Ogłoszenie z dnia 2023-04-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00115212/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa mostu na ul. Chodenickiej w Bochni
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTA BOCHNIA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661033
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kazimierza Wielkiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Bochnia
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-700
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 014 61-49-100
1.5.8.) Numer faksu: 014 61-18-399
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.bochnia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bochnia.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d7350430-b678-11ed-9236-36fed59ea7dd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa mostu na ul. Chodenickiej w Bochni2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d7350430-b678-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00166044
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00034241/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Przebudowa mostu na ul. Chodenickiej w Bochni
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00115212
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1055702,41 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia objętego niniejszym postępowaniem jest wykonanie w formule zaprojektuj
i wykonaj zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa mostu na ul. Chodenickiej w Bochni.
2. Zamówienie obejmuje: opracowanie dokumentacji projektowej wymaganej do realizacji zadania, rozbiórkę istniejącego mostu, budowę nowego obiektu mostowego w ciągu ul. Chodenickiej w Bochni wraz z rozbudową układu komunikacji samochodowej i pieszej, rozbudową ul. Chodenickiej i ul. Majora Bacy wraz z ich skrzyżowaniem, przebudową istniejącej sieci energetycznej, budową nowej i przebudową istniejącej sieci kanalizacji opadowej, kanału technologicznego oraz oświetlenia ulicznego;
3. Inwestycja realizowana będzie w dwóch etapach.
1) etap I - prace projektowe:
-wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej wymaganej do prawidłowego wykonania zadania, która obejmuje: projekt zagospodarowania działki lub terenu, projekt architektoniczno – budowlany, projekt techniczny, uzyskanie wszystkich niezbędnych zgód, zezwoleń, warunków technicznych, opinii, uzgodnień terenowych, opinii i badań podłoża gruntowego, opracowań geologicznych, opracowań projektowych, w razie konieczności zaprojektowanie przekładek istniejącej infrastruktury podziemnej wraz z opracowaniem niezbędnej uzgodnionej dokumentacji branżowej, badań, zgłoszeń, pozwoleń wodnych i decyzji administracyjnych wraz z uzyskaniem ZRID lub pozwolenia na budowę; w razie konieczności uzyskanie od osób uprawnionych, właścicieli działek i instytucji zgody na wejście w teren nieruchomości; w razie konieczności sporządzenie mapy do celów projektowych;
-skoordynowanie i sprawdzenie dokumentacji projektowej ze wszystkimi opracowaniami projektowymi i koncepcjami dotyczącymi terenu przedmiotowej inwestycji;
-uzgadnianie z Zamawiającym na bieżąco rodzajów przyjmowanych w dokumentacji projektowej materiałów oraz przyjmowanych rozwiązań projektowych;
-wykonanie i zatwierdzenie projektu stałej organizacji ruchu obejmującej zaprojektowanie wszystkich niezbędnych elementów, w tym również elementów bezpieczeństwa ruchu;
-zaprojektowanie wszelkiej niezbędnej infrastruktury technicznej;
-zaprojektowanie niezbędnych przebudów i zabezpieczeń istniejących sieci podziemnych i naziemnych uzbrojenia terenu;
-zaprojektowanie elementów bezpieczeństwa ruchu drogi wraz z doświetleniem przejść dla pieszych;
-opracowanie projektu zieleni i nasadzeń;
-sporządzenie przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego;
-sporządzenie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych;
-Zamawiający dopuszcza podział dokumentacji projektowej na poszczególne zakresy robót oraz zastosowanie do tych opracowań odrębnych decyzji i zezwoleń.
2) etap II - realizacja robót na podstawie zatwierdzonej przez Zamawiającego i właściwy organ administracji architektoniczno-budowlanej dokumentacji projektowej:
-zakres robót:
• rozbiórka istniejącego mostu,
• budowa nowego obiektu mostowego w ciągu ul. Chodenickiej w Bochni wraz z rozbudową układu komunikacji samochodowej i pieszej, rozbudową ul. Chodenickiej i ul. Majora Bacy wraz z ich skrzyżowaniem, przebudową istniejącej sieci energetycznej, budową nowej
i przebudową istniejącej sieci kanalizacji opadowej, kanału technologicznego oraz oświetlenia ulicznego;
-przed rozpoczęciem robót sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz programu zapewnieni jakości i przedstawienie ich inspektorowi nadzoru;
-wykonanie niezbędnych wycinek i nasadzeń drzew;
-zapewnienie obsługi geodezyjnej;
-utrzymanie należytego i prawidłowego oznakowania oraz bezpiecznego poruszania się pieszych oraz pojazdów przez cały okres realizacji zadania;
-powiadomienie właścicieli lub zarządców sieci istniejącego uzbrojenia terenu oraz zapewnienia prawidłowego nadzoru branżowego, sieci teletechnicznych, wodno-kanalizacyjnych, energetycznych, gazowych;
-wykonanie kompletnej dokumentacji powykonawczej w zakresie zgodnym z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego, w tym zatwierdzonej geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wraz z kamerowaniem powykonawczym kolektorów kanalizacyjnych.
4. Wykonawca jest zobowiązany do pełnienia nadzoru autorskiego w czasie wykonywania robót budowlanych oraz do dnia upływu okresu gwarancji na roboty budowlane, bez naliczania dodatkowych kosztów.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
1) program funkcjonalno – użytkowy wraz z załącznikami, obejmujący opis przedsięwzięcia inwestycyjnego, przeznaczenie robót budowlanych oraz stawiane wymagania techniczne, ekonomiczne, architektoniczne, materiałowe i funkcjonalne;
2) wzór umowy;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45221000-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów i tuneli, szybów i kolei podziemnej
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1868886,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3653100,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1868886,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): P-BUD Przemysław Birkowski Zawada 86, 32-700 Bochnia
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: R-BUD Firma Usługowo-Transportowo-Handlowa Ryszard Birkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8681771718
7.3.3) Ulica: Zawada 86
7.3.4) Miejscowość: Bochnia
7.3.5) Kod pocztowy: 32-700
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
- wykonanie konstrukcji mostu/przepustu o wartości 15%
- wykonanie robót branży sanitarnej o wartości 10%
- wykonanie dokumentacji projektowej o wartości 7%
- wykonanie robót branży elektroenergetycznej i teletechnicznej o wartości 8%
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1868886,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1) etap I: wykonanie i przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji projektowej wraz
z pozostałymi elementami tego etapu do 12 miesięcy od podpisania umowy
2) etap II - wykonanie robót budowlanych do 17 miesięcy od podpisania umowy
INNE PRZETARGI Z BOCHNI
- Dostawa produktów farmaceutycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej.
- Sukcesywna dostawa żywności oraz artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Bochni w okresie od 01.01.2025 r. do 30.06.2025 r.
- Administrowanie Targowiskiem "Mój Rynek" przy ul. Partyzantów w Bochni
- Wykonanie instalacji pomp ciepła w ramach zadania inwestycyjnego "Termomodernizacja obiektów Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej "Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej w Bochni"
- Remont drogi gminnej 580095K od km 0+020.00 do 0+215.00 przy ul. Ks. Stanisława Staszica w Bochni
więcej: przetargi w Bochni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 250328W Grodzisk Duży - Borek od km 0+000,00 do km 1+446,14
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Budowa wybiegu dla psów oraz placu zabaw u zbiegu ul. Zemborzyckiej i ul. Słowackiego w Lublinie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.