eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wodzisław ŚląskiZakup i dostawa wraz z montażem sprzętu nagłośnieniowego, oświetleniowego, multimedialnego i sceny mobilnej w ramach projektu pn."Kompleksowa modernizacja Pałacu Dietrichsteinów w Wodzisławiu Śląskim"



Ogłoszenie z dnia 2022-05-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa wraz z montażem sprzętu nagłośnieniowego, oświetleniowego, multimedialnego i sceny mobilnej w ramach projektu pn.„Kompleksowa modernizacja Pałacu Dietrichsteinów w Wodzisławiu Śląskim”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum w Wodzisławiu Śląskim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001003970

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pułkownika Wilhelma Kubsza 2

1.5.2.) Miejscowość: Wodzisław Śląski

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 455 25 74

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kontakt@muzeum.wodzislaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.wodzislaw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://wodzislaw-slaski.logintrade.net/zapytania_email,81878,4462120c72efd76a02e2219ea6fd3cf5.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa wraz z montażem sprzętu nagłośnieniowego, oświetleniowego, multimedialnego i sceny mobilnej w ramach projektu pn.„Kompleksowa modernizacja Pałacu Dietrichsteinów w Wodzisławiu Śląskim”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eba35a3a-bb0e-11ec-97c7-b646b0ba23df

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00165958

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027561/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup szprzętu multimedialnego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 działanie 5.3 Dziedzictwo kulturowe

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00122563/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Muzeum/2/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 396198,81 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: zakup, dostawa i montaż oświetlenia scenicznego

1. Naświetlacz - 10 szt.
2. Filtry zmieniające wiązkę - 10 szt.
3. Ramka filtra - 10 szt.
4. Uchwyty montażowe - 20 szt.
5. Wrota/skrzydełka kadrujące -10 szt.
6. Oświetlenie frontowe – reflektor teatralny - 4 szt.
7. Oświetlenie efektowe – listwy - 16 szt.
8. Kontroler sterujący - 2 szt.
9. Przewody przedłużające 0,5 m - 10 szt.
- Przewody przedłużające 1 m - 10 szt.
- Przewody przedłużające 5m - 5 szt.
- Przewody przedłużające 10m - 2 szt.
10. Osłony do listw - 16 szt.
11. Akcesoria montażowe - 8 szt.
12. Haki montażowe - 16 szt.
13. Konsola do sterowania oświetleniem z oprogramowaniem - 1 szt.
14. Konwerter ze skrzynią transportową - 1 szt.
15. Przewód DMX – 1 m - 20 szt.
16. Przewód DMX – 2 m - 10 szt.
17. Przewód DMX – 5 m - 10 szt.
18. Przewód DMX – 10 m - 5 szt.
19. Przedłużacze prądowe 250V - Według opisu
20. Rozdzielacze prądowe - Według opisu

4.5.3.) Główny kod CPV: 31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 113098,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: zakup, dostawa i montaż sprzętu nagłośnieniowego:

1. Odbiornik mikrofonowy - 3 szt.
2. Mikrofon bezprzewodowy - 10 szt.
3. Nadajnik do mikroportu - 2 szt.
4. Mikrofon nagłowny dookólny - 2 szt.
5. Mikrofon nagłowny kierunkowy - 2 szt.
6. Szerokopasmowa antena kierunkowa UHF - 2 szt.
7. Przewód koncentryczny - 2 szt.
8. Końcówka mocy - 4 szt.
9. Aktywny szerokopasmowy zestaw głośnikowy - 2 szt.
10. Aktywny niskotonowy zestaw głośnikowy - 3 szt.
11. Statyw głośnikowy - 2 szt.
12. Instalacyjny zestaw głośnikowy - 2 szt.
13. Instalacyjny zestaw głośnikowy -12 szt.
14. Aktywny monitor sceniczny - 4 szt.
15. Konsoleta cyfrowa - 1 szt.
16. Stabegox do konsolety - 1 szt.
17. Pasywny Di-box - 2 szt.
18. Aktywny Di-box - 2 szt.
19. Zestaw 4 mikrofonów pojemnościowych - 1 szt.
20. Mikrofon pojemnościowy - 4 szt.
21. Mikrofon pojemnościowy - 6 szt.
22. Mikrofon - 4 szt.
23. Mikrofon - 4 szt.
24. Statyw mikrofonowy - 8 szt.
25. Statyw mikrofonowy niski - 4 szt.
26. Statyw kolumnowy - 2 szt.
27. Mikser - 2 szt.
28. Soundbar - 2 szt.
29. Amplituner stereo - 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32340000-8 - Mikrofony i głośniki

