eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi IławaPrzebudowa drogi powiatowej nr 1212N Tynwałd - Rudzienice - Gierłoż - Turznica na odc. Rudzienice - Mątyki



Ogłoszenie z dnia 2025-03-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi powiatowej nr 1212N Tynwałd - Rudzienice - Gierłoż - Turznica na odc. Rudzienice - Mątyki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT IŁAWSKI - POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W IŁAWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510854569

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 33A

1.5.2.) Miejscowość: Iława

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-200

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzd@powiat-ilawski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://powiat-ilawski.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1056390

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi powiatowej nr 1212N Tynwałd - Rudzienice - Gierłoż - Turznica na odc. Rudzienice - Mątyki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-749d9ece-8037-42b1-869e-ba6c71784dbd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00165860

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00015153/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Przebudowa drogi powiatowej nr 1212N Tynwałd-Rudzienice-Gierłoż-Turznica na odcinku Rudzienice - Mątyki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00101397

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DI1.260.8.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Przebudowa drogi powiatowej nr 1212N Tynwałd – Rudzienice – Gierłoż – Turznica na odc. Rudzienice - Mątyki”
Jezdnia: Szerokość 5,50 mb, długość 3437,24 mb;
Chodnik: Szerokość 1,5 – 2,0 mb
Odcinek drogi powiatowej nr 1212N przeznaczony do przebudowy znajduje się na terenie gminy Iława w powiecie iławskim w województwie warmińsko - mazurskim. W ramach realizacji zadania zaplanowano przebudowę drogi nr 1212N o długości 3 437,24 m w lokalizacji DP od km 3+200 do km 6+637,24. Początek inwestycji znajduje się ok. 30,00 mb od granicy z działką kolejową w msc. Rudzienice natomiast koniec w msc. Mątyki na skrzyżowaniu z drogą powiatową 1339N. Szerokość istniejącej jednojezdniowej drogi asfaltowej jest zmienna i wynosi od 4,50 do 5,00 mb. Odcinek drogi planowany do przebudowy przebiega przez tereny rolne, zabudowę mieszkaniową jednorodzinną i usługową. Ze względu na stan techniczny drogi i jej elementów stwarza ona zagrożenia dla ruchu samochodowego, jak i pieszego. Na terenie objętym przedmiotowym zamierzeniem znajduje się nawierzchnia jezdni z betonu asfaltowego, częściowo chodniki i zjazdy, oraz naziemne i podziemne obiekty infrastruktury technicznej. Droga obecnie jest w złym stanie technicznym, nawierzchnia nie posiada odpowiedniej nośności. Brak odpowiednich spadków oraz znaczne nierówności w nawierzchni jezdni powodują zastój wody opadowej, a przez to znaczne utrudnienia i zagrożenia dla użytkowników drogi. Nawierzchnia drogi jest w znacznym stopniu wyeksploatowana - nierówna i pofałdowana, posiada liczne spękania, jest odkształcona w profilu poprzecznym i podłużnym, co świadczy o miejscowej utracie nośności.
W ramach przedmiotowej inwestycji planuje się przebudowę istniejącej drogi polegającą na poszerzeniu jezdni wraz ze wzmocnieniem konstrukcji, wykonanie chodników, zjazdów, budowę sieci kanalizacji deszczowej oraz kanału technologicznego. Drogę zaprojektowano w klasie technicznej „Z”, kategorii ruchu KR3 o dopuszczalnym nacisku pojedynczej osi 115 kN/oś. W ramach przebudowy drogi zaprojektowano przebudowę konstrukcji nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego z poszerzeniem jezdni do 5,5 m. Spadek poprzeczny na odcinkach prostoliniowych daszkowy, symetryczny o nachyleniu 2% na odcinkach liniowych. Spadki podłużne dostosowane do istniejącego terenu i geometrii jezdni. Jezdnia na odcinku odwadnianym poprzez kanalizację deszczową, ograniczona krawężnikiem betonowym na ławie betonowej o świetle 6 cm, na połączeniu z chodnikiem 12 cm. W pasie drogowym zaprojektowano chodniki o szerokościach 2,0 m przy jezdni i 1,5 m z kostki betonowej odsunięte od jezdni, z miejscowymi przewężeniami w przypadku występowania przeszkód terenowych. Na odcinku drogowym poza terenem zabudowy przy jezdni zaprojektowano pobocza, rowy i skarpy. Przebudowa drogi nie zmienia układu spływu wód deszczowych. Wielkość zlewni pozostaje bez zmian.. Odwodnienie drogi odbywać się będzie częściowo na terenie zabudowy do projektowanej sieci kanalizacji deszczowej, w pozostałej części do rowów drogowych. Niweleta projektowanej jezdni została dostosowana do istniejącego terenu oraz posesji położonych przy przedmiotowej drodze. Zjazdy będą wykonane do granic działek i dostosowane wysokościowo do nowoprojektowanej nawierzchni jezdni. Zjazdy na posesję przez chodnik zaprojektowano z kostki betonowej od krawędzi jezdni do granicy pasa drogowego. Pozostałe zjazdy o nawierzchni z betonu asfaltowego. W lokalizacji 3+800 zaprojektowano zatokę autobusową o nawierzchni z kostki betonowej. Poza projektowaną przebudową sieci teletechnicznej na skrzyżowaniu w lok. 3+557, drogę zaprojektowano w sposób nie powodujący konieczności naruszenia ani zmiany dotychczasowego stanu istniejących w pasie drogowym budowli, obiektów budowlanych i urządzeń niezwiązanych z drogą oraz obsługą ruchu. Wykonawca wliczy do wyceny wykonanie zjazdów gruntowych na pola i drogi nienaniesione w dokumentacji a przynależne i niezbędne do obsługi działki/posesji w miejscach widocznych w terenie. Przebudowa drogi wiązała się z wycinką drzew rosnących
