Ogłoszenie z dnia 2022-05-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00141269/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie całodobowych usług medycznych w ramach dyżurów lekarskich na rzecz Stołecznego Ośrodka dla Osób Nietrzeźwych w okresie 1.06.2022r. do 31.12.2023. - Zadanie nr 3
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Stołeczny Ośrodek dla Osób Nietrzeźwych
1.3.) Oddział zamawiającego: SOdON
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017319085
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kolska 2/4
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-045
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: (22) 636 55 95/97, (22) 838 84 07
1.5.8.) Numer faksu: (22) 636 55 97
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@sodon.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sodon.bip.um.warszawa.pl/default.htm
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://sodon.bip.um.warszawa.pl/default.htm1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie całodobowych usług medycznych w ramach dyżurów lekarskich na rzecz Stołecznego Ośrodka dla Osób Nietrzeźwych w okresie 1.06.2022r. do 31.12.2023. - Zadanie nr 32.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-78abcebd-c796-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00165900
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00135800/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie całodobowych usług medycznych w ramach dyżurów lekarskich na rzecz Stołecznego Ośrodka dla Osób Nietrzeźwych w okresie 1.06.2022r. do 31.12.2023. - Zadanie nr 3
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00141269/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DPC.3130.7.2022.DWI
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 293760,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest udzielanie świadczenie całodobowych usług medycznych wramach dyżurów lekarskich na rzecz SOdON okresie od 01.06.2021 r. do 31.12. 2023 r. – zadanie nr 3.
2. W ramach zadania III realizuje szacunkowo 144 dyżury dzienne.
3. Jeden dyżur lekarski pełniony będzie w systemie zmianowym po dwanaście godzin. Dyżur dzienny pełniony będzie od godziny 7.00 do godziny 19.00,
4. Maksymalny (nieprzekraczalny) czas pracy jaki Wykonawca może świadczyć jednorazowo na
rzecz SOdON (bez odpoczynku min. 12 godzinnego) wynosi maksymalnie 2 dyżury 12 godzinne.
5. Miesięczny grafik dyżurów przygotowywany jest przez osobę upoważnioną przez Dyrektora Stołecznego Ośrodka dla Osób Nietrzeźwych na podstawie propozycji dyżurów przesłanych przez Wykonawcę.
6. W ramach wykonywania dyżurów lekarskich Wykonawca zobowiązuje się do:
1) przeprowadzania badań lekarskich osób doprowadzonych do Działu Izba Wytrzeźwień (zwanego dalej „DIW”) SOdON zgodnie z ustawą z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (Dz. U. z 2021 r., poz. 1119 t.j.),
zwanej dalej „Ustawą”, obejmujących w szczególności:
a) pełne badanie lekarskie - podmiotowe i przedmiotowe,
b) ocenę stanu psychofizycznego,
c) przeprowadzenie badania na zawartość alkoholu u osób splątanych/śpiących/nieprzytomnych,
2) wydawania opinii o przyjęciu lub odmowie przyjęcia osoby do DIW i Działu Przerywania Ciągów Alkoholowych (zwanego dalej „DPCA”) SOdON,
3) oceny nasilenia objawów chorobowych, umożliwiających lub dyskwalifikujących przyjęcie do DIW oraz DPCA w SOdON,
4) sprawowania opieki medycznej nad osobami przyjętymi do DIW i DPCA,
5) kontrolowania stanu psychofizycznego osób doprowadzonych,
6) zlecania opiekunom zmiany udzielania pomocy przy wykonywaniu badań lekarskich, zabiegów medycznych i higieniczno-sanitarnych oraz umieszczania w salach DIW osób doprowadzonych,
