Ogłoszenie z dnia 2022-05-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00221969/01 - Wynik z dnia 2022-06-23
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ
w okresie od dnia 01 LIPCA 2022 r. do dnia 30 CZERWCA 2023 r. dla potrzeb Szkoły Podstawowej Nr 6 w Ząbkach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 6 W ZĄBKACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 389379446
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dzika 36
1.5.2.) Miejscowość: Ząbki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-091
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: 603047505
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@sp6zabki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sp6zabki.szkolnastrona.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Szkoła Podstawowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ
w okresie od dnia 01 LIPCA 2022 r. do dnia 30 CZERWCA 2023 r. dla potrzeb Szkoły Podstawowej Nr 6 w Ząbkach
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ee9d4887-c9ed-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00165990
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00088499/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa energii elektrycznej
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://Sp6Zabki/SkrytkaESP
zamowienia.publiczne@sp6zabki.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 roku poz. 2452).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1)
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Brak ograniczenia stosowania
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SP6.ZP.271.07.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa energii elektrycznej w rozumieniu ustawy Prawo energetyczne (Dz.U. z 2021 r. poz. 716 z późn.zm.) w okresie od 01 lipca 2022 r. do 30 czerwca 2023 r. o łącznym szacunkowym wolumenie 210000,00 kWh.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-07-01 do 2023-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona badania i oceny ofert w oparciu o art. 139 ust. 1 ustawy Pzp.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
W zakresie spełniania warunków, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy, Zamawiający będzie rozpatrywał:1. w zakresie warunku zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
2. w zakresie warunku posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: oferty Wykonawców, którzy posiadają aktualnie obowiązującą koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tj.: Dz.U. z 2021 r. poz. 716 z późn.zm.).
3. w zakresie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający wymaga posiadania przez Wykonawcę ubezpieczenia w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 1000000,00 (słownie: jeden milion złotych zero groszy)
4. w zakresie warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej: oferty Wykonawców, którzy nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykażą się dostawą energii elektrycznej o łącznym wolumenie nie mniejszym niż 0,5 Gwh.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną;
2. polisa lub inny dokument potwierdzający posiadanie ubezpieczenia w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 1000000,00 PLN;
3. usługi o łącznym wolumenie nie mniejszym niż 0,5 Gwh
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie, że nie zachodzi okoliczność o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1 - 6 i art. 109 ust. 1 i 4 ustawy Pzp.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu z art. 125 ust. 1 ustawy (wzór Oświadczenia zawarty w Załączniku Nr 4);2. Parafowany wzór Umowy;
3. Pełnomocnictwo do zaciągania zobowiązań - założenia oferty (jeżeli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości:3000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych zero groszy).6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców Oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.1. Oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia
2. Wykonawca, który powołuje się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu także składa Oświadczenie dotyczące tych podmiotów.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiany do umowy mogą być dokonane zgodnie z przepisami art. 455 ustawy Pzp i wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej umowy w niżej podanym zakresie:
2.1. Zmiany sposobu spełnienia świadczenia, w przypadku gdy:
a) Będzie to konieczne ze względu na zapewnienie bezpieczeństwa lub zapobieżenie awarii,
b) Będzie to konieczne ze względu na zmianę przepisów prawa,
c) Usprawni realizację dostaw,
d) Poprawi efektywność wykonywania przedmiotu Umowy,
e) Zmiana pozostaje w związku z koniecznością realizacji postulatów osób trzecich,
f) Nieuwzględnionych na etapie podpisania Umowy, a ze względów społecznych koniecznych do spełnienia.
2.2. Zmiany wartości umowy, w szczególności gdy:
a) Nastąpi zmiana stawki podatku VAT, zmianie ulegnie kwota podatku VAT i cena brutto do zmiany wysokości podatku VAT, przy czym cena netto pozostanie bez zmian;
b) Nastąpią zmiany ogólnie obowiązujących przepisów prawa, a w szczególności zmiany Ustawy Prawo Energetyczne, ustawy z dnia 20 maja 2016 r. o efektywności energetycznej (Dz.U.z 2021r. poz. 2166 z późn. zm.);
c) Nastąpi obniżenie rynkowej ceny jednostkowej energii.
2.3. Zmiany terminu obowiązywania umowy:
Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany terminu obowiązywania umowy, tj. przedłużenie terminu trwania umowy, w sytuacji niewykorzystania maksymalnej wartości umowy lub podanego wolumenu w okresie pierwotnego terminu obowiązywania umowy, ale nie dłużej niż o trzy miesiące.
2.4. Pozostałe zmiany:
a) wprowadzenia regulacji prawnych po dacie zawarcia umowy, mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia jednej lub obu stron nin. umowy w zakresie wynikającym z tych regulacji prawnych, wykazanym w dokumentach uzasadniających ich wpływ na wykonanie zamówienia,
b) w przypadku okoliczności wystąpienia inflacji jak i wahania cen jednostkowych przedmiotu umowy, do wysokości wartości ich zmian,
c) oznaczenie danych dotyczących Zamawiającego lub/ i Wykonawcy,
d) innych nieistotnych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie których dokonano wyboru Wykonawcy,
e) zakres zmian nie może wykraczać poza zapisy zawarte w art. 455 ustawy Pzp.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-27 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: ePUAP https://Sp6Zabki/SkrytkaESP
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-27 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z ZĄBEK
- Świadczenie usług informatycznych i konsultacyjnych z zakresu IT dla Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego Drewnica Sp. z o. o.
- Budowa instalacji ogrzewania oraz ciepłej wody w budynku przy ul. Budkiewicza w Ząbkach
więcej: przetargi w Ząbkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa dostawa w 2025 roku energii elektrycznej dla Centrum Sztuki Współczesnej ŁAŹNIA
- Świadczenie usługi kompleksowej polegającej na sprzedaży energii elektrycznej oraz zapewnieniu świadczenia usługi jej dystrybucji na potrzeby Gminy Krzeszów
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby członków spółdzielni energetycznej Biodar w Ustroniu Morskim na lata 2025- 2026'
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do budynku Centrum Informatyki Statystycznej w Radomiu przy ul. Planty 39/45
- SPRZEDAŻ ENERGII ELEKTRYCZNEJ DLA INSTALACJI KOMUNALNEJ W KORZYŚCIENKU ORAZ DLA TARGOWISKA MIEJSKIEGO W KOŁOBRZEGU
- Zakup energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Milówka
więcej: Elektryczność »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.