w pasie drogowym (decyzja RLP.6131.1.38.2021 z dnia 01.06.2021 r., decyzja RLP.6131.1.188.2024 z dnia 31.01.2025 r.,) – Wykonawca uwzględni w wycenie usunięcie karp po wykonanej wycince drzew.
Drzewa znajdujące się w bezpośrednim sąsiedztwie prowadzonych robót należy zabezpieczyć przed uszkodzeniem zgodnie z zapisami Decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach (RLP.6220.19.2020
z 28.09.2020 r.)
Zakres zamówienia obejmuje:
a) opracowanie i uzyskanie zatwierdzenia projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót oraz ustawienie na okres inwestycji stosownego oznakowania na czas prowadzenia robót.
Zamawiający informuje o istniejącym przejeździe kolejowym kat. B linii kolejowej nr 353 Poznań – Skandawa w msc. Rudzienice, który należy mieć na uwadze podczas opracowywania projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót.
Wykonawca opracuje projekt czasowej organizacji ruchu dla robót:
- niewymagających całkowitego zamknięcia jezdni
- wymagających całkowitego zamknięcia jezdni w razie wystąpienia wyższej konieczności
z zapewnieniem objazdu
z uwzględnieniem przejazdu kolejowego.
b) plac budowy, zaplecze należy zorganizować w sposób zapewniający oszczędne korzystanie z terenu oraz minimalne jego przekształcenie, możliwie najdalej od budynków mieszkalnych, z poszanowaniem uzasadnionych interesów osób trzecich. Za szkody powstałe na skutek działań Wykonawcy w terenie przyległym lub w istniejącej infrastrukturze odpowiadać będzie Wykonawca;
c) Pobranie zasadniczej mapy z powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego przed rozpoczęciem prac w celu zapoznania się z ewentualnym dodatkowym uzbrojeniem terenu
i uniknięciem kolizji;
d) zawiadomienie gestorów sieci o zamiarze rozpoczęcia prac oraz przestrzeganie przez wykonawcę/podwykonawcę warunków uzgodnienia. Po zakończeniu prac zgłosić do odbioru;
e) straty w zieleni po wycince drzew (Wykonawca usunie karpy): dokonać nasadzeń zastępczych nie mniej niż 116 szt. drzew rodzimych gatunków takich jak lipa drobnolistna, klon zwyczajny, grab pospolity, dąb szypułkowy o obwodzie pnia na wys. 100 cm wynoszącym co najmniej 12 cm
f) roboty przygotowawcze, pomiarowe, rozbiórkowe (odtworzenie trasy i punktów wysokościowych przez uprawnionego geodetę, regulacja istniejących urządzeń, rozbiórki, usunięcie karp, usunięcie krzewów, wprowadzenie czasowej organizacji ruchu na czas robót);
g) roboty ziemne; montaż rur osłonowych pod zjazdami i jezdnią na sieciach doziemnych;
h) odwodnienie pasa drogowego (kanalizacja deszczowa, przebudowa i budowa rowów), oczyścić istniejące w terenie studnie melioracyjne i przepusty;
i) wykonanie poszerzenia jezdni, ujednolicenie szerokości jezdni do 5,50 mb;
j) wykonanie chodnika (szerokość 2,00 m przy jezdni, 1,50 m oddzielony od jezdni pasem zieleni)
k) przebudowa zjazdów do posesji oraz na pola;
l) należy wykonać w miejscu występowania w terenie dojścia do istniejących furtek a nie ujętych
w dokumentacji ;
m) wykonanie zatoki autobusowej i peronu,;
n) wbudowanie podbudowy oraz w-wy odsączającej;
o) ułożenie nawierzchni z betonu asfaltowego, kostki betonowej;
p) wykonanie oświetlenia solarnego;
q) budowa kanału technologicznego;
r) wykonanie pobocza wraz z ich formowaniem z kruszywa (szerokość 1,00 m );
s) stałe oznakowanie i elementy bezpieczeństwa ruchu: oznakowanie stałej organizacji ruchu zgodnie
z opracowaniem,
t) stałą obsługę geodezyjną oraz wykonanie geodezyjnego pomiaru powykonawczego;
u) zamieszczenie na odcinku realizowanej inwestycji tablicy informacyjnej (treść uzgodnić z Zamawiającym).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45232460-4 - Roboty sanitarne

45232300-5 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10574347,17 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13669952,87 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10574347,17 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COLAS Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7861395883

7.3.4) Miejscowość: Palędzie

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10574347,17 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-10-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.