eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DziałdowoWykonanie usług zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2021/2022 na drogach powiatowych zarządzanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Działdowie



Ogłoszenie z dnia 2021-09-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonanie usług zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2021/2022
na drogach powiatowych zarządzanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Działdowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Działdowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130382699

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lidzbarska 31

1.5.2.) Miejscowość: Działdowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 13-200

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 23 697 22 39

1.5.8.) Numer faksu: 23 697 22 39

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzddzialdowo@home.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzddzialdowo.home.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Zarządzanie drogami powiatowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie usług zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2021/2022
na drogach powiatowych zarządzanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Działdowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e457c5c8-0a33-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00165996

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004125/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Wykonanie usług zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2021/2022 na drogach powiatowych zarządzanych przez PZD w Działdowo

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://pzddzialdowo.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html.

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pzddzialdowo.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Niniejsze
postępowanie prowadzone jest za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Komunikacja między
zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje
przekazywane są, pod rygorem nieważności przy użyciu Platformy Przetargowej podadresem: -
https://pzddzialdowo.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html.2. Do połączenia używany jest
szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL.Certyfikat
SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet. Wykonawca posiadający konto
na Platformie Przetargowej Powiatowego Zarządu Dróg w Działdowie ma dostęp domożliwości
złożenia, zmiany, wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do
treści SWZ oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach.3. Sposób sporządzenia
dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów luboświadczeń musi
być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia
2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla
dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej wpostępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. 2020 poz.2452).4. Wymagania techniczne wysyłania i
odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy Przetargowej dostępne są pod adresem: -
https://pzddzialdowo.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html5.Korzystanie z Platformy przez
Wykonawcę jest bezpłatne6. Informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania,
wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej:1) Środkiem komunikacji elektronicznej, służącym
złożeniu oferty przez Wykonawcę, jest prawidłowe złożenie na Platformie dostępnej pod adresem
https://pzddzialdowo.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html w wierszu oznaczonym tytułem oraz
znakiem sprawy zgodnym z niniejszym postępowaniem.2) Instrukcja złożenia oferty środkiem
komunikacji elektronicznej w niniejszym postępowaniu dostępna jest na stronie
https://pzddzialdowo.logintrade.net/rejestracja/ w zakładce ,,INSTRUKCJE’’ plik Udział w trybie
podstawowym bez negocjacji.3) Wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie:
a) dopuszczalne przeglądarki internetowe: − Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet
Explorer10, Internet Explorer11, − Google Chrome 31 − Mozilla Firefox 26 − Opera 18b) pozostałe
wymagania techniczne: − dostęp do sieci internet; − obsługa przez przeglądarkę protokołu
XMLHttpRequest – ajax; − włączona obsługa JavaScript; − zalecana szybkość łącza internetowego
powyżej 500 KB/s; − zainstalowany Acrobat Reader; − zainstalowane środowisko uruchomieniowe
Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy.7. W razie jakichkolwiek problemów
należy korzystać ze wsparcia technicznego dla Wykonawców: Helpdesk Logintrade +48 71 787 35 34,
helpdesk@logintrade.net dostępnego poniedziałek-piątek godz. 8:00-16:008. Ofertę, oświadczenia,
podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego
zasobysporządza się w formie elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w
szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. opatrzone podpisem kwalifikowanym lub
postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna RODO została zawarta w
RozdzialeXXXII SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 12/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Minimalne zapotrzebowanie na sprzęt do wykonania wykonanie usług zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2021/2022 na drogach powiatowych zarządzanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Działdowie.

Część Nr 1 – Zwalczanie śliskości na drogach mieszanką piaskowo solną przy użyciu piaskarki z pługiem na jednym nośniku, /stanowiącym zestaw do zwalczania śliskości.

Baza Sprzętu i Transportu w Działdowie ul. Lidzbarska 31
- Piaskarka na nośniku samochodowym z pługiem lekkim (zestaw) – szt.3
- Piaskarka doczepna ciągnikowa z pługiem lekkim (zestaw) – szt.1

Baza Sprzętu i Transportu w Lidzbarku ul. Główny Dworzec 1
- Piaskarka na nośniku samochodowym z pługiem lekkim (zestaw) – szt.3,

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-11-01 do 2022-04-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający uzna ofertę za spełniającą wymagania i przyjmie ją do szczegółowego rozpatrywania jeżeli:
1) oferta co do treści spełnia wymagania określone ustawą i niniejszą Specyfikacją Warunków Zamówienia.
2) oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie,
2. Wykonawca przedstawił ofertę zgodną z ustaleniami odnoszącymi się do warunków udziału w postępowaniu i warunkami odnoszącymi się do przedmiotu zamówienia,
3. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą łączną ilość punktów.
4. Ofercie, podlegającej ocenie, przypisana zostanie odpowiednia liczba punktów wyliczona dla poszczególnych części .
Kryterium oceny oferty stanowi :
- cena jednostkowa brutto pracy sprzętu za nośnik i sprzęt Wykonawcy – współczynnik 0,90 (cena
jednostkowa x 0,90),
- cena jednostkowa brutto pracy sprzętu za nośnik Wykonawcy i sprzęt Zamawiającego – współczynnik 1,00 ( cena jednostkowa x 1,00)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Minimalne zapotrzebowanie na sprzęt do wykonania wykonanie usług zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2021/2022 na drogach powiatowych zarządzanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Działdowie.
Część Nr 2 – Odśnieżanie dróg przy użyciu pługów lekkich, średnich, ciężkich, równiarek i ładowarek.
Baza Sprzętu i Transportu w Działdowie ul. Lidzbarska 31
- Pług lekki na nośniku samochodowym (zestaw) – szt.1
- Pług średni na nośniku samochodowym (zestaw) – szt.3
- Pług ciężki z nośnikiem(zestaw)– szt.1
- Równiarka – szt.1
- Pług średni ciągnikowy (zestaw) – szt.2
- Ładowarka do odśnieżania – szt.4
- Ciągnik do wywożenia śniegu z 2 przyczepami (zestaw) – szt.1