32342410-9 - Sprzęt dźwiękowy

32342412-3 - Głośniki

4.5.5.) Wartość części: 108800,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3: zakup, dostawa i montaż sprzętu multimedialnego:

1. Telewizor - 3 szt.
2. Wózek do telewizorów - 3 szt.
3. Konwerter sygnału HDMI na LAN - komplet odbiornik + nadajnik - 2 szt.
4. Odbiornik sygnału HDMI z LAN - 3 szt.
5. Kabel HDMI - 5 szt.
6. Kabel HDMI - 2 szt.
7. Uchwyt do projektora - 1 szt.
8. Projektor - 1 szt.
9. Ekran projekcyjny - 1 szt.
10. Bezprzewodowy transmiter HDMI – komplet odbiornik + nadajnik - 1 szt.
11. Tablet + etui - 3 szt.
12. Przełącznik sieciowy (switch) - 3 szt.
13. Router brzegowy - 1 szt.
14. Bezprzewodowy punkt dostępowy - 40 szt.
15. Router bezprzewodowy - 1 szt.
16. Zasilacz awaryjny UPS - 1 szt.
17. Kabel DAC (Direct Attach Cable)9 - 9 szt.
18. Półka do szafy Rack 19 - 2 szt.
19. Listwa zasilająca Rack 19 -3 szt.
20. Listwa zasilająca - 3 szt.
21. Organizer kabli Rack 19 - 5 szt.
22. Śruba montażowa (komplet) - 160 szt.
23. Patchcord - 50 szt.
24. Patchcord - 50 szt.
25. Patchcord - 50 szt.
26. Patchcord - 50 szt.
27. Spawarka światłowodowa - 1 szt.
28. Wtyk RJ45 kategorii 5E - 500 szt.
29. Wtyk RJ45 kategorii 6A - 100 szt.
30. Kabel instalacyjny STP kat. 6A - 500 m

4.5.3.) Główny kod CPV: 38652110-4 - Projektory do slajdów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32324600-6 - Telewizory cyfrowe

72710000-0 - Usługi w zakresie lokalnej sieci komputerowej

4.5.5.) Wartość części: 93000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4: zakup, dostawa i montaż sceny mobilnej wraz z horyzontem scenicznym:

1. Podest sceniczny -13 szt.
2. Nogi teleskopowe - 52 szt.
3. Klamry spinające podesty - 20 szt.
4. Kostki samopoziomujące - 20 szt.
5. Klamra zaciskająca - 20 szt.
6. Klamry spinające nogi, podwójne - 12 szt.
7. Klamry spinające nogi, poczwórne - 6 szt.
8. Zasłona do podestów - 1 szt.
9. Schody modułowe - 6 szt.
10. Wózek do transportowania podestów - 1 szt.
11. Uchwyt montażowy - 2 szt.
12. Okotarowanie sceny - 1 szt.
13. Bramka z kratownicą - 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44210000-5 - Konstrukcje i części konstrukcji

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

19200000-8 - Tkaniny włókiennicze i podobne

45237000-7 - Roboty budowlane w zakresie scen

45421143-8 - Instalowanie zasłon

4.5.5.) Wartość części: 81300,81 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: Oferta podlega odrzuceniu na podstawie Art. 255 pkt 1 Pzp,
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono
żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Uzasadnienie faktyczne: Nie złożono żadnej oferty do części 1.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: Art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

Uzasadnienie faktyczne: Na część 2 Zamawiający przeznaczył kwotę w wysokości 133.824,00 zł brutto.
Została złożona jedna oferta na kwotę 263.835,00 zł brutto, która jest o 130.011,00 zł brutto wyższa od kwoty jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 113829,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 171207,43 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 113829,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Poke Yoke Marcin Szopa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9451885005

7.3.3) Ulica: Kwiaty Polne 2

7.3.4) Miejscowość: Bibice

7.3.5) Kod pocztowy: 32-087

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 113829,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:Oferta podlega odrzuceniu na podstawie Art. 255 pkt 2 Pzp,
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu.

Uzasadnienie faktyczne: Złożono tylko jedną ofertę, która nie została opatrzona podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym w związku z czym podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy PZP.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.