Ogłoszenie z dnia 2023-04-05
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Budowa i modernizacja sieci wodociągowej w gminie Brochów w trybie zaprojektuj i wybuduj II”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BROCHÓW
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015891220
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 125
1.5.2.) Miejscowość: Brochów
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-088
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - Żyrardowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@brochow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.brochow.bip.org.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa i modernizacja sieci wodociągowej w gminie Brochów w trybie zaprojektuj i wybuduj II”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f0087328-d385-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00165925
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00012453/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa i modernizacja sieci wodociągowej w Gminie Brochów w trybie zaprojektuj i wybuduj
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f0087328-d385-11ed-9355-06954b8c6cb93.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a
wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu e-zamówienia www.e-zamówienia.gov.pl, ePUAP oraz poczty
elektronicznej lub za pośrednictwem strony internetowej prowadzonego postępowania www.brochow.bip.org.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja pomiędzy Zamawiającym
a Wykonawcą odbywa się elektronicznie. Zalecany sposób komunikacji – za pośrednictwem ePUAP i poczty e-mail:
gmina@brochow.pl.
Konto zamawiającego na platformie ePUAP to: URZĄD GMINY BROCHÓW adres elektronicznej skrzynki podawczej:
/hpxq834y5d/skrytka
Wykonawca może też skorzystać z dedykowanego formularza do komunikacji dostępnego na platformie e-zamówienia.
Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej, wskazanych w SWZ.
Maksymalny rozmiar plików przesłanych za pośrednictwem platformy e-zamówienia wynosi 150 Mb. Minimalne wymagania
techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z platformy e-zamówienia oraz wymagania techniczne dotyczące
specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-zamówienia. Maksymalny rozmiar plików przesłanych za pośrednictwem
ePUAP 3MB. Maksymalny rozmiar plików przesłanych za pośrednictwem poczty elektronicznej 25MB.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Brochów, Brochów 125, 05-088 Brochów
inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy Brochów jest
Pan Łukasz Kopka, e-mail: ochrona.danych@brochow.pl;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym w oparciu o art. 275 ust. 1 ustawy Pzp na wykonanie
zadania pn. Budowa i modernizacja sieci wodociągowej w Gminie Brochów w trybie zaprojektuj i wybuduj
nr sprawy: ZP.271.1.2023,
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 18 oraz art. 74-76 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze
zm.), dalej „ustawa Pzp”;
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a
jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO;
posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z rozbudową sieci wodociągowej rozdzielczej z odgałęzieniami
wodociągowymi w Gminie Brochów. Zamówienie obejmuje:
- wykonanie 8 projektów budowlanych budowy sieci wodociągowej, uzyskanie na ich podstawie ostatecznych Decyzji o
pozwoleniu na budowę, a następnie realizacja zamierzenia budowlanego zgodnie z opracowaną dokumentacją oraz
uzyskanie ostatecznych Decyzji o pozwoleniu na użytkowanie poszczególnych odcinków sieci wodociągowych:
1. Zaprojektowanie i rozbudowa sieci wodociągowej wraz z odgałęzieniami do granic działek prywatnych w msc. Piaski
Duchowne, gm. Brochów, pow. sochaczewski, województwo mazowieckie;
2. Zaprojektowanie i rozbudowa sieci wodociągowej wraz z odgałęzieniami do granic działek prywatnych w msc. Wólka
Smolana, gm. Brochów, pow. sochaczewski, województwo mazowieckie;
3. Zaprojektowanie i rozbudowa sieci wodociągowej wraz z odgałęzieniami do granic działek prywatnych w msc. Brochów,
gm. Brochów, pow. sochaczewski, województwo mazowieckie;
4. Zaprojektowanie i rozbudowa sieci wodociągowej wraz z odgałęzieniami do granic działek prywatnych w msc. Tułowice,
gm. Brochów, pow. sochaczewski, województwo mazowieckie;
5. Zaprojektowanie i rozbudowa sieci wodociągowej wraz z odgałęzieniami do granic działek prywatnych w msc. Sianno,
gm. Brochów, pow. sochaczewski, województwo mazowieckie;
6. Zaprojektowanie i rozbudowa sieci wodociągowej wraz z odgałęzieniami do granic działek prywatnych w msc. Konary
Łęg, gm. Brochów, pow. sochaczewski, województwo mazowieckie;
7. Zaprojektowanie i rozbudowa sieci wodociągowej wraz z odgałęzieniami do granic działek prywatnych w msc. Janów-
Janówek, gm. Brochów, pow. sochaczewski, województwo mazowieckie;
8. Zaprojektowanie i rozbudowa sieci wodociągowej wraz z odgałęzieniami do granic działek prywatnych w msc. Olszowiec,
gm. Brochów, pow. sochaczewski, województwo mazowieckie;
4.2.6.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 32 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami: Cena 60% i Gwarancja
na roboty budowlane 40%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na roboty budowlane
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z modernizacją sieci wodociągowej rozdzielczej z
odgałęzieniami wodociągowymi w Gminie Brochów” w formule zaprojektuj i wybuduj
