Og³oszenie z dnia 2023-04-05
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00229803/01 - Wynik z dnia 2023-05-24
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa budynku segmentu dydaktycznego Szko³y Podstawowej w Szyku - etap II
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Jod³ownik
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892239
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: -
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Jod³ownik
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-620
1.5.4.) Województwo: ma³opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowos±decki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@jodlownik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.jodlownik.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa budynku segmentu dydaktycznego Szko³y Podstawowej w Szyku - etap II
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-0c364ceb-d39b-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00165805
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-04-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00050309/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.5 Budowa budynku segmentu dydaktycznego Szko³y Podstawowej w Szyku - etap II
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://jodlownik.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://jodlownik.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W przedmiotowym postêpowaniu Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ przekazywania sobie przez strony postêpowania o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji:1.1. Elektronicznie za po¶rednictwem Platformy znajduj±cej siê pod adresem: https://jodlownik.ezamawiajacy.pl w zak³adce „Korespondencja” lub na adres e-mail:zp@jodlownik.pl. 2. O¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wp³yn± do Zamawiaj±cego, uwa¿a siê za dokumenty z³o¿one w terminie, je¶li ich czytelna tre¶æ dotrze do Zamawiaj±cego przed up³ywem tego terminu. Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przekazywanym na adres e-mail Zamawiaj±cego przyjmuje siê datê dostarczenia wiadomo¶ci na adres e-mail Zamawiaj±cego. W przypadku skorzystania z Platformy za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wp³ywu na Platformê.3. Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo- aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej tj.:3.1. Sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;3.2. Komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych-MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;3.3. Zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa obs³uguj±ca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;3.4. W³±czona obs³uga JavaScript;3.5. Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf.4. Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zamawiaj±cy informuje i¿, zgodnie z art.13 ust.1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz.Urz.UE L 119 z 04.05.2016, str.1), dalej „RODO” : 1. Administratorem Pana/i danych osobowych jest WÓJT GMINY JOD£OWNIK z siedzib± w 34-620 Jod³ownik 198, gmina@jodlownik.pl , 18/334-70-50 2. Inspektorem ochrony danych w Urzêdzie Gminy Jod³ownik jest Kamila Morajko, adres email : iodo@jodlownik.pl, 18/334-70-81. 3.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art.6 ust.1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na budowê budynku segmentu dydaktycznego Szko³y Podstawowej w Szyku–etap II prowadzonego w trybie podstawowym, art.271 pkt 1 ustawy Pzp; 4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art.18 oraz art.74 ustawy Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2022r. poz.1710 ze zmian.); 5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, co najmniej 5 lat po zakoñczeniu realizacji umowy, je¿eli ze z³o¿onych ofert w tym postêpowaniu nie bêdzie wynikaæ d³u¿szy okres. 6. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; 7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.22 RODO; 8. Pani/ Pana dane nie bêd± przekazywane do pañstw trzecich/ organizacji miêdzynarodowych. 9. Posiada Pani/Pan :-na podstawie art.15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;-na podstawie art.16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);-na podstawie art.18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art.18 ust.2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);-prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IZP.271.6.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest : Budowa budynku segmentu dydaktycznego Szko³y Podstawowej w Szyku–etap II, której zakres obejmuje wykonanie:
a) Roboty budowlane:
- ¶ciany, elementy ¿elbetowe
- stolarka okienna i drzwiowa
- stropy, tynki wewnêtrzne, ocieplenie budynku
b) Instalacje elektryczne:
- prace demonta¿owe
- tablice rozdzielcze
- trasy kablowe do prowadzenia kabli dla systemu podstawowego
- zabezpieczenia po¿arowe tras kablowych
- kable do systemów po¿arowych
- kable i przewody
- instalacja okablowania strukturalnego IT
- instalacja sygnalizacji przyzywowej
c) Instalacja wodoci±gowa:
- instalacja wodoci±gowa
- instalacji kanalizacji sanitarnej wewnêtrznej
- instalacja c.o.
2. Wykonywane roboty budowlane przez Wykonawcê nie bêd± zak³ócaæ funkcjonowania Szko³y Podstawowej przez ca³y okres trwania umowy.
3. Wykonawca zobowi±zany jest do opracowania dokumentacji powykonawczej.
4. W przypadku, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zosta³yby znaki towarowe, patenty, pochodzenie, ¼ród³o lub szczególny proces, charakteryzuj±ce okre¶lone produkty, oznacza to, ¿e Zamawiaj±cy nie mo¿e opisaæ przedmiotu zamówienia za pomoc± dostatecznie dok³adnych okre¶leñ i jest to uzasadnione specyfik± przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, pochodzenie, ¼ród³o lub szczególny proces, nale¿y odczytywaæ z wyrazami „lub równowa¿ne".
5. Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne do opisanych przez Zamawiaj±cego, jest obowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego dostawy spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego na poziomie nie ni¿szym ni¿ wskazane w opisie przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy ocenie ofert Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami i wagami: 1) Cena-waga-60% 2) Okres gwarancji i rêkojmi na roboty budowlane-40% 2. Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione wy¿ej kryteria oraz ich wagi. Oferty oceniane bêd± punktowo. Maksymaln± ilo¶æ punktów, jak± po uwzglêdnieniu wag, mo¿e osi±gn±æ oferta, wynosi 100 pkt, tj.:-za najkorzystniejsz± cenê 60 pkt-za najd³u¿szy udzielony okres gwarancji i rêkojmi na roboty budowlane 40 pkt W trakcie oceny kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane s± punkty za powy¿sze kryteria wed³ug nastêpuj±cych zasad : cena = (cena oferowana minimalna brutto/cena badanej kolejno oferty brutto) x 60 pkt Kryterium–okres gwarancji i rêkojmi na roboty budowlane Waga-40 %W powy¿szym kryterium oceniany bêdzie czas wyd³u¿enia minimalnego okresu wymaganej gwarancji i rêkojmi. Oferty bêd± oceniane wg nastêpuj±cych zasad : Kryterium okresu udzielonej gwarancji i rêkojmi oznacza doliczenie do punktacji 10 punktów za przed³u¿enie okresu gwarancji i rêkojmi o 6 m-cy. Przy czym:-minimalny okres udzielonej gwarancji i rêkojmi–36 m-cy-maksymalny okres udzielonej gwarancji i rêkojmi 60 m-cy Gwarancja i rêkojmia minimalna tj. 36 m-cy–0 pkt. Okres gwarancji i rêkojmi 42miesi±ce-10 pkt Okres gwarancji i rêkojmi 48 miesiêcy-20 pkt Okres gwarancji i rêkojmi 54 miesiêcy-30 pkt Okres gwarancji i rêkojmi 60 miesiêcy-40 pkt
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rêkojmi na roboty budowlane
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1) Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym;Zamawiaj±cy nie opisuje warunku udzia³u.
2) Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów;
Zamawiaj±cy nie opisuje warunku udzia³u.
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiaj±cy nie opisuje warunku udzia³u.
4) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa:
Wiedza i do¶wiadczenie.
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e wykona³ w terminie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy-w tym okresie, co najmniej jedn± robotê budowlan± na obiekcie u¿yteczno¶ci publicznej o kubaturze nie mniejszej ni¿ 3500m3 polegaj±c± na wykonaniu robót wykoñczeniowych obejmuj±cych co najmniej zakres : elewacje, stolarka wewnêtrzna i zewnêtrzna, tynki wewnêtrzne, instalacje elektryczne, wod.-kan. i c.o.
Warunek ten ma spe³niaæ samodzielnie Wykonawca lub samodzielnie jeden z konsorcjantów lub samodzielnie jeden podmiot udostêpniaj±cy zasoby wiedzy i do¶wiadczenia.
W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie o braku podstaw wykluczenia z postêpowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy wzywa wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych - Wykaz wykonanych robót budowlanych oraz dokument potwierdzaj±cy nale¿yt± realizacjê.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowychSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Wykonawca jest zobowi±zany do wniesienia wadium, przed up³ywem terminu sk³adania ofert w wysoko¶ci : 5 000,00 z³ (s³ownie : piêæ tysiêcy z³otych i zero groszy).2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art.98 ust.1 pkt 2 i 3 oraz ust.2 ustawy Pzp.
3. Przed³u¿enie terminu zwi±zania ofert± jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przed³u¿eniem okresu wa¿no¶ci wadium albo, je¿eli nie jest to mo¿liwe, z wniesieniem nowego wadium na przed³u¿ony okres zwi±zania ofert±.
4. Wadium mo¿e byæ wnoszone:
a) pieni±dzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz.U.z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Postanowienia umowy–zawiera wzór umowy stanowi±cy za³±cznik do SWZ.a) Zamawiaj±cy na podstawie art.95 ustawy pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci wchodz±ce w sk³ad przedmiotu zamówienia, je¿eli wykonanie tych czynno¶ci polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art.22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r.-Kodeks pracy (tekst jedn.: Dz.U.z 2019 r. poz.1040 z pó¼n. zm.).
b) Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez Wykonawcê lub podwykonawcê osób wykonuj±cych wskazane czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia: murarzy, cie¶li, dekarzy, tynkarzy, fliziarzy, elektryków, hydraulików, instalatorów c.o., malarzy, robotników. Wyj±tkiem bêd± przypadki wynikaj±ce z przepisów prawa w tym takie czynno¶ci, które s± wykonywane przez osoby w ramach prowadzonej przez nie dzia³alno¶ci gospodarczej.
c) Wykonawca zobowi±zuje siê, ¿e pracownicy wykonuj±cy czynno¶ci wchodz±ce w sk³ad tzw. kosztów bezpo¶rednich, wykonywane przez pracowników (wskazanych powy¿ej) bêd± w okresie realizacji przedmiotu zamówienia zatrudnieni na podstawie umowy o pracê w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r.–Kodeks pracy (je¿eli ten obowi±zek wynika z art.22 §1 Kodeksu pracy).
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-04-21 09:30
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma zakupowa znajduj±ca siê pod adresem internetowym : https://jodlownik.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-04-21 10:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-05-20
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja ¼ród³a ciep³a w le¶niczówce Niemys³ów
- Budowa stacji transformatorowej SN/nn oraz przy³±czy elektroenergetycznych na terenie Miejskiego Przedsiêbiorstwa Komunikacyjnego w Inowroc³awiu
- "Odnawialne ¼ród³a energii w Klastrze Energii Powiatu Myszkowskiego" - 3 czê¶ci
- Dostosowanie budynku MPP Nr 4 w zakresie przepisów przeciwpo¿arowych
- "Przebudowa budynku szpitalnego z adaptacj± pomieszczeñ I piêtra na potrzeby zak³adu opiekuñczo leczniczego"
- Budowa windy w budynku Zespo³u Szkó³ nr 23 przy ul. Konopczyñskiego 4 w Warszawie (numer postêpowania UD-IX-ZP-13-2025)
wiêcej: Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.