Ogłoszenie z dnia 2022-05-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00285807/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-26
- 2022/BZP 00166145/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-18
- 2022/BZP 00166155/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-18
- 2022/BZP 00166169/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-18
- 2022/BZP 00166175/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-18
- 2023/BZP 00049257/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-20
- 2022/BZP 00038521/01 - Wynik z dnia 2022-01-27
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
dowozy i odwozy szkolne wraz z zapewnieniem opieki w dni nauki szkolnej na terenie Miasta i Gminy Wronki
od 03 stycznia 2022r. do 22 grudnia 2022r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: SAMORZĄDOWA ADMINISTRACJA PLACÓWEK OŚWIATOWYCH WE WRONKACH
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570219412
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Powstańców Wlkp. 23
1.4.2.) Miejscowość: Wronki
1.4.3.) Kod pocztowy: 64-510
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: kadry@sapo.wronki.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sapowronki.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00166132
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-05-18
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zmianie umowy3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00165774/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA III – PODSTAWOWE INFORMACJE O POSTĘPOWANIU W WYNIKU KTÓREGO ZOSTAŁA ZAWARTA UMOWA/UMOWA RAMOWA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8. Umowa dla części nr 10 (Część 10) Przed zmianą:
TAK
Po zmianie:
NIE
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.1. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część 10) Przed zmianą:
CZĘŚĆ X ZAMÓWIENIA- TRASA NR 10
1) Maksymalna moc przewozowa na trasie:
Maksymalna praca przewozowa 15 521 km ( 187 dni szkolnych x 83 km)
Dowóz
Kierunek I: (przystanek początkowy) Smolnica – Piła – Obelzanki - Jasionna – Szkołą Podstawowa nr 1 we Wronkach - Szkoła Podstawowa nr 3 we Wronkach - Stróżki –– Przedszkole nr 2 Wronczusie - Szkoła Podstawowa nr 2 we Wronkach - Szkoła Podstawowa nr 3 we Wronkach (przystanek końcowy)
Odwóz:
Kierunek I: (przystanek początkowy) Przedszkole nr 2 Wronczusie - Szkoła Podstawowa nr 2 we Wronkach – Szkoła Podstawowa nr 3 we Wronkach – Stróżki – Szkoła Podstawowa nr 1 we Wronkach – Jasionna – Obelzanki – Piła – Smolnica (przystanek końcowy)
Kierunek II: (przystanek początkowy) Szkoła Podstawowa nr 2 we Wronkach – Szkoła Podstawowa nr 3 we Wronkach – Stróżki – Szkoła Podstawowa nr 1 we Wronkach –Obelzanki – Jasionna – Piła – Smolnica (przystanek końcowy)
Zamawiający zastrzega sobie prawo do jednostronnej zmiany rozkładu jazdy trasy (w tym godziny odjazdu i przyjazdu, kolejność przystanków) w granicach maksymalnej wielkości pracy przewozowej na danej trasie.
2) Warunki niezbędne do wykonywania części X zamówienia:
- Wykonawca w okresie obowiązywania umowy na świadczenie usług będzie dysponował pojazdem, spełniającym wymagania przeznaczone do realizacji przewozów szkolnych zgodnie z art.2 ust.41a Ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U.2021r., poz.450 ze. zm.), który brzmi: autobus szkolny – autobus przeznaczony do przewozu dzieci do szkoły, barwy pomarańczowej, oznaczony z przodu i z tyłu prostokątnymi tablicami barwy białej, z napisami barwy czarnej „autobus szkolny” oraz zgodnie z § 22 Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016r., poz. 2022 ze zm.);
- pojazd oferowany przez Wykonawcę powinien posiadać min. 30 miejsc pasażerskich (siedzących) oraz rok produkcji min. 1997r.;
- w przypadku awarii pojazdu Wykonawca niezwłocznie informuje o tym Zamawiającego i podstawia pojazd zastępczy o parametrach nie gorszych niż pojazd zadeklarowany w załączniku nr 7 do oferty;
- Wykonawca zobowiązany jest w okresie obowiązywania umowy dysponowaniem odpowiednim potencjałem kadrowym, czyli osób zdolnych do wykonywania zamówienia posiadających odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia (kierowca – kserokopia prawa jady kat D, Opiekun - zaświadczenie o odbytym szkoleniu organizowanym przez wojewódzki ośrodek ruchu drogowego dla osób ubiegających się o uprawnienie do wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt. 6 oraz ust. 4 pkt. 1 i 2 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U.2021r., poz.450 ze. zm.) w związku z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 06.07.2010r. (Dz. U. 2016 poz. 143 ze zm.) oraz aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności, które należy przedłożyć nie później niż w dniu podpisania umowy z wybranym Wykonawcą);
- Wykonawca jest zobowiązany do każdorazowego poinformowania Zamawiającego o zmianie osób przewidzianych do realizacji zamówienia wskazanych w załączniku nr 8 do oferty;
- Wykonawca winien posiadać aktualną licencję lub zezwolenia na wykonywanie transportu drogowego w zakresie przewozu osób;
- Wykonawca w całym okresie obowiązywania umowy musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności;
- Wykonawca gwarantuje bezpieczeństwo osób i mienia podczas wykonywania usług przewozu osób. Zamawiający nie bierze żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w wyniku których nastąpi szkoda materialna, uszkodzenie ciała czy śmierć, spowodowana działalnością Wykonawcy.
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.2. Główny kod CPV (Część 10) Przed zmianą:
Usługi w zakresie transportu drogowego
Po zmianie:
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - ZMIANA UMOWY/UMOWY RAMOWEJ3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.1. Data zmiany umowy/umowy ramowej Przed zmianą:
2022-05-13
Po zmianie:
2022-05-01
INNE PRZETARGI Z WRONEK
więcej: przetargi w Wronkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi miejskiej taksówki osobowej i specjalistycznej dla mieszkańców miasta Gniezna
- Zakup kruszywa drogowego wraz z dostawą i wyrównaniem na remontowane, modernizowane nawierzchnie dróg, chodników i placów gminnych na terenie gminy Stopnica
- Dostawa kruszyw 2025
- "Dowóz 22 uczestników, w tym osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim do Klubu Senior+ w Koźlicy z miejsca zamieszkania tj. z terenu Gminy Igołomia-Wawrzeńczyce"
- DOSTAWA I TRANSPORT WRAZ Z ROZŁADUNKIEM KRUSZYWA WAPIENNEGO W GMINIE PIOTRKÓW KUJAWSKI
- Usługa transportowa naczepy mammograficznej z wbudowanym mammografem cyfrowym, umożliwiająca wykonywanie badań mammograficznych w trybie mobilnym w obrębie województwa śląskiego dla NIO - PIB
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.