eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadomskoŚwiadczenie usług ratownictwa wodnego dla nowo wybudowanego kompleksu obiektów sportowo - rekreacyjnych Aquara przy ul. Św. Jadwigi Królowej 22 w Radomsku



Ogłoszenie z dnia 2021-09-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług ratownictwa wodnego dla nowo wybudowanego kompleksu obiektów sportowo - rekreacyjnych Aquara przy ul. Św. Jadwigi Królowej 22 w Radomsku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001307717

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Leszka Czarnego 22

1.5.2.) Miejscowość: Radomsko

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-500

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mosir@radomsko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: mosir.superstronywww.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.mosir.radomsko.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


MIEJSKI OŚRODEK SPORTU I REKREACJI W RADOMSKU

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług ratownictwa wodnego dla nowo wybudowanego kompleksu obiektów sportowo - rekreacyjnych Aquara przy ul. Św. Jadwigi Królowej 22 w Radomsku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-efd46830-e937-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00165772

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001502/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Obsługa ratownicza AQUARA

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00126295/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 271.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 200000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ratownictwa wodnego w nowo wybudowanym kompleksie obiektów sportowo – rekreacyjnych „Aquara” przy ul. Św. Jadwigi Królowej 22 w Radomsku zwanym dalej kąpieliskiem lub obiektem w okresie od 19 sierpnia 2021r do 31 grudnia 2021r. w wymiarze szacunkowym 3968 godzin (w tym. sierpień – 544 godziny, wrzesień - 1040 godzin, październik - 796 godzin, listopad – 792 godziny, grudzień – 796 godzin). Podane wartości są wartościami szacunkowymi, które posłużyć mają Wykonawcy do kalkulacji ceny ofertowej. Wartości te mogą ulec zmianie tj. zarówno zwiększeniu, jak i zmniejszeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego.
Łączna szacunkowa liczba godzin nie stanowi ostatecznego wymiaru zamówienia, w wyniku czego nie będzie podstawą do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych usług.
Zamawiający określa minimalny zakres zamówienia na 3500 godzin oraz maksymalny zakres zamówienia na 4000 godzin.
Usługa będzie świadczona w godzinach otwarcia kompleksu obiektów sportowo - rekreacyjnych „Aquara” przy ul. Św. Jadwigi Królowej 22 w Radomsku t.j. przez 7 dni w tygodniu (od poniedziałku do niedzieli) w godzinach od 9:30 do 21:30 co daje 12 godzin dziennie.
Przedmiot zamówienia ma być realizowany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym w szczególności:
1) ustawą z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne (t.j. Dz.U. 2021 poz. 624)
2) ustawą z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz. U. z 2020 r. poz. 350 z późn. zm)
3) rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 23 stycznia 2012 r. w sprawie minimalnych wymagań dotyczących liczby ratowników wodnych zapewniających stałą kontrolę wyznaczonego obszaru wodnego (Dz. U. z 2012 r. poz. 108 z późn. zm.),
4) rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 27 lutego 2012 r. w sprawie wymagań dotyczących wyposażenia wyznaczonych obszarów wodnych w sprzęt ratunkowy i pomocniczy, urządzenia sygnalizacyjne i ostrzegawcze sprzęt medyczny, leki i artykuły sanitarne (Dz. U. z 2012 r., poz. 261 z późn. zm.),
5) rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 6 marca 2012 r. w sprawie sposobu oznakowania i zabezpieczania obszarów wodnych oraz wzorów znaków zakazu, nakazu oraz znaków informacyjnych i flag (Dz. U. 2012 r. poz. 286 z późn. zm.),
6) rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 marca 2016 w sprawie wypoczynku dzieci i młodzieży (Dz. U. z 2016 r. poz. 452),
7) ustawą z dnia 19 lipca 2019r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 1062).
Z pomieszczeń przekazanych na potrzeby wykonania usług będących przedmiotem umowy mogą korzystać tylko osoby wskazane przez Wykonawcę w złożonym wykazie osób wchodzących w skład kadry ratowniczej wykonujące w danym czasie obowiązki zgodnie z aktualnym harmonogramem. Przebywanie ratowników na terenie kompleksu obiektów sportowo - rekreacyjnych „Aquara” poza godzinami pracy /zmiana/ jest możliwe tylko w uzasadnionych przypadkach po uzyskaniu zgody Dyrektora Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Radomsku lub osoby upoważnionej.
Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności:
1) zapewnienie stałej kontroli kompleksu obiektów sportowo - rekreacyjnych „Aquara” przy ul. Św. Jadwigi Królowej 22 w Radomsku przez ratowników wodnych (przez ratownika wodnego rozumie się osobę posiadającą wiedzę i umiejętności z zakresu ratownictwa wodnego i technik pływackich oraz inne kwalifikacje przydatne w ratownictwie wodnym i spełniającą wymagania określone w ustawie z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz. U. z 2020 r. poz. 882 z późn. zm.) dla lekarza systemu, pielęgniarki systemu, ratownika medycznego realizujących doskonalenie zawodowe lub ratownika, zatrudnioną lub pełniącą służbę w podmiocie uprawnionym do wykonywania ratownictwa wodnego lub będącą członkiem tego podmiotu) w godzinach otwarcia obiektu zgodnie z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 23 stycznia 2012 r. w sprawie minimalnych wymagań dotyczących liczby ratowników wodnych zapewniających stałą kontrolę wyznaczonego obszaru wodnego (Dz. U. z 2012 r. Poz. 108 z późn. zm.);
2) utworzenie stanowiska do obserwacji wyznaczonego obszaru kąpieliska;
3) prowadzenie dokumentacji ratowniczej;
Wykonawca, przed rozpoczęciem realizacji umowy oraz na każde wezwanie Zamawiającego zobowiązany jest do przedłożenia do wglądu wykazu osób wchodzących w skład kadry ratowniczej wraz z informacją o posiadanych uprawnieniach.
Zakres obowiązków skierowanych przez Wykonawcę do realizacji usługi ratowników wodnych określony został przepisami ustawy o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych.
Zamawiający wymaga skierowania przez Wykonawcę do realizacji usługi następującej minimalnej ilości ratowników na zmianie:
• 6 osób w miesiącach sierpień – wrzesień 2021r.
• 5 osób w miesiącach październik – grudzień 2021r.
Zamawiający informuje, iż dysponuje własnymi ratownikami w ilości 7 osób, z których 2 osoby pełnić będą funkcję koordynatora.
Szczegółowe informacje dot. obiektu, w tym charakterystyka obiektu oraz wymagania dot. sprawowania ratownictwa wodnego zawarte zostały w Rozdziale V SWZ.
Ratownicy wodni wykonujący usługę z ramienia Wykonawcy zobowiązani są do noszenia stroju ratowniczego zgodnie z przepisami BHP. Stroje ratownicze zapewnia Wykonawca na swój koszt.
Usługi z ramienia Wykonawcy wykonywać będą osoby wskazane przez Wykonawcę w złożonym wykazie osób wchodzących w skład kadry ratowniczej. W toku realizacji umowy możliwa jest zmiana osób wskazanych w w/w wykazie, wyłącznie za zgodą Zamawiającego wyrażoną w formie pisemnej oraz pod warunkiem posiadania przez te osoby co najmniej takich samych uprawnień i kwalifikacji zawodowych jak wymagane przez przepisy prawa w tym zakresie. W przypadku chęci dokonania zmiany osób świadczących usługę, Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu dokumenty dla tych osób dokumenty określone w pkt. 6.1. ppkt. 4) IDW.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność za sprzęt wykorzystywany w ramach realizacji usługi oraz jego zgodność z obowiązującymi przepisami prawa oraz opinią w sprawie zabezpieczenia ratowniczego kompleksu obiektów sportowo - rekreacyjnych „Aquara” z dnia 29.01.2021r. zawartą w Rozdziale V SWZ.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody wynikłe z nienależytego wykonywania obowiązków umownych oraz przyjmuje na siebie odpowiedzialność z tytułu ewentualnego nienależytego zapewnienia bezpieczeństwa osób przebywających na terenie kompleksu obiektów sportowo - rekreacyjnych „Aquara”.

Zamawiający określa poniższe wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy :
- wykaz czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia – świadczenie usług przez ratowników wodnych. Ratownicy wodni nie mogą wykonywać żadnych czynności na terenie kąpieliska bez zatrudnienia na umowę o pracę u Wykonawcy lub Podwykonawców.
- sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w Rozdziale IV SWZ Wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 75252000-7 - Służby ratownicze

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 135840,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 194000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 194000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Stoarzyszenie Rekreacyjno - Sportowe DELPHINUS SPORT PROMOTION

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: SPORT ACADEMY Maciej Tylus

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8982063117

7.3.3) Ulica: ul. Kowalska 81

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 51-424

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 194000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-08-19 do 2021-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.