Ogłoszenie z dnia 2025-03-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00587509/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-08
- 2024/BZP 00598046/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie wizyt edukacyjnych instytucji szkoleniowych w przedsiębiorstwach z branż kluczowych w województwie świętokrzyskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI URZĄD PRACY W KIELCACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 292346746
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wincentego Witosa 86
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-561
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 413641600
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wup@wup.kielce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wupkielce.praca.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3f649158-087a-4c4b-98d7-7fa35b1871931.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie wizyt edukacyjnych instytucji szkoleniowych w przedsiębiorstwach z branż kluczowych w województwie świętokrzyskim2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3f649158-087a-4c4b-98d7-7fa35b187193
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00165850
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00084634/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Wizyty regionalnych instytucji szkoleniowych w przedsiębiorstwach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
1) Zamówienie współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności w ramach naboru pt. „Zbudowanie systemu koordynacji i monitorowania regionalnych działań na rzecz kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego oraz uczenia się przez całe życie, w tym uczenia się dorosłych” NUMER UMOWY KPO/22/LLL/U/0016,2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00587509
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 0KA-II.271.42.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 420660,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 342000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie wizyt edukacyjnych instytucji szkoleniowych w przedsiębiorstwach z branż kluczowych w województwie świętokrzyskim zaplanowanych w ramach realizacji projektu pn. „Zbudowanie systemu koordynacji i monitorowania regionalnych działań na rzecz kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego oraz uczenia się przez całe życie, w tym uczenia się dorosłych”.2. Celem postępowania jest wybór Wykonawców, którzy przeprowadzą wizyty edukacyjne zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia - Załącznikiem nr 1 do SWZ, których celem jest m. in. podniesienie poziomu kompetencji/ kwalifikacji/ umiejętności pracowników przedsiębiorstwa.
CZĘŚĆ 1 – Zorganizowanie i przeprowadzenie 7 wizyt edukacyjnych w siedzibach przedsiębiorstw z terenu województwa świętokrzyskiego, wskazanych przez Zamawiającego w obszarze kompetencji miękkich.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 61600,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie wizyt edukacyjnych instytucji szkoleniowych w przedsiębiorstwach z branż kluczowych w województwie świętokrzyskim zaplanowanych w ramach realizacji projektu pn. „Zbudowanie systemu koordynacji i monitorowania regionalnych działań na rzecz kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego oraz uczenia się przez całe życie, w tym uczenia się dorosłych”.2. Celem postępowania jest wybór Wykonawców, którzy przeprowadzą wizyty edukacyjne zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia - Załącznikiem nr 1 do SWZ, których celem jest m. in. podniesienie poziomu kompetencji/ kwalifikacji/ umiejętności pracowników przedsiębiorstwa.
CZĘŚĆ 2 – Zorganizowanie i przeprowadzenie 4 wizyt edukacyjnych w siedzibach przedsiębiorstw z terenu województwa świętokrzyskiego, wybranych przez Zamawiającego w zakresie obsługi wózków widłowych/ podnośnikowych i suwnic.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 132960,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie wizyt edukacyjnych instytucji szkoleniowych w przedsiębiorstwach z branż kluczowych w województwie świętokrzyskim zaplanowanych w ramach realizacji projektu pn. „Zbudowanie systemu koordynacji i monitorowania regionalnych działań na rzecz kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego oraz uczenia się przez całe życie, w tym uczenia się dorosłych”.2. Celem postępowania jest wybór Wykonawców, którzy przeprowadzą wizyty edukacyjne zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia - Załącznikiem nr 1 do SWZ, których celem jest m. in. podniesienie poziomu kompetencji/ kwalifikacji/ umiejętności pracowników przedsiębiorstwa.
CZĘŚĆ 3 – Zorganizowanie i przeprowadzenie 3 wizyt edukacyjnych w siedzibach przedsiębiorstw z terenu województwa świętokrzyskiego, wybranych przez Zamawiającego w obszarze księgowym, kadrowo-płacowym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 108240,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie wizyt edukacyjnych instytucji szkoleniowych w przedsiębiorstwach z branż kluczowych w województwie świętokrzyskim zaplanowanych w ramach realizacji projektu pn. „Zbudowanie systemu koordynacji i monitorowania regionalnych działań na rzecz kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego oraz uczenia się przez całe życie, w tym uczenia się dorosłych”.2. Celem postępowania jest wybór Wykonawców, którzy przeprowadzą wizyty edukacyjne zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia - Załącznikiem nr 1 do SWZ, których celem jest m. in. podniesienie poziomu kompetencji/ kwalifikacji/ umiejętności pracowników przedsiębiorstwa.
CZĘŚĆ 4 – Zorganizowanie i przeprowadzenie 2 wizyt edukacyjnych w siedzibach przedsiębiorstw z terenu województwa świętokrzyskiego, wybranych przez Zamawiającego dotyczących obsługi programu MS Excel
4.5.3.) Główny kod CPV: 80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 20336,67 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 309960,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Akademia Przedsiębiorczości Sp z o.o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6641069313
7.3.3) Ulica: Targowa 18/5
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-520
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AKADEMIA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
AKADEMIA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-03-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 132960,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 132960,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Doskonalenia Zawodowego w Kielcach, Centrum Kształcenia Zawodowego w Kielcach
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6570008869
7.3.3) Ulica: Paderewskiego 55
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-900
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO W KIELCACH
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO W KIELCACH
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 132960,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-03-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17550,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 108240,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 108240,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zespół Ekspertów Manager Pelczar Sp.j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6790145692
7.3.3) Ulica: Czyżówka 14 lok 09
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-526
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZESPÓŁ EKSPERTÓW MANAGER PELCZAR SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
ZESPÓŁ EKSPERTÓW MANAGER PELCZAR SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 108040,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-03-30Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 6 Pzp - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: "Rozwój ruchu rowerowego i pieszego na terenie miasta Kielce": Odcinek 3
- Sukcesywne dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku w postaci pomp aktywnie wspomagających krążenie wraz z zakupem 2 kpl. jednostki sterującej pompy na potrzeby WSzZ w Kielcach
- Wykonanie robót remontowo-budowlanych w obiektach Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach
- Modernizacja placu zabaw przy ul. Różyckiego w Kielcach
- Usługi transportowe dla uczestników programu Erasmus+ ADP.2301.48.2025
- Dostawa przełączników sieciowych (switch) i skanerów A3 dla potrzeb Prokuratury Okręgowej w Kielcach
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa wyżywienia i cateringu na potrzeby Jeleniogórskiego Centrum Kultury w Jeleniej Górze w okresie od 28.04.2025 r. do 04.05.2025 r.
- Świadczenie usług restauracyjnych dla celów spotkania w miesiącach maj - czerwiec 2025 r.
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych (śniadania).
- Usługa organizacji targów ZP-09/25-USL/08
- "Zbiorowe żywienie pracowników, emerytów i rencistów Zamawiającego oraz członków ich rodzin przebywających na wczasach w Rowach w sezonie letnim 2025"
- "Świadczenie usługi organizacji kampanii promocyjnej, kampanii społeczno-promocyjnej, rajdu rowerowego oraz dostarczenia poczęstunku na zajęcia"
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.