Ogłoszenie z dnia 2023-04-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00126187/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa emulsji kationowej C-65 B3 PU/RC dla Obwodu Drogowego w Biskupicach i Obwodu Drogowego w Zamysłowie - Zarządu Dróg Powiatowych w Poznaniu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W POZNANIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631281080
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zielona 8
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-851
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zdp.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdp.poznan.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_poznan1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa emulsji kationowej C-65 B3 PU/RC dla Obwodu Drogowego w Biskupicach i Obwodu Drogowego w Zamysłowie - Zarządu Dróg Powiatowych w Poznaniu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ee7599a0-bd93-11ed-b311-9aae6ad31be8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00166073
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00021839/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa emulsji kationowej C-65 B3 PU/RC dla Obwodu Drogowego w Biskupicach i Obwodu Drogowego w Zamysłowie - Zarządu Dróg Powiatowych w Poznaniu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00126187
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZ.261.2.6.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 195712,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa emulsji kationowej C-65 B3 PU/RC dla Obwodu Drogowego w Biskupicach.Zadanie obejmuje dostawę emulsji kationowej C-65 B3 PU/RC w ilości 50 Mg wraz z transportem do Obwodu Drogowego w
Biskupicach (Jerzykowo, ul. Poznańska 37, 62-007 Biskupice, gmina Pobiedziska).
2. Emulsja, o której mowa w ust. 1 winna być przeznaczona do powierzchniowych utrwaleń i remontów cząstkowych na
drogach obciążonych ruchem KR1 do KR2. Emulsja winna spełniać wymagania normy PN-EN 13808:2013 „Asfalty i
lepiszcza asfaltowe. Zasady klasyfikacji kationowych emulsji asfaltowych”.
3. Zamówienie należy realizować sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego, w terminie 2 dni, licząc od dnia
zamówienia (zlecenia) przekazanego faksem lub e-mailem.
4. Jednorazowe zamówienie nie będzie mniejsze niż 5 Mg .
5. Maksymalne jednorazowe zamówienie nie przekroczy 15 Mg.
6. Do każdej partii dostawy Wykonawca dołączy dokument WZ wystawiony przez Wykonawcę. W przypadku braku w/w
dokumentu dostawa będzie zwrócona na koszt Wykonawcy.
7. Odbiór dostawy będzie potwierdzony przez Zamawiającego na dokumencie WZ. Jeżeli w toku czynności odbiorowych
zostaną stwierdzone wady lub niezgodności, Zamawiający może odmówić odbioru dostawy.
8. Zamawiający ma prawo przed odbiorem dostawy zażądać ważenia kontrolnego na wadze wskazanej przez
Zamawiającego w obecności przedstawiciela Wykonawcy (kierowca). W przypadkach stwierdzenia różnicy podczas
ważenia kontrolnego, Zamawiający w obecności przedstawiciela Wykonawcy (kierowca) sporządzi protokół różnic.
9. Wykonawca do każdej partii zamówienia dostarczy dokument potwierdzający zgodność właściwości i cech emulsji
kationowej z SWZ.
10. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia za pomocą odniesień do norm, ocen technicznych, specyfikacji
technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp,
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a do sporządzonego w ww. sposób opisu dodaje zwrot „lub
równoważne”. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych ich opis Wykonawca winien złożyć wraz z ofertą i
wykazać w nim zgodność oferowanych rozwiązań równoważnych z wymaganiami Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44113700-2 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44113600-1 - Bitum i asfalt
4.5.5.) Wartość części: 111200,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa emulsji kationowej C-65 B3 PU/RC dla Obwodu Drogowego w Zamysłowie.Zadanie obejmuje dostawę emulsji kationowej C-65 B3 PU/RC w ilości 38 Mg wraz z transportem do Obwodu Drogowego w Zamysłowie (ul. Moderska 10, 62-060 Zamysłowo, gmina Stęszew).