7) podejmowania decyzji o zastosowaniu i zaprzestaniu stosowania środka przymusu bezpośredniego oraz do osobistego nadzorowania jego wykonania,
8) przeprowadzania badań lekarskich i wydawania opinii dotyczącej zwolnienia osoby doprowadzonej do wytrzeźwienia w DIW,
9) dokonywania zapisów w dokumentacji dotyczącej pobytu w DIW i DPCA, w tym w szczególności w Karcie ewidencyjnej i karcie stanu zdrowia osoby doprowadzonej do SOdON, zgodnie z ustawą, dokładnie opisujących stan zdrowia osoby doprowadzanej do wytrzeźwienia lub przebywającej w SOdON,
z uwzględnieniem pełnego opisu miejsca, rozległości oraz wielkości stwierdzonych urazów oraz opisu środków przymusu bezpośredniego (np. paralizator, kajdanki, gaz łzawiący itp.) zastosowanych wobec osoby doprowadzonej przez służby doprowadzające,
10) kontrolowania stanu zdrowia osób przebywających w DIW i DPCA nie rzadziej niż co 3 godziny w trakcie pełnienia dyżuru w godzinach 7:00, 10:00, 13:00, 16:00,19:00;
11) oceny nasilenia zespołu abstynenckiego, w szczególności poprzez dokonywanie obchodów oraz wykorzystanie monitoringu wizyjnego DPCA udostępnionego w pokoju lekarskim,
12) ordynowania leków osobom przyjętym do SOdON,
13) zlecania zabiegów medycznych i nadzorowania pracy pielęgniarek oraz ratowników medycznych w zakresie opieki medycznej nad osobami doprowadzonymi i przyjętymi do SOdON,
14) prowadzenia i nadzoru nad medycznymi czynnościami ratunkowymi w nagłych stanach zagrożenia zdrowia i życia osób doprowadzonych do wytrzeźwienia w DIW i osób przebywających w DPCA,
15) kierowania osób doprowadzonych lub przebywających w SOdON do placówek publicznej służby zdrowia w przypadku potrzeby wykonania specjalistycznych badań, pogorszenia stanu ogólnego lub wystąpienia stanu zagrożenia zdrowia i życia osoby,
16) współpracy z podmiotami Państwowego Ratownictwa Medycznego,
17) podejmowania decyzji o podaniu, dawce i sposobie podania środków psychoaktywnych osobom doprowadzonym i przebywającym w SOdON,
18) świadczenia usług medycznych na rzecz osób przyjętych do DPCA, sporządzania i prowadzenia wymaganej przepisami dokumentacji medycznej i dokonywania oceny stanu zdrowia osób po zakończeniu pobytu w DPCA oraz udzielania ewentualnych wskazówek co do podjęcia leczenia odwykowego,
19) rzetelnego wykonywania obowiązków, wykorzystując w pełni posiadaną wiedzę i doświadczenie medyczne oraz uwzględniając aktualny postęp w zakresie medycyny i zasady etyki zawodowej,
20) używania w trakcie pełnienia dyżuru zakupionej we własnym zakresie medycznej odzieży ochronnej, w której skład wchodzą: obuwie, spodnie i bluza medyczna z umieszczonym w widocznym miejscu emblematem „Lekarz”. Odzież ta powinna zabezpieczać przed działaniem niebezpiecznych i szkodliwych dla zdrowia czynników, występujących w środowisku pracy,
21) przestrzegania:
- przepisów regulujących prawa i obowiązki osób przyjętych do SOdON,
- przepisów regulujących standardy udzielania świadczeń medycznych,
- ustalonej u Zamawiającego organizacji i porządku w procesie pracy, przepisów bhp i przeciwpożarowych,
- zachowania bezpieczeństwa informacji, a w szczególności ochrony przed zniszczeniem, ujawnieniem, nieuprawnioną modyfikacją informacji przechowywanych oraz przetwarzanych u Zamawiającego,
22) wykonywania innych poleceń Dyrektora SOdON lub osoby wskazanej w §7 ust. 3 załącznika nr 6 do Ogłoszenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 138240,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest udzielanie świadczenie całodobowych usług medycznych wramach dyżurów lekarskich na rzecz SOdON okresie od 01.06.2022 r. do 31.12. 2023 r. – zadanie nr 3.