Zamówienie obejmuje:
- wykonanie 2 projektów budowlanych budowy sieci wodociągowej, uzyskanie na ich podstawie ostatecznych Decyzji o
pozwoleniu na budowę, a następnie realizacja zamierzenia budowlanego zgodnie z opracowaną dokumentacją oraz
uzyskanie ostatecznych Decyzji o pozwoleniu na użytkowanie poszczególnych odcinków sieci wodociągowych:
1. Modernizacja sieci wodociągowej wraz z przepięciem odgałęzień w miejscowości Olszowiec gm. Brochów, pow.
Sochaczewski, woj. Mazowieckie
2. Modernizacja sieci wodociągowej wraz z przepięciem odgałęzień w miejscowości Wólka Smolana gm. Brochów, pow.
Sochaczewski, woj. Mazowieckie
4.2.6.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 32 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: rzy wyborze oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami: Cena 60% i Gwarancja
na roboty budowlane 40%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na roboty budowlane
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym –Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów –
Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie.
c) sytuacji ekonomicznej i finansowej –
Część I - Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w
zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż:
dla części I zamówienia 1 000 000,00 złotych [PLN],
w przypadku składania oferty na Część I warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony w
powyższym zakresie na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000,00 złotych [PLN].
Część II – Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w
zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż:
dla części II zamówienia 250 000,00 złotych [PLN],
w przypadku składania oferty na Część II warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony w
powyższym zakresie na kwotę nie mniejszą niż 250 000,00 złotych [PLN].
d) zdolności technicznej lub zawodowej –
Warunek ten będzie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
aa) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w
tym okresie, wykonał minimum 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot
zamówienia, tj. polegające na budowie, przebudowie lub rozbudowie:
dla części I - sieci wodociągowej o długości łącznej 2 robót nie mniejszej niż 10 km.
dla części II - sieci wodociągowej o długości łącznej 2 robót nie mniejszej niż 2 km.
Do wskazanych robót wykonawca zobowiązany jest przedstawić dokumenty potwierdzające, czy roboty te zostały wykonane
należycie.
bb) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jednym Kierownikiem Budowy, dla części I i II, posiadającym uprawnienia
budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń
ciepłowniczych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacji sanitarnej lub odpowiadające im ważne
uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie obejmującym
zamówienie.
Zamawiający określając wymogi w zakresie posiadanego doświadczenia kwalifikacji i uprawnień budowlanych, dopuszcza
doświadczenie, kwalifikacje i uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz
odpowiadające im doświadczenie, kwalifikacje i uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru
Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej,
z uwzględnieniem ustawy z dnia 22.12.2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach
członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1646)
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie,
wykonawcy/wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków
udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez zamawiającego, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, sporządzone
zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ;
2) odpisu lub informacji Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed złożeniem, w celu
potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)
Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za świadczenie usług,
kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych
do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do
dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób zawiera załącznik nr 6 do SWZ;
2) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot
zamówienia, tj. wykonał minimum 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot
zamówienia, tj. polegające na budowie, przebudowie lub rozbudowie:
- dla części I- sieci wodociągowej o długości łącznej nie mniejszej niż 10 km;
- dla części II- sieci wodociągowej o długości łącznej nie mniejszej niż 2 km,
wraz z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz
załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie. Dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z
przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Wzór wykazu robót
budowlanych zawiera załącznik nr 8 do SWZ
3) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia dla poszczególnej części zamówienia
lub w przypadku składania oferty na Część I i II na sumę gwarancyjną określoną w SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1) sytuacji ekonomicznej i finansowej –Część I - Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w
zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż:
dla części I zamówienia 1 000 000,00 złotych [PLN],
w przypadku składania oferty na Część I warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony w
powyższym zakresie na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000,00 złotych [PLN].
Część II – Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w
zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż:
dla części II zamówienia 250 000,00 złotych [PLN],
w przypadku składania oferty na Część II warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony w
powyższym zakresie na kwotę nie mniejszą niż 250 000,00 złotych [PLN].
2) zdolności technicznej lub zawodowej –
Warunek ten będzie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
aa) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w
tym okresie, wykonał minimum 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot
zamówienia, tj. polegające na budowie, przebudowie lub rozbudowie:
dla części I - sieci wodociągowej o długości łącznej 2 robót nie mniejszej niż 10 km.
dla części II - sieci wodociągowej o długości łącznej 2 robót nie mniejszej niż 2 km.
Do wskazanych robót wykonawca zobowiązany jest przedstawić dokumenty potwierdzające, czy roboty te zostały wykonane
należycie.
bb) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jednym Kierownikiem Budowy, dla części I i II, posiadającym uprawnienia
budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń
ciepłowniczych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacji sanitarnej lub odpowiadające im ważne
uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie obejmującym
zamówienie.
Zamawiający określając wymogi w zakresie posiadanego doświadczenia kwalifikacji i uprawnień budowlanych, dopuszcza
doświadczenie, kwalifikacje i uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz
odpowiadające im doświadczenie, kwalifikacje i uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru
Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej,
z uwzględnieniem ustawy z dnia 22.12.2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach
członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1646).
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
1) Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiuwarunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez zamawiającego, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy
Pzp, sporządzonym zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ;
2) Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za świadczenie
usług, kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień,
doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności
oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób zawiera załącznik nr 6 do SWZ;
3) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym
przedmiot zamówienia, tj. wykonał minimum 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym
przedmiot zamówienia, tj. polegające na budowie, przebudowie lub rozbudowie:
- dla części I- sieci wodociągowej o długości łącznej nie mniejszej niż 10 km;
- dla części II- sieci wodociągowej o długości łącznej nie mniejszej niż 2 km,
wraz z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz
załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie. Dowodami o których mowa są
referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli
Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Wzór wykazu robót budowlanych zawiera załącznik nr 8 do SWZ
4) odpisu lub informacji Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed
złożeniem, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy.
5) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia dla
poszczególnej części zamówienia lub w przypadku składania oferty na Część I i II na sumę gwarancyjną określoną w SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości:a) dla części I 20 000,00 złotych [PLN] (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100);
b) dla części II 6 000,00 złotych [PLN] (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100)
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299 oraz z 2022 r. poz. 807 i 1079).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w WBS Oddział w
Brochowie nr 12 8015 0004 0500 1111 2011 0193
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniądza zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
6. Wadium wnoszone w pozostałych dopuszczalnych formach (tj. w formie niepieniężnej) musi być złożone jako oryginał
gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
7. Oferta wykonawcy, który nie wniósł wadium, lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymał wadium nieprzerwalnie
do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3
ustawy Pzp zostanie odrzucona.
8. Zasady zwrotu wadium oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiająpełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączono do oferty.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o którym mowa w ust 1 pkt 1
rozdziału X SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie
warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w
postępowaniu.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty, oświadczenie o którym mowa w ust. 1 pkt
3 rozdziału X SWZ, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia określone zostały w Projektowanych postanowieniach umowyw sprawie zamówienia publicznego, stanowiący załącznik nr 9a lub 9b do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-04-20 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem e-zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-04-20 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- "Budowa zbiornika retencyjnego wód opadowych i roztopowych w miejscowości Tarnawatka- Tartak"
- Wykonanie pełnobranżowej dokumentacji dla zadania pn. Przebudowa ul. 1-go Maja w Bystrzycy Kłodzkiej.
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa drogi łączącej ul. Towarową w Komornikach z ul. Szkolną w Plewiskach (...)"
- "Przebudowa przystani kajakowej - opracowanie dokumentacji"
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.