eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinWykonanie w formule Projektuj-Buduj roboty budowlanej polegającej na budowie szaletu publicznego wraz z infrastrukturą na terenie ośrodka Marina nad Zalewem Zemborzyckim w Lublinie.



Ogłoszenie z dnia 2025-03-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie w formule Projektuj-Buduj roboty budowlanej polegającej na budowie szaletu publicznego wraz z infrastrukturą na terenie ośrodka Marina
nad Zalewem Zemborzyckim w Lublinie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji "Bystrzyca" w Lublinie Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 060972765

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Filaretów 44

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-609

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 81 466 51 00

1.5.8.) Numer faksu: 81 466 51 01

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: osrodek@mosir.lublin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.lublin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/mosir_lublin

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie w formule Projektuj-Buduj roboty budowlanej polegającej na budowie szaletu publicznego wraz z infrastrukturą na terenie ośrodka Marina
nad Zalewem Zemborzyckim w Lublinie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aa037a23-aebd-4b87-816d-2c0bbbba6c75

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00165887

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00045523/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.14 Budowa szaletu publicznego wraz z infrastrukturą na terenie ośrodka Marina nad Zalewem Zemborzyckim w Lublinie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00088813

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZZP.260.1.1.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule Projektuj-Buduj roboty budowlanej polegającej na budowie szaletu publicznego wraz z infrastrukturą
na terenie ośrodka Marina nad Zalewem Zemborzyckim w Lublinie.
5.2 W zakres zamówienia wchodzi w szczególności:
a) Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej zgodnie z obowiązującymi przepisami wraz z wymaganymi uzgodnieniami, zgłoszeniami i pozwoleniami.
b) Przygotowanie i złożenie do odpowiednich organów niezbędnej dokumentacji celem uzyskania pozwolenia na budowę, zgodnie z wymogami wynikającymi z Prawa budowlanego.
c) Uzyskanie prawomocnego pozwolenia na budowę.
d) Wykonanie, na postawie uzgodnionej i zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej robót budowlanych.
e) Zapewnienie nadzoru autorskiego – tj. pełnienie nadzoru autorskiego przez projektantów (autorów projektów) przez cały czas trwania inwestycji.
f) Przeprowadzenie prób i sprawdzeń instalacji i urządzeń oraz innych niezbędnych pomiarów.
g) Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie (jeśli będzie wymagane).
h) Przygotowanie dokumentacji powykonawczej.
i) Opracowanie instrukcji obsługi instalacji w języku polskim.
j) Przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi oraz bezpiecznego użytkowania.
k) Świadczenie usług przeglądów gwarancyjnych (serwis, konserwacja i naprawa)
w okresie udzielonej gwarancji jakości i rękojmi.
5.3 Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia oraz jego opis zawarto
w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (zwanym dalej PFU), obrazującym zakres i wymagania Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia czyli kompleksowej dokumentacji projektowej i wykonania na jej podstawie robót budowlanych, stanowiącym Załącznik Nr 2.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45000000-7 - Roboty budowlane

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione z uwagi na fakt, iż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.