Ogłoszenie z dnia 2022-05-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00133818/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Letnie utrzymanie dróg żwirowych na terenie gminy Gołdap
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gołdap
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671231
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Zwycięstwa 14
1.5.2.) Miejscowość: Gołdap
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-500
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 876156000
1.5.8.) Numer faksu: +48 876150800
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pom@goldap.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.goldap.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.goldap.pl/pl/1227/0/zamowienia-publiczne.html oraz https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Letnie utrzymanie dróg żwirowych na terenie gminy Gołdap2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2aa1f8ef-c46d-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00166098
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021199/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Letnie utrzymanie dróg żwirowych - dostawa kruszywa
1.3.13 Letnie utrzymanie dróg żwirowych - konserwacja dróg, scinka poboczy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00133818/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-WIK.271.8.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 716229,41 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – Dostawa kruszywa drogowego.Przedmiotem części 1 zamówienia jest zakup kruszywa drogowego wraz z jego dostawą i obejmuje:
a) dostawę 830 Mg pospółki o frakcji 0-31,5 mm z 50 % zawartością kruszywa łamanego na drogi gminne,
b) dostawę 2500 Mg pospółki o frakcji 0-31,5 mm z 50 % zawartością kruszywa łamanego na drogi gminne z rozplantowaniem (rozścieleniem) mechanicznym,
c) dostawę 200 Mg pospółki o frakcji 0-31,5 mm z 50 % zawartością kruszywa łamanego na drogi gminne z rozplantowaniem (rozścieleniem) oraz mechanicznym zgęszczeniem,
d) dostawę 100 Mg pospółki o frakcji 0-31,5 mm z 50 % zawartością kruszywa łamanego na drogi gminne z rozplantowaniem (rozścieleniem) ręcznym oraz mechanicznym zagęszczeniem,
e) dostawę 250 Mg pospółki o frakcji 0-31,5 mm z 30 % zawartością kruszywa łamanego na drogi gminne z rozplantowaniem (rozścieleniem) mechanicznym,
f) dostawę 400 Mg pospółki o frakcji 0-31,5 mm z 30 % zawartością kruszywa łamanego na drogi gminne;
Szczegółowy opis sposobu realizacji przedmiotu zamówienia opisany został w załączniku nr 2.1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
4.5.5.) Wartość części: 227207,21 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – Konserwacja dróg.Przedmiotem części 2 zamówienia jest konserwacja dróg gminnych na terenie Gminy Gołdap poprzez:
a) dostawę 7200 Mg pospółki o frakcji 0-31,5 na drogi gminne z mechanicznym rozplantowaniem dowiezionego materiału we wskazanym miejscu,
b) dostawę 1000 Mg pospółki o frakcji 0-31,5 na drogi gminne z ręcznym rozplantowaniem dowiezionego materiału we wskazanym miejscu,
c) dostawę 400 Mg kruszywa - kamień przekruszony do 16 mm na drogi gminne z mechanicznym rozplantowaniem,
d) profilowanie (równanie) istniejących nawierzchni dróg nieutwardzonych o szerokości od 3 m do 6m o łącznej powierzchni do 1 350 000m2,
e) pracę mechaniczną sprzętu w postaci koparko- ładowarki na drogach gminnych (prace związane z niwelacją terenu drogi, usuwaniem przeszkód na drogach, itp.) w ilości około 200 m-g.
Szczegółowy opis sposobu realizacji przedmiotu zamówienia opisany został w załączniku nr 2.2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
4.5.5.) Wartość części: 302049,20 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 – Konserwacja przepustów i poboczy dróg.Przedmiotem części 3 zamówienia jest konserwacja przepustów i poboczy dróg gminnych poprzez czynności i prace takie jak:
a) koszenie 1000 km poboczy wzdłuż dróg gminnych i przydrożnych rowach na terenie gminy Gołdap wraz z dokaszaniem w trudno dostępnych miejscach, przy czym wysokość roślinności po skoszeniu nie może przekroczyć 5cm; zakres prac obejmuje również cięcie pojedynczych odrostów krzaków i drzew,
b) wycinkę krzewów oraz gałęzi drzew rosnących w zwarciu dróg gminnych wraz z ich utylizacją – około 10000m2,
c) czyszczenie około 50 mb przepustów o średnicy od 300 mm do 800 mm,
d) mechaniczna ścinka poboczy i skarpy rowu na drogach gminnych gruntowych o grubość ścinania do 20 cm i maksymalnej szerokość do 2,5 m w ilości około 22 000 m2 oraz wywóz urobku w zakresie własnym wykonawcy,
f) mechaniczna ścinka poboczy i skarpy rowu na drogach gminnych o nawierzchni bitumicznej (asfalt) o grubość ścinania do 20 cm i maksymalnej szerokość do 2,5 m w ilości około 2000 m2 oraz wywóz urobku w zakresie własnym wykonawcy,
g) czyszczenie około 2000 mb rowów poprzez usunięcie namułu i ich pogłębienie, przy czym pogłębienie mechaniczne rowów przy drogach gminnych wiąże się również z karczowaniem krzaków oraz transportem urobku po zakończeniu prac.
Szczegółowy opis sposobu realizacji przedmiotu zamówienia opisany został w załączniku nr 2.3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 186973,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 255511,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 350604,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 255511,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grupa Producencka "Wielopolanka" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8711635866
7.3.4) Miejscowość: Wielopole 62, Olesno
7.3.5) Kod pocztowy: 33-210
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GRUPA PRODUCENCKA "WIELOPOLANKA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
GRUPA PRODUCENCKA "WIELOPOLANKA" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 255511,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 441942,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 683580 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 441942,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowo - Handlowe "TRANSROM" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8470000651
7.3.3) Ulica: Suwalska 24
7.3.4) Miejscowość: Gołdap
7.3.5) Kod pocztowy: 19-500
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE "TRANSROM" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 441942,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 352395,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 352395,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 353395,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowo - Handlowe "Transrom" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8470000651
7.3.3) Ulica: Suwalska 24
7.3.4) Miejscowość: Gołdap
7.3.5) Kod pocztowy: 19-500
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE "TRANSROM" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 352395,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GOŁDAP
- "Świadczenie usługi organizacji kampanii promocyjnej, kampanii społeczno-promocyjnej, rajdu rowerowego oraz dostarczenia poczęstunku na zajęcia"
- "Świadczenie usług: Świadczenie usługi: Trenera SDR w ramach realizacji projektu pn.: "WSPARCIE PIECZY ZASTĘPCZEJ W POWIECIE GOŁDAPSKIM"
więcej: przetargi w Gołdapi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa dróg gruntowych metodą śladową (płyty betonowe) z podziałem na części"
- Bieżące utrzymanie dróg nieutwardzonych na terenie Gminy Jadów
- Remont chodnika w ul. Michałowicza na odcinku od ul. Suchy Las do ul. Słupskiej
- "Przebudowa odcinka drogi leśnej dł. 670 m w L. Sobieńczyce na terenie Nadleśnictwa Wejherowo (Etap II)"
- Zakup kruszywa łamanego tj: - mieszanka 0-31,5 w ilości 800 ton, - mieszanka 0-63 w ilości 800 ton wraz z sukcesywną dostawą na plac budowy - tj. teren Powiatu Przemyskiego
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych wraz z opieką na zajęcia lekcyjne z Gminy Libiąż do Krakowa, w okresie maj - czerwiec 2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.