eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WodyniePrzebudowa drogi wewnętrznej ul. Polna w m. Wodynie



Ogłoszenie z dnia 2025-03-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi wewnętrznej ul. Polna w m. Wodynie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wodynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582664

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Siedlecka 43

1.5.2.) Miejscowość: Wodynie

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-117

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@wodynie.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wodynie.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gmina-wodynie.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi wewnętrznej ul. Polna w m. Wodynie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-319f9899-ccf7-4b21-8e40-553a7ad13a0d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00166164

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00021576/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Przebudowa drogi wewnętrznej ul. Polnej w m. Wodynie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00060230

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IGR.271.2.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego opracowania jest przebudowa drogi wewnętrznej położonej w miejscowości Wodynie
zlokalizowana jest w Gminie Wodynie, powiat siedlecki, województwo mazowieckie.
Opracowanie swym zakresem obejmuje:
- wykonanie przebudowy nawierzchni,
- wykonanie przebudowy poboczy,
- wykonanie przebudowy zjazdów zwykłych.
- wykonanie oznakowania pionowego – wg. odrębnego opracowania „Projekt Stałej Organizacji Ruchu
Inwestycja ma na celu poprawę bezpieczeństwa ruchu drogowego, zapewnia spójność sieci dróg publicznych i poprzez podniesienie standardu technicznego wpływa na zachowanie spójności dróg gminnych.

W stanie istniejącym teren objęty inwestycją stanowi droga utwardzona mieszanką kruszywową o szerokości 3,00 m biegnąca przez tereny zabudowane m. Wodynie.
Obszar objęty inwestycją położony jest w terenie równinnym o naturalnych spadkach wynoszących średnio 3,0%.
Teren objęty opracowaniem stanowi częściowo nawierzchnia drogi wewnętrznej a częściowo teren nieurządzony.
Obszar wokół nawierzchni drogi wewnętrznej porośnięty jest trawami.

Na przedmiotowym odcinku drogi gminnej występuje następujące uzbrojenie terenu:
- sieć energetyczna
- sieć wodociągowa
- sieć kanalizacji sanitarnej.
Przedmiotowa przebudowa nie powoduje wystąpienia kolizji z istniejącym uzbrojeniem terenu i niema konieczności wykonywania przebudowy istniejących urządzeń lecz na etapie realizacji inwestycji może wystąpić konieczność dostosowania ich usytuowania wysokościowego.
Zakres prac obejmuje wykonanie pionowej regulacji zasuw dla urządzeń podziemnych zlokalizowanych w drodze.

Inwestycja ma na celu poprawę bezpieczeństwa ruchu drogowego, zapewnia spójność sieci dróg publicznych i poprzez podniesienie standardu technicznego wpływa na zachowanie spójności dróg gminnych i powiatowych.

Parametry techniczne drogi wewnętrznej:
- klasa techniczna - wewnętrzna
- kategoria ruchu – KR010
- grupa nośności podłoża – G3
- prędkość projektowa – 30 km/h
- przekrój szlakowy 1x1 dwukierunkowy
- szerokość jezdni – 3,00 m,
- przekrój daszkowy o pochyleniu 2%,
- szerokość poboczy 2x0,25m
- długość odcinka 715,00m

