Ogłoszenie z dnia 2022-05-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00117746/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa sprzętu, urządzeń i programów dla potrzeb Gminnego Centrum Kultury, Czytelnictwa i Promocji w Rzepienniku Strzyżewskim”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminne Centrum Kultury, Czytelnictwa i Promocji w Rzepienniku Strzyżewskim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 369772188
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rzepiennik Suchy 200
1.5.2.) Miejscowość: Rzepiennik Strzyżewski
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-163
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: 146531571
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrektor@gckrzepiennik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gckrzepiennik.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.malopolska.pl/gckrzepiennik oraz miniPortal https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Samorządowa Instytucja Kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa sprzętu, urządzeń i programów dla potrzeb Gminnego Centrum Kultury, Czytelnictwa i Promocji w Rzepienniku Strzyżewskim”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ec237bdf-b985-11ec-9f44-6e63702cb2f7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00166036
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00117746/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GCK.26.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętów, urządzeń i programów dla potrzeb Gminnego Centrum Kultury, Czytelnictwa i Promocji w Rzepienniku Strzyżewskim w ramach projektu systemowego pn. Konwersja cyfrowa domów kultury.Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części:
Część 1 : zakup sprzętu komputerowego oraz oprogramowania
Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną wybraną część zamówienia lub na dwie części lub trzy części zamówienia.
Szczegółowy zakres zamówienia częściowego zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia stanowiący załącznik nr 5 do SWZ.
2. Termin wykonania:
Część 1: 30 dni od daty podpisania umowy
Skrócenie terminu realizacji przedmiotu zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213200-7 - Komputer tablet
30234500-3 - Pamięci do przechowywania danych
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
33195100-4 - Monitory
35613000-4 - Bezzałogowe pojazdy powietrzne
38652100-1 - Projektory
38653400-1 - Ekrany projekcyjne
42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48822000-6 - Serwery komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 84070,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętów, urządzeń i programów dla potrzeb Gminnego Centrum Kultury, Czytelnictwa i Promocji w Rzepienniku Strzyżewskim w ramach projektu systemowego pn. Konwersja cyfrowa domów kultury.Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części:
Część 2 : zakup zestawu do streamingu
Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną wybraną część zamówienia lub na dwie części lub trzy części zamówienia.
Szczegółowy zakres zamówienia częściowego zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia stanowiący załącznik nr 5 do SWZ.
2. Termin wykonania:
Część 2: 30 dni od daty podpisania umowy
Skrócenie terminu realizacji przedmiotu zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32232000-8 - Sprzęt wideokonferencyjny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32341000-5 - Mikrofony
32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo
38651600-9 - Kamery cyfrowe
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 36654 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętów, urządzeń i programów dla potrzeb Gminnego Centrum Kultury, Czytelnictwa i Promocji w Rzepienniku Strzyżewskim w ramach projektu systemowego pn. Konwersja cyfrowa domów kultury.Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części:
Część 3 : zakup sprzętu interaktywnego
Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną wybraną część zamówienia lub na dwie części lub trzy części zamówienia.
Szczegółowy zakres zamówienia częściowego zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia stanowiący załącznik nr 5 do SWZ.
2. Termin wykonania:
Część 3: 45 dni od daty podpisania umowy
Skrócenie terminu realizacji przedmiotu zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30193500-3 - Stojak na materiały reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 80749,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73095,21 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73095,21 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73095,21 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Virtual Technologies IT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6452536469
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
VIRTUAL TECHNOLOGIES IT SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
jakie przetargi wygrała firma
VIRTUAL TECHNOLOGIES IT SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73095,21 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający działając na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy pzp, informuje, że zamówienie
zostaje unieważnione z uwagi na fakt, że oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę jaką
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i Zamawiający nie jest
w stanie zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający działając na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy pzp, informuje, że zamówienie
zostaje unieważnione z uwagi na fakt, że nie złożono żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa i wdrożenie oprogramowania chmurowego AI dla szkół podstawowych w Gminie Lesko
- D/94/2024 Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego i AGD na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczny samorząd dla Gminy Połaniec
- Zakup i dostawa materiałów dydaktycznych, pomocy naukowych i wyposażenia do prowadzenia zajęć dodatkowych w ramach projektu pn. IN PLUS - podnoszenie jakości kształcenia podstawowego w Bilczy
więcej: Stojak na materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.