2. W ramach zadania IV realizuje szacunkowo 144 dyżury nocne.
3. Jeden dyżur lekarski pełniony będzie w systemie zmianowym po dwanaście godzin. Dyżur nocny pełniony będzie od godziny 19.00 do godziny 7.00.
4. Maksymalny (nieprzekraczalny) czas pracy jaki Wykonawca może świadczyć jednorazowo na rzecz SOdON (bez odpoczynku min. 12 godzinnego) wynosi maksymalnie 2 dyżury 12 godzinne.
5. Miesięczny grafik dyżurów przygotowywany jest przez osobę upoważnioną przez Dyrektora Stołecznego Ośrodka dla Osób Nietrzeźwych na podstawie propozycji dyżurów przesłanych przez Wykonawcę.
6. W ramach wykonywania dyżurów lekarskich Wykonawca zobowiązuje się do:
1) przeprowadzania badań lekarskich osób doprowadzonych do Działu Izba Wytrzeźwień (zwanego dalej „DIW”) SOdON zgodnie z ustawą z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (Dz. U. z 2021 r., poz. 1119 t.j.), zwanej dalej „Ustawą”, obejmujących w szczególności:
a) pełne badanie lekarskie - podmiotowe i przedmiotowe,
b) ocenę stanu psychofizycznego,
c) przeprowadzenie badania na zawartość alkoholu u osób splątanych/śpiących/nieprzytomnych,
2) wydawania opinii o przyjęciu lub odmowie przyjęcia osoby do DIW i Działu Przerywania
Ciągów Alkoholowych (zwanego dalej „DPCA”) SOdON,
3) oceny nasilenia objawów chorobowych, umożliwiających lub dyskwalifikujących przyjęcie do DIW oraz DPCA w SOdON,
4) sprawowania opieki medycznej nad osobami przyjętymi do DIW i DPCA,
5) kontrolowania stanu psychofizycznego osób doprowadzonych,
6) zlecania opiekunom zmiany udzielania pomocy przy wykonywaniu badań lekarskich, zabiegów medycznych i higieniczno-sanitarnych oraz umieszczania w salach DIW osób doprowadzonych,
7) podejmowania decyzji o zastosowaniu i zaprzestaniu stosowania środka przymusu bezpośredniego oraz do osobistego nadzorowania jego wykonania,
8) przeprowadzania badań lekarskich i wydawania opinii dotyczącej zwolnienia osoby doprowadzonej do wytrzeźwienia w DIW,
9) dokonywania zapisów w dokumentacji dotyczącej pobytu w DIW i DPCA, w tym w szczególności w Karcie ewidencyjnej i karcie stanu zdrowia osoby doprowadzonej do SOdON,
zgodnie z ustawą, dokładnie opisujących stan zdrowia osoby doprowadzanej do wytrzeźwienia lub przebywającej w SOdON,
z uwzględnieniem pełnego opisu miejsca, rozległości oraz wielkości stwierdzonych urazów oraz opisu środków przymusu bezpośredniego (np. paralizator, kajdanki, gaz łzawiący itp.) zastosowanych wobec osoby doprowadzonej przez służby doprowadzające,
10) kontrolowania stanu zdrowia osób przebywających w DIW i DPCA nie rzadziej niż co 3 godziny w trakcie pełnienia dyżuru w godzinach: 22:00; 1:00,
4:00,
11) oceny nasilenia zespołu abstynenckiego, w szczególności poprzez dokonywanie obchodów oraz wykorzystanie monitoringu wizyjnego DPCA udostępnionego w pokoju lekarskim,
12) ordynowania leków osobom przyjętym do SOdON,
13) zlecania zabiegów medycznych i nadzorowania pracy pielęgniarek oraz ratowników medycznych w zakresie opieki medycznej nad osobami doprowadzonymi i przyjętymi do SOdON,
14) prowadzenia i nadzoru nad medycznymi czynnościami ratunkowymi w nagłych stanach zagrożenia zdrowia i życia osób doprowadzonych do wytrzeźwienia w DIW i osób przebywających w DPCA,
15) kierowania osób doprowadzonych lub przebywających w SOdON do placówek publicznej służby zdrowia w przypadku potrzeby wykonania specjalistycznych badań, pogorszenia stanu ogólnego lub wystąpienia stanu zagrożenia zdrowia i życia osoby,
16) współpracy z podmiotami Państwowego Ratownictwa Medycznego,
17) podejmowania decyzji o podaniu, dawce i sposobie podania środków psychoaktywnych osobom doprowadzonym i przebywającym w SOdON,
