Ogłoszenie z dnia 2023-04-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00062974/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-27
- 2023/BZP 00175271/01 - Wynik z dnia 2023-04-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa wynajmu autokarów i mikrobusów wraz z kierowcą w celu przewozu osób dla potrzeb Uczelni – wyjazdy krajowe
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Śląski w Katowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001347
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bankowa 12
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-007
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 032 359 13 34
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@us.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: dzp.us.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/us1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa wynajmu autokarów i mikrobusów wraz z kierowcą w celu przewozu osób dla potrzeb Uczelni – wyjazdy krajowe2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8f38444d-9258-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00166083
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00062974
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.381.097.2022.UGK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 346600,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 289135,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część A:1) Przedmiotem zamówienia jest wynajem autokarów wraz z kierowcą w celu świadczenia usług krajowego przewozu osób w zakresie prowadzonej przez Zamawiającego działalności – badania naukowe, konferencje, szkolenia, zajęcia dydaktyczne, w tym wyjazdy w teren na praktyki, wyjazdy na zawody sportowe, koncerty itp. : Wyjazdy z jednostek Zamawiającego, zlokalizowanych w Katowicach, Chorzowie i Sosnowcu autokarami posiadającymi co najmniej 51 miejsc siedzących.
2) Sposób realizacji zamówienia: zamówienie będzie realizowane co najmniej dwoma autokarami posiadającymi co najmniej 51 miejsc siedzących (z kierowcą włącznie) każdy,
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
4) Usługi będą realizowane według bieżących potrzeb Zamawiającego, na podstawie zleceń, w terminie od daty zawarcia umowy (nie wcześniej jednak niż od dnia 01.03.2023 r.) przez okres 12 miesięcy lub do wcześniejszego wyczerpania kwoty przeznaczonej przez Zamawiającego na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia, jeżeli jej wyczerpanie nastąpi przed upływem 12 miesięcy.
5) Każdy z pojazdów wykorzystywanych do realizacji usługi musi być w dobrym stanie technicznym, zapewniającym prawidłowe, zgodne z właściwymi przepisami prawa i bezpieczne wykonywanie zamówienia, posiadać aktualne badania techniczne określone właściwymi przepisami prawa oraz ubezpieczenie OC i NNW.
6) Kierowcy Wykonawcy zobowiązani są do posiadania odpowiednich uprawnień i kwalifikacji zawodowych do prowadzenia tego typu pojazdów.
7) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
4.5.5.) Wartość części: 201774,69 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część B:1) Przedmiotem zamówienia jest wynajem autokarów wraz z kierowcą w celu świadczenia usług krajowego przewozu osób w zakresie prowadzonej przez Zamawiającego działalności – badania naukowe, konferencje, szkolenia, zajęcia dydaktyczne, w tym wyjazdy w teren na praktyki, wyjazdy na zawody sportowe, koncerty itp. : Wyjazdy z jednostek Zamawiającego, zlokalizowanych w Cieszynie autokarami posiadającymi co najmniej 51 miejsc siedzących.
2) Sposób realizacji zamówienia: zamówienie będzie realizowane co najmniej jednym autokarem posiadającymi co najmniej 51 miejsc siedzących (z kierowcą włącznie)
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
4) Usługi będą realizowane według bieżących potrzeb Zamawiającego, na podstawie zleceń, w terminie od daty zawarcia umowy (nie wcześniej jednak niż od dnia 01.03.2023 r.) przez okres 12 miesięcy lub do wcześniejszego wyczerpania kwoty przeznaczonej przez Zamawiającego na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia, jeżeli jej wyczerpanie nastąpi przed upływem 12 miesięcy.
5) Każdy z pojazdów wykorzystywanych do realizacji usługi musi być w dobrym stanie technicznym, zapewniającym prawidłowe, zgodne z właściwymi przepisami prawa i bezpieczne wykonywanie zamówienia, posiadać aktualne badania techniczne określone właściwymi przepisami prawa oraz ubezpieczenie OC i NNW.
6) Kierowcy Wykonawcy zobowiązani są do posiadania odpowiednich uprawnień i kwalifikacji zawodowych do prowadzenia tego typu pojazdów.
7) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
4.5.5.) Wartość części: 66064,81 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część C:1) Przedmiotem zamówienia jest wynajem mikrobusów wraz z kierowcą w celu świadczenia usług krajowego przewozu osób w zakresie prowadzonej przez Zamawiającego działalności – badania naukowe, konferencje, szkolenia, zajęcia dydaktyczne, w tym wyjazdy w teren na praktyki, wyjazdy na zawody sportowe, koncerty itp. : Wyjazdy z jednostek Zamawiającego, zlokalizowanych w Katowicach, Chorzowie i Sosnowcu mikrobusami posiadającymi co najmniej 9 miejsc siedzących.
2) Sposób realizacji zamówienia: zamówienie będzie realizowane co najmniej jednym mikrobusem posiadającymi co najmniej 9 miejsc siedzących (z kierowcą włącznie) każdy.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
4) Usługi będą realizowane według bieżących potrzeb Zamawiającego, na podstawie zleceń, w terminie od daty zawarcia umowy (nie wcześniej jednak niż od dnia 01.03.2023 r.) przez okres 12 miesięcy lub do wcześniejszego wyczerpania kwoty przeznaczonej przez Zamawiającego na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia, jeżeli jej wyczerpanie nastąpi przed upływem 12 miesięcy.
5) Każdy z pojazdów wykorzystywanych do realizacji usługi musi być w dobrym stanie technicznym, zapewniającym prawidłowe, zgodne z właściwymi przepisami prawa i bezpieczne wykonywanie zamówienia, posiadać aktualne badania techniczne określone właściwymi przepisami prawa oraz ubezpieczenie OC i NNW.
6) Kierowcy Wykonawcy zobowiązani są do posiadania odpowiednich uprawnień i kwalifikacji zawodowych do prowadzenia tego typu pojazdów.
7) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
4.5.5.) Wartość części: 21096,30 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 195000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 202500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 195000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Transportowo - Usługowe JULBUS Tomasz Habzik, Daniel Nocoń Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6452550825
7.3.3) Ulica: Anieli Krzywoń 16
7.3.4) Miejscowość: Radzionków
7.3.5) Kod pocztowy: 41-922
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 220000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Transportowo - Usługowe JULBUS Tomasz Habzik, Daniel Nocoń Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6452550825
7.3.3) Ulica: Anieli Krzywoń 16
7.3.4) Miejscowość: Radzionków
7.3.5) Kod pocztowy: 41-922
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- ROPS.DO.3321.33.2024 - Dostawa i montaż wyposażenia na potrzeby Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej Województwa Śląskiego w ramach projektu pn.: DI i wsparcie wojewódzkiej pieczy zastępczej
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW ZUŻYWALNYCH DO BADAŃ LABORATORYJNYCH
- Dostawa używanego pojazdu przeznaczonego do przeprowadzania egzaminów w zakresie kat. D prawa jazdy na potrzeby WORD Katowice
- "UTRZYMANIE CZYSTOŚCI WEWNĄTRZ BUDYNKU BIUROWO - LABORATORYJNEGO ZNAJDUJĄCEGO SIĘ W KATOWICACH PRZY UL. GRABOWEJ 1A W ROKU 2025"
- Zakup usługi asysty technicznej i serwisu dla oprogramowania ArcGIS na 2 lata
- Zakup i dostawa projektorów
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz uczniów zamieszkałych na terenie gminy Sławków do i z placówek oświatowych w roku 2025 - 2 części - II postępowanie
- "WYKONANIE USŁUGI W ZAKRESIE DOWOŻENIA DZIECI DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY ŚWINICE WARCKIE W ROKU 2025"
- Dowozy dzieci do szkół podstawowych i przedszkoli na terenie gminy Lubrza w okresie od 01 stycznia 2025 do 31 grudnia 2025 roku
- Usługi transportowe do przewozu żołnierzy i pracowników wojska z rejonu odpowiedzialności 16 WOG
- Świadczenie usług przewozowych wraz z opieką w zakresie dowożenia uczniów Gminy Krzywiń w roku 2025 do szkół nie będących jednostkami organizacyjnymi Gminy Krzywiń
- Zapewnienie obsługi w zakresie transportu osobowego krajowego i międzynarodowego na lata 2025-2026
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.