2. Emulsja, o której mowa w ust. 1 winna być przeznaczona do powierzchniowych utrwaleń i remontów cząstkowych na drogach obciążonych ruchem KR1 do KR2. Emulsja winna spełniać wymagania normy PN-EN 13808:2013 „Asfalty i lepiszcza asfaltowe. Zasady klasyfikacji kationowych emulsji asfaltowych”.
3. Zamówienie należy realizować sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego, w terminie 2 dni, licząc od dnia zamówienia (zlecenia) przekazanego faksem lub e-mailem.
4. Jednorazowe zamówienie nie będzie mniejsze niż 10 Mg .
5. Maksymalne jednorazowe zamówienie nie przekroczy 15 Mg.
6. Do każdej partii dostawy Wykonawca dołączy dokument WZ wystawiony przez Wykonawcę. W przypadku braku w/w dokumentu dostawa będzie zwrócona na koszt Wykonawcy.
7. Odbiór dostawy będzie potwierdzony przez Zamawiającego na dokumencie WZ. Jeżeli w toku czynności odbiorowych zostaną stwierdzone wady lub niezgodności, Zamawiający może odmówić odbioru dostawy.
8. Zamawiający ma prawo przed odbiorem dostawy zażądać ważenia kontrolnego na wadze wskazanej przez Zamawiającego w obecności przedstawiciela Wykonawcy (kierowca). W przypadkach stwierdzenia różnicy podczas ważenia kontrolnego, Zamawiający w obecności przedstawiciela Wykonawcy (kierowca) sporządzi protokół różnic.
9. Wykonawca do każdej partii zamówienia dostarczy dokument potwierdzający zgodność właściwości i cech emulsji kationowej z SWZ.
10. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia za pomocą odniesień do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp,
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a do sporządzonego w ww. sposób opisu dodaje zwrot „lub równoważne”. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych ich opis Wykonawca winien złożyć wraz z ofertą i wykazać w nim zgodność oferowanych rozwiązań równoważnych z wymaganiami Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44113700-2 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44113600-1 - Bitum i asfalt
4.5.5.) Wartość części: 84512,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 118756,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 119125,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 118756,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COLAS Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:7861395883
7.3.3) Ulica: Nowa 49
7.3.4) Miejscowość: Palędzie
7.3.5) Kod pocztowy: 62-070
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
transport materiału
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 118756,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-20Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89226,66 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 90254,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89226,66 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BITUNOVA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7490018300
7.3.3) Ulica: Wólczyńska 237
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-919
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89226,66 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-20INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zbieranie, transport i utylizacja padłej zwierzyny i ich szczątków z dróg wojewódzkich na terenie działania WZDW w Poznaniu - Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kole
- Zakup produktów leczniczych w tym leków w ramach Programu Lekowego B.31. LECZENIE TĘTNICZEGO NADCIŚNIENIA PŁUCNEGO (PAH) i B.101 LECZENIE PACJENTÓW Z ZABURZENIAMI LIPIDOWYMI.
- Remont drogi wojewódzkiej nr 434 odcinek Kleszczewo - Szczodrzykowo.
- Dostawa produktów leczniczych w ramach programów lekowych - Ponesimodum
- Zakup dostępu do Systemu Informacji Prawnej (SIP) z sieci lokalnej Zamawiającego bez limitu użytkowników oraz wersja On-Line na potrzeby Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
- Sprzątanie pomieszczeń w budynku Rejonu Dróg Wojewódzkich w Koninie przy ul. Przemysłowej 122
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem masy mineralno-asfaltowej do stosowania "na gorąco" na potrzeby Służb Utrzymaniowych DSDiK we Wrocławiu w roku 2025 z podziałem na zadania.
- Dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej do napraw na zimno nawierzchni dróg w ilości 180 ton
- "Zakup i dostawa materiałów budowlanych do realizacji zadań Zarządu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Nasielsku w 2025 roku"
- Wykonanie nawierzchni bitumicznej
- Dostawa znaków drogowych.
więcej: Bitum i asfalt »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.