZIECI,MŁODZIEŻY, RODZIN BILOGICZNYCH I PIECZY ZASTĘPCZEJ"
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia, z podziałem na części
- Remont nawierzchni w ciągu DP nr 1358 R ul. Wyszyńskiego oraz ul. Św. Barbary w m. Ropczyce
więcej: przetargi w Ropczycach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja półkolonii dla dzieci, które są uczestnikami projektu pn. "Rodzina w Centrum"
- Świadczenie usług transportu sanitarnego na rzecz SPZOZ w Bychawie.
- Usługa transportu sanitarnego "S" dzieci dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu
- Usługa przewozu i przechowywania zwłok lub szczątków ludzkich na zlecenie Prokuratury Okręgowej w Elblągu, Prokuratur Rejonowych w Elblągu i Braniewie oraz Ośrodka Zamiejscowego w Morągu
- 2025_PRZEWÓZ ORAZ PRZECHOWYWANIE ZWŁOK I SZCZĄTKÓW LUDZKICH WRAZ Z USŁUGAMI WYNAJMU SALI SEKCYJNEJ, A TAKŻE PRZEWOZU PRÓBEK DO BADAŃ NA ZLECENIE PROK. OKRĘGOWEJ W SOSNOWCU I PODLEGŁYCH JEJ JEDNOSTEK
- ZP/16/2025 Usługi w zakresie transportu sanitarnego osób wymagających specjalistycznych warunków transportu dla pacjentów Stołecznego Centrum Opiekuńczo- Leczniczego Sp. z o.o.
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.