Baza Sprzętu i Transportu w Lidzbarku ul. Główny Dworzec 1
- Pług lekki ciągnikowy – szt.1,
- Pług średni na nośniku samochodowym (zestaw) – szt.3,
- Pług ciężki z nośnikiem (zestaw)– szt.1,
- Równiarka – szt.1,
- Pług średni ciągnikowy (zestaw) – szt.3,
- Ładowarka do odśnieżania – szt.3.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-11-01 do 2022-04-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający uzna ofertę za spełniającą wymagania i przyjmie ją do szczegółowego rozpatrywania jeżeli:
1) oferta co do treści spełnia wymagania określone ustawą i niniejszą Specyfikacją Warunków Zamówienia.
2) oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie,
2. Wykonawca przedstawił ofertę zgodną z ustaleniami odnoszącymi się do warunków udziału w postępowaniu i warunkami odnoszącymi się do przedmiotu zamówienia,
3. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą łączną ilość punktów.
4. Ofercie, podlegającej ocenie, przypisana zostanie odpowiednia liczba punktów wyliczona dla poszczególnych części .
Kryterium oceny oferty stanowi :
- cena jednostkowa brutto pracy sprzętu za nośnik i sprzęt Wykonawcy – współczynnik 0,90 (cena
jednostkowa x 0,90),
- cena jednostkowa brutto pracy sprzętu za nośnik Wykonawcy i sprzęt Zamawiającego – współczynnik 1,00 ( cena jednostkowa x 1,00)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Minimalne zapotrzebowanie na sprzęt do wykonania wykonanie usług zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2021/2022 na drogach powiatowych zarządzanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Działdowie.
Część Nr 3 – Przygotowanie mieszanki piaskowo-solnej, załadowanie mechaniczne na piaskarki.

Baza Sprzętu i Transportu w Działdowie ul. Lidzbarska 31
– Przygotowanie mieszanki piaskowo-solnej- Ładowarka do mieszanki piaskowo-solnej – szt.1
– Załadowanie mieszanki piaskowo-solnej na piaskarki-Ładowarka do mieszanki piaskowo-solnej – szt.1

Baza Sprzętu i Transportu w Lidzbarku ul. Główny Dworzec 1
– Przygotowanie mieszanki piaskowo-solnej-Ładowarka do mieszanki piaskowo-solnej – szt.1
– Załadowanie mieszanki piaskowo-solnej na piaskarki-Ładowarka do mieszanki piaskowo-solnej – szt.1

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-11-01 do 2022-04-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający uzna ofertę za spełniającą wymagania i przyjmie ją do szczegółowego rozpatrywania jeżeli:
1) oferta co do treści spełnia wymagania określone ustawą i niniejszą Specyfikacją Warunków Zamówienia.
2) oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie,
2. Wykonawca przedstawił ofertę zgodną z ustaleniami odnoszącymi się do warunków udziału w postępowaniu i warunkami odnoszącymi się do przedmiotu zamówienia,
3. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą łączną ilość punktów.
4. Ofercie, podlegającej ocenie, przypisana zostanie odpowiednia liczba punktów wyliczona dla poszczególnych części
Część Nr 3 – przygotowanie mieszanki piaskowo-solnej, załadowanie mechaniczne na piaskarki

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Minimalne zapotrzebowanie na sprzęt do wykonania wykonanie usług zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2021/2022 na drogach powiatowych zarządzanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Działdowie.
Część Nr 4 – Utrzymanie chodników w okresie zimowym przy ulicach powiatowych w miastach:

Baza Sprzętu i Transportu w Działdowie ul. Lidzbarska 31
– ul. Leśna i Księżodworska w Działdowie na powierzchni 12328,30 m2

Baza Sprzętu i Transportu w Lidzbarku ul. Główny Dworzec 1
– ul. Jeleńska; ul. Żeromskiego; ul.3-go Maja w Lidzbarku na powierzchni 6 567,10 m2.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-11-01 do 2022-04-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający uzna ofertę za spełniającą wymagania i przyjmie ją do szczegółowego rozpatrywania jeżeli:
1) oferta co do treści spełnia wymagania określone ustawą i niniejszą Specyfikacją Warunków Zamówienia.
2) oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie,
2. Wykonawca przedstawił ofertę zgodną z ustaleniami odnoszącymi się do warunków udziału w postępowaniu i warunkami odnoszącymi się do przedmiotu zamówienia,
3. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą łączną ilość punktów.
4. Ofercie, podlegającej ocenie, przypisana zostanie odpowiednia liczba punktów wyliczona dla poszczególnych części
Część Nr 4 – utrzymanie chodników w okresie zimowym przy ulicach powiatowych w miastach:
Działdowo i Lidzbark,

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ;
b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
c) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art.109 ust.1pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności
d) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art.109 ust.1pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale XVII ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umownych, stanowiących Załączniki nr 6a;6b;6c;6d;6e do SWZ.
2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym w projektowanych postanowieniach umownych, stanowiących Załączniki nr 6a;6b;6c;6d;6e do SWZ..
4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-15 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://pzddzialdowo.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-15 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-14

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.