18) świadczenia usług medycznych na rzecz osób przyjętych do DPCA, sporządzania i prowadzenia wymaganej przepisami dokumentacji medycznej i dokonywania oceny stanu zdrowia osób po zakończeniu pobytu w DPCA oraz udzielania ewentualnych wskazówek co do podjęcia leczenia odwykowego,
19) rzetelnego wykonywania obowiązków, wykorzystując w pełni posiadaną wiedzę i doświadczenie medyczne oraz uwzględniając aktualny postęp w zakresie medycyny i zasady etyki zawodowej,
20) używania w trakcie pełnienia dyżuru zakupionej we własnym zakresie medycznej odzieży ochronnej, w której skład wchodzą: obuwie, spodnie i bluza medyczna z umieszczonym w widocznym miejscu emblematem „Lekarz”. Odzież ta powinna zabezpieczać przed działaniem niebezpiecznych i szkodliwych dla zdrowia czynników, występujących w środowisku pracy,
21) przestrzegania:
- przepisów regulujących prawa i obowiązki osób przyjętych do SOdON,
- przepisów regulujących standardy udzielania świadczeń medycznych,
ustalonej u Zamawiającego organizacji i porządku w procesie pracy, przepisów bhp i przeciwpożarowych,
- zachowania bezpieczeństwa informacji, a w szczególności ochrony przed zniszczeniem, ujawnieniem, nieuprawnioną modyfikacją informacji przechowywanych oraz przetwarzanych u Zamawiającego,
22) wykonywania innych poleceń Dyrektora SOdON lub osoby wskazanej w §7 ust. 3 załącznika nr 6 do Ogłoszenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 155520,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 136800 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 136800 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 136800 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Iryna Krasovska Felczer
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272998216
7.3.3) Ulica: Płocka 21/16
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-231
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 288000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-06-01 do 2023-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 151200 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 151200 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 151200 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Iryna Krasovska Felczer
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272998216
7.3.3) Ulica: Płocka 21/16
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-231
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 288000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-06-01 do 2023-12-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Wykonawca zadeklarował w ramach umowy wykonanie 144 dyżurów nocnych - gdzie kwota za jeden dyżur wynosić będzie 1050 PLN
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i montaż rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Września 83 w Sieradzu
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowiących kluczową infrastrukturę serwerową IFPS, na której oparte są m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa obsługa medyczna dla pracowników Urzędu Patentowego oraz członków ich rodzin
- Przeprowadzenie dodatkowych badań lekarskich pracowników administracyjno biurowych w ramach projektu pn. "Zastrzyk zdrowia dla administracji publicznej powiatu chełmińskiego".
- "Świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy na rzecz GIOŚ w latach 2025-2026"
- Sprawowanie profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej w 2025 roku.
- Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy dla pracowników Akademii Sztuki w Szczecinie.
- Wykonywanie badań profilaktycznych dla pracowników Oddziału, rezydentów, kandydatów do pracy, stażystów oraz innych osób kierowanych przez ZUS Oddział w Szczecinie
więcej: Usługi medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.