Ogłoszenie z dnia 2022-05-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00096248/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-23
- 2022/BZP 00104244/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy produktów leczniczych (postępowanie krajowe)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WIELOSPECJALISTYCZNY SZPITAL MIEJSKI IM.DR EMILA WARMIŃSKIEGO - SPZOZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092354746
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szpitalna 19
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-826
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 3709124
1.5.8.) Numer faksu: 3709125
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpital.bydgoszcz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpital.bydgoszcz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.szpital.bydgoszcz.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy produktów leczniczych (postępowanie krajowe)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9bc0c7bc-aaa9-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00166120
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP-270-21-2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 217693,44 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Perhydrol 30% 1 kg - opakowanie x 1 kg - 18 sztuk4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 345,11 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
poz. 1 - Enoxaparinum roztw. do wstrzykiwań 0,02g/0,2ml x 10 amp- strzyk.- 62 opakowania;poz. 2 - Enoxaparinum roztw. do wstrzykiwań 0,04g/0,4ml x 10 amp- strzyk.- 1081 opakowań;
poz. 3 - Enoxaparinum roztw. do wstrzykiwań 0,06g/0,6ml x 10 amp- strzyk. - 339 opakowań;
poz. 4 - Enoxaparinum roztw. do wstrzykiwań 0,08g/0,8ml x 10 amp- strzyk. - 326 opakowań;
poz. 5 - Enoxaparinum roztw. do wstrzykiwań 0,1g/1ml x 10 amp- strzyk. - 86 opakowań
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 158084,64 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
poz. 1 - Acenocumarol 4mg x 60 tabl. - 2 opakowania;poz. 2 - Acidum acetylsalicylicum 150mg x 60 tabl. dojelit. - 47 opakowań;
poz. 3 - Acidum acetylsalicylicum 300mg x 10 tabl. - 36 opakowań;
poz. 4 - Acidum acetylsalicylicum 75mg x 60 tabl. dojelit. - 214 opakowań;
poz. 5 - Apixaban tabl. powl. 5mg, opak. 60 tabl. - 49 opakowań;
poz. 6 - Warfarinum 3mg x 100 tabl. - 3 opakowania;
poz. 7 - Warfarinum 5mg x 100 tabl. - 5 opakowań;
poz. 8 - Dabigatran etexilate 110mg x 180 kaps. - 8 opakowań;
poz. 9 - Dabigatran etexilate 150mg x 180 kaps. - 8 opakowań;
poz. 10 - Ticagrelolum 90mg x 56 tabl. - 96 opakowań;
poz. 11 - Rivaroxaban 20mg x 100 tabl. - 10 opakowań;
poz. 12 - Rivaroxaban 15mg x 100 tabl. - 6 opakowań.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 34615,21 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
poz. 1 - Dexpanthenol aer. na skórę 150 ml - 9 sztuk;poz. 2 - Glucosum subst. 75g - 125 sztuk.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 361,95 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Acidum tranexamicum roztw. do wstrzyk. 0,5g/5ml x 5 amp. - 956 opakowań.4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 8298,05 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
poz. 1 - Spirytus salicylowy 2% po 100ml - 2 opakowania;poz. 2 - Woda utleniona 3% po 100ml - 82 opakowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 58,77 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
poz. 1 - Betaxololum 20mg x 30 tabl. - 3 opakowania;poz. 2 - Candesartanum 16mg x 28 tabl. - 3 opakowania;
poz. 3 - Candesartanum 8mg x 28 tabl. - 4 opakowania;
poz. 4 - Captopril 12,5mg x 30 tabl. - 29 opakowań;
poz. 5 - Captopril 25mg x 30 tabl. - 13 opakowań;
poz. 6 - Clonidine 75mg x 50 tabl. - 21 opakowań;
poz. 7 - Digoxinum 0,1mg x 30 tabl - 42 opakowania;
poz. 8 - Digoxinum 0,25mg x 30 tabl. - 5 opakowań;
poz. 9 - Digoxinum roztw. do wstrzykiwań 0,5mg/2ml x 5amp. - 61 opakowań;
poz. 10 - Diltiazem 120mg x 30 tabl. o przedł. uwaln. - 1 opakowanie;
poz. 11 - Diltiazem 60mg x 60 tabl. powl. - 1 opakowanie;
poz. 12 - Diltiazem 90mg x 30 tabl. o przedł. uwaln. - 3 opakowania;
poz. 13 - Enalaprilum 10mg x 30 tabl. - 1 opakowanie;
poz. 14 - Enalaprilum 20mg x 30 tabl. - 1 opakowanie;
poz. 15 - Enalaprilum 5mg x 30 tabl. - 2 opakowania;
poz. 16 - Eplerenonum 25mg x 30 tabl. powl. - 20 opakowań;
poz. 17 - Eplerenonum 50mg x 30 tabl. powl. - 16 opakowań;
poz. 18 - Lacidipinum 4m x 28 tabl powl. - 12 opakowań;
poz. 19 - Lacidipinum 6mg x 28 tabl. powl. - 1 opakowanie;
poz. 20 - Lercanidipinum 10mg x 60 tabl. - 64 opakowania;
poz. 21 - Lercanidipinum 20mg x 28 tabl. - 4 opakowania;
poz. 22 - Lisinoprilum 10mg x 28 tabl. - 1 opakowanie;
poz. 23 - Lisinoprilum 20mg x 28 tabl. - 1 opakowanie;
poz. 24 - Lisinoprilum 5mg x 28 tabl. - 17 opakowań;
poz. 25 - Losartanum 50mg x 28 tabl. powl. - 13 opakowań;
poz. 26 - Metoprololum 50mg x 30 tabl.powl. - 288 opakowań;
poz. 27 - Metoprololum 5mg/5ml x 5 amp. - 62 opakowania;
poz. 28 - Molsidominum 4mg x 30 tabl. - 4 opakowania;
poz. 29 - Nebivolol 5mg x 28 tabl. - 126 opakowań;
poz. 30 - Pentoxifyllinum 0,4g x 30 tabl. o przedł. uwalnianiu - 2 opakowania;
poz. 31 - Propafenon 150mg x 20 tabl. powl. - 1 opakowanie;
poz. 32 - Propafenon 300g x 20 tabl. powl. - 1 opakowanie;
poz. 33 - Propafenon inj. 70mg/20ml x 5 amp. - 1 opakowanie;
poz. 34 - Propranolol 10mg x 50 tabl. powl. - 2 opakowania;
poz. 35 - Propranolol 40mg x 50 tabl. powl. - 1 opakowanie;
poz. 36 - Propranolol roztw. do wstrz. 1 mg/ml x 10 amp. - 1 opakowanie;
poz. 37 - Quinaprilum 10mg x 30 tabl. powl. - 1 opakowanie;
poz. 38 - Valsartanum 160mg x 28 tabl. powl. - 36 opakowań;
poz. 39 - Valsartanum 80mg x 28 tabl. powl. - 41 opakowań;
poz. 40 - Verapamilum 120mg x 40 tabl. o przedł. uwaln. - 1 opakowanie;
poz. 41 - Verapamilum 40mg x 20 tabl. powl. - 27 opakowań;
poz. 42 - Verapamilum 80mg x 40 tabl. powl. - 1 opakowanie;
poz. 43 - Zofenopril 30mg x 28 tabl - 10 opakowań;
poz. 44 - Zofenopril 7,5 mg x 28 tabl. - 20 opakowań;
poz. 45 - L-Argininum 2g x 30 sasz. - 1 opakowanie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 7546,04 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nitrendypinum 20mg x 30 tabl. - 8 opakowań4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 40,67 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
poz. 1 - Acidum ascorbicum krople doustne 0,1g/1ml 40ml - 3 opakowania;poz. 2 - Acidum ascorbicum + Rutosidum (0,1 + 0,25) g x 25 tabl.powl.(blister) - 11 opakowań;
poz. 3 - Acidum folicum 15mg x 30 tabl. - 24 opakowania;
poz. 4 - Acidum folicum 5mg x 30 tabl. - 23 opakowania;
poz. 5 - Ascorbic acid, Hesperidin, Ruscus aculeatus x 30 kaps. - 1 opakowanie;
poz. 6 - Colecalciferol krople 15000 j.m./ml 10 ml - 37 opakowań;
poz. 7 - Kalii chloridum 0,75 x 30 tabl o przedł uwaln - 385 opakowań;
poz. 8 - Phytomenadione 10mg x 30 tabl. - 14 opakowań;
poz. 9 - Produkt zawierający m.in. kwasy omega-3 w tym 300mg DHA x 60 tabl. - 15 opakowań;
poz. 10 - Retinolum płyn 50 000 j.m./ml 10 ml - 2 opakowania;
poz. 11 - Thiaminum inj. 0,05g/amp. x 10 amp. o poj. 1ml – 2ml - 38 opakowań;
poz. 12 - Acidum ascorbicum roztw. do wstrzyk. 500mg/5ml x 10 amp. - 30 opakowań;
poz. 13 - Thiaminum 0,025g x 50 tabl. - 18 opakowań.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 3570,86 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
poz. 1 - Tramadol 100mg/2ml x 10 amp. - 491 opakowań;poz. 2 - Tramadol 50mg x 20 kaps. - 66 opakowań;
poz. 3 - Tramadol 50mg/1ml x 10 amp. - 202 opakowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 4772,14 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak ofert dla Grupy 1
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 185299,61 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 236794 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 185299,61 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROFARM PS SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5220103756
7.3.3) Ulica: ul. Słoneczna
7.3.4) Miejscowość: Stara Iwiczna
7.3.5) Kod pocztowy: 05-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 185299 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-05-04Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15943,71 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36795,81 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15943,71 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Farmacol Logistyka Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252409576
7.3.3) Ulica: Szopienicka
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-431
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15943 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-05-08Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak ofert dla Grupy 4
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak ofert dla Grupy 5
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 151,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 151,42 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 151,42 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Salus International Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6340125442
7.3.3) Ulica: Pułaskiego
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-273
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"FARMACOL-LOGISTYKA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"FARMACOL-LOGISTYKA" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 151 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-04-26Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9037,66 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11041,69 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9037,66 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Farmacol Logistyka Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252409576
7.3.3) Ulica: Szopienicka
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-431
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9037 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-05-08Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46,05 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Salus International Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6340125442
7.3.3) Ulica: Pułaskiego
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-273
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-04-26Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5095,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7922,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5095,05 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Farmacol Logistyka Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252409576
7.3.3) Ulica: Szopienicka
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-431
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SALUS INTERNATIONAL SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SALUS INTERNATIONAL SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5095 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-05-08Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Kwota brutto, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia w Grupie 10 wynosi: 4.772,14 zł, natomiast cena najkozrystniejzsej oferty w Grupie 10 wynosi: 9.122,50 zł brutto.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9122,5 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9501,38 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- 11/PA/2025 Remont lokali mieszkalnych (pustostanów) przy ul. Fordońskiej 432 lok. 10, 12, 88, 114 zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich "ADM" Sp. z o.o.
- Dostawa komputerów
- 5/PM/2025 Budowa instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej wraz z budową węzła cieplnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Kanałowej 2 w Bydgoszczy
- Naprawa i obsługa techniczna środków transportowych będących w posiadaniu GDDKiA Oddział w Bydgoszczy - pojazdy i przyczepki użytkowane w Oddziale i podległych jednostkach z podziałem na 6 części.
- Dostawa mebli biurowych
- Dostawy sukcesywne rękawic chirurgicznych na okres 24 miesięcy
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTARCZANIE LEKÓW RÓŻNYCH WG 6 PAKIETÓW
- dostawa leków ogólnych i wyrobów medycznych - 103 pozycje (ponowienie)
- DOSTARCZANIE LEKÓW WG 9 PAKIETÓW
- ZP 7/25 Dostawa leków
- Dostawa leków i materiałów medycznych, nr sprawy GCR/8/ZP/2025
- Dostawa produktów leczniczych - 9 zadań
więcej: Produkty farmaceutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.