Ogłoszenie z dnia 2022-05-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00122563/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa wraz z montażem sprzętu nagłośnieniowego, oświetleniowego, multimedialnego i sceny mobilnej w ramach projektu pn.„Kompleksowa modernizacja Pałacu Dietrichsteinów w Wodzisławiu Śląskim”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum w Wodzisławiu Śląskim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001003970
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pułkownika Wilhelma Kubsza 2
1.5.2.) Miejscowość: Wodzisław Śląski
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 455 25 74
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kontakt@muzeum.wodzislaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.wodzislaw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wodzislaw-slaski.logintrade.net/zapytania_email,81878,4462120c72efd76a02e2219ea6fd3cf5.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa wraz z montażem sprzętu nagłośnieniowego, oświetleniowego, multimedialnego i sceny mobilnej w ramach projektu pn.„Kompleksowa modernizacja Pałacu Dietrichsteinów w Wodzisławiu Śląskim”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eba35a3a-bb0e-11ec-97c7-b646b0ba23df
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00165958
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027561/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup szprzętu multimedialnego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 działanie 5.3 Dziedzictwo kulturowe2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00122563/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Muzeum/2/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 396198,81 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: zakup, dostawa i montaż oświetlenia scenicznego1. Naświetlacz - 10 szt.
2. Filtry zmieniające wiązkę - 10 szt.
3. Ramka filtra - 10 szt.
4. Uchwyty montażowe - 20 szt.
5. Wrota/skrzydełka kadrujące -10 szt.
6. Oświetlenie frontowe – reflektor teatralny - 4 szt.
7. Oświetlenie efektowe – listwy - 16 szt.
8. Kontroler sterujący - 2 szt.
9. Przewody przedłużające 0,5 m - 10 szt.
- Przewody przedłużające 1 m - 10 szt.
- Przewody przedłużające 5m - 5 szt.
- Przewody przedłużające 10m - 2 szt.
10. Osłony do listw - 16 szt.
11. Akcesoria montażowe - 8 szt.
12. Haki montażowe - 16 szt.
13. Konsola do sterowania oświetleniem z oprogramowaniem - 1 szt.
14. Konwerter ze skrzynią transportową - 1 szt.
15. Przewód DMX – 1 m - 20 szt.
16. Przewód DMX – 2 m - 10 szt.
17. Przewód DMX – 5 m - 10 szt.
18. Przewód DMX – 10 m - 5 szt.
19. Przedłużacze prądowe 250V - Według opisu
20. Rozdzielacze prądowe - Według opisu
4.5.3.) Główny kod CPV: 31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 113098,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: zakup, dostawa i montaż sprzętu nagłośnieniowego:1. Odbiornik mikrofonowy - 3 szt.
2. Mikrofon bezprzewodowy - 10 szt.
3. Nadajnik do mikroportu - 2 szt.
4. Mikrofon nagłowny dookólny - 2 szt.
5. Mikrofon nagłowny kierunkowy - 2 szt.
6. Szerokopasmowa antena kierunkowa UHF - 2 szt.
7. Przewód koncentryczny - 2 szt.
8. Końcówka mocy - 4 szt.
9. Aktywny szerokopasmowy zestaw głośnikowy - 2 szt.
10. Aktywny niskotonowy zestaw głośnikowy - 3 szt.
11. Statyw głośnikowy - 2 szt.
12. Instalacyjny zestaw głośnikowy - 2 szt.
13. Instalacyjny zestaw głośnikowy -12 szt.
14. Aktywny monitor sceniczny - 4 szt.
15. Konsoleta cyfrowa - 1 szt.
16. Stabegox do konsolety - 1 szt.
17. Pasywny Di-box - 2 szt.
18. Aktywny Di-box - 2 szt.
19. Zestaw 4 mikrofonów pojemnościowych - 1 szt.
20. Mikrofon pojemnościowy - 4 szt.
21. Mikrofon pojemnościowy - 6 szt.
22. Mikrofon - 4 szt.
23. Mikrofon - 4 szt.
24. Statyw mikrofonowy - 8 szt.
25. Statyw mikrofonowy niski - 4 szt.
26. Statyw kolumnowy - 2 szt.
27. Mikser - 2 szt.
28. Soundbar - 2 szt.
29. Amplituner stereo - 1 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32340000-8 - Mikrofony i głośniki
32342410-9 - Sprzęt dźwiękowy
32342412-3 - Głośniki
4.5.5.) Wartość części: 108800,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: zakup, dostawa i montaż sprzętu multimedialnego:1. Telewizor - 3 szt.
2. Wózek do telewizorów - 3 szt.
3. Konwerter sygnału HDMI na LAN - komplet odbiornik + nadajnik - 2 szt.
4. Odbiornik sygnału HDMI z LAN - 3 szt.
5. Kabel HDMI - 5 szt.
6. Kabel HDMI - 2 szt.
7. Uchwyt do projektora - 1 szt.
8. Projektor - 1 szt.
9. Ekran projekcyjny - 1 szt.
10. Bezprzewodowy transmiter HDMI – komplet odbiornik + nadajnik - 1 szt.
11. Tablet + etui - 3 szt.
12. Przełącznik sieciowy (switch) - 3 szt.
13. Router brzegowy - 1 szt.
14. Bezprzewodowy punkt dostępowy - 40 szt.
15. Router bezprzewodowy - 1 szt.
16. Zasilacz awaryjny UPS - 1 szt.
17. Kabel DAC (Direct Attach Cable)9 - 9 szt.
18. Półka do szafy Rack 19 - 2 szt.
19. Listwa zasilająca Rack 19 -3 szt.
20. Listwa zasilająca - 3 szt.
21. Organizer kabli Rack 19 - 5 szt.
22. Śruba montażowa (komplet) - 160 szt.
23. Patchcord - 50 szt.
24. Patchcord - 50 szt.
25. Patchcord - 50 szt.
26. Patchcord - 50 szt.
27. Spawarka światłowodowa - 1 szt.
28. Wtyk RJ45 kategorii 5E - 500 szt.
29. Wtyk RJ45 kategorii 6A - 100 szt.
30. Kabel instalacyjny STP kat. 6A - 500 m
4.5.3.) Główny kod CPV: 38652110-4 - Projektory do slajdów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32324600-6 - Telewizory cyfrowe
72710000-0 - Usługi w zakresie lokalnej sieci komputerowej
4.5.5.) Wartość części: 93000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4: zakup, dostawa i montaż sceny mobilnej wraz z horyzontem scenicznym:1. Podest sceniczny -13 szt.
2. Nogi teleskopowe - 52 szt.
3. Klamry spinające podesty - 20 szt.
4. Kostki samopoziomujące - 20 szt.
5. Klamra zaciskająca - 20 szt.
6. Klamry spinające nogi, podwójne - 12 szt.
7. Klamry spinające nogi, poczwórne - 6 szt.
8. Zasłona do podestów - 1 szt.
9. Schody modułowe - 6 szt.
10. Wózek do transportowania podestów - 1 szt.
11. Uchwyt montażowy - 2 szt.
12. Okotarowanie sceny - 1 szt.
13. Bramka z kratownicą - 1 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44210000-5 - Konstrukcje i części konstrukcji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
19200000-8 - Tkaniny włókiennicze i podobne
45237000-7 - Roboty budowlane w zakresie scen
45421143-8 - Instalowanie zasłon
4.5.5.) Wartość części: 81300,81 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: Oferta podlega odrzuceniu na podstawie Art. 255 pkt 1 Pzp,
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono
żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne: Nie złożono żadnej oferty do części 1.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: Art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie faktyczne: Na część 2 Zamawiający przeznaczył kwotę w wysokości 133.824,00 zł brutto.
Została złożona jedna oferta na kwotę 263.835,00 zł brutto, która jest o 130.011,00 zł brutto wyższa od kwoty jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 113829,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 171207,43 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 113829,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Poke Yoke Marcin Szopa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9451885005
7.3.3) Ulica: Kwiaty Polne 2
7.3.4) Miejscowość: Bibice
7.3.5) Kod pocztowy: 32-087
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 113829,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:Oferta podlega odrzuceniu na podstawie Art. 255 pkt 2 Pzp,
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne: Złożono tylko jedną ofertę, która nie została opatrzona podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym w związku z czym podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy PZP.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
INNE PRZETARGI Z WODZISŁAWIA ŚLĄSKIEGO
- Dostawa sprzętu IT dla Powiatowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Wodzisławiu Śląskim
- Przewóz uczniów niepełnosprawnych do Zespołu Placówek Szkolno Wychowawczo-Rewalidacyjnych i innych placówek oświatowych w Wodzisławiu Śląskim, Raciborzu, Żorach, Rybniku i Jastrzębiu-Zdroju w 2025 r
- Świadczenie usług pocztowych
- Świadczenie usług opiekuńczych dla Klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wodzisławiu Śląskim
- Dostawa i montaż foteli dla widowni na sali koncertowej i sali kameralnej
- Dostawa i montaż ustrojów akustycznych na sali koncertowej i sali kameralnej
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Świadczenie usług informatycznych na rzecz Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Łodz
- Wykonanie oraz instalacja dwóch horyzontów scenicznych w hali zdjęciowej na terenie Zakładu Głównego Telewizji Polskiej S.A. w likwidacji przy ulicy Woronicza 17 w Warszawie.
- Dostawa zestawów wyświetlaczy interaktywnych z uchwytem ściennym, laptopów, komputerów stacjonarnych i oprogramowania komputerowego, urządzeń sieciowych oraz przenośnej kamery.
- "Budowa oświetlenia boiska zewnętrznego VIII Liceum Ogólnokształcącego w Krakowie przy ul. Grzegórzeckiej 24"
- Dostawa artykułów w ramach zajęć teatralnych do placówek oświatowych na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski
więcej: Tkaniny włókiennicze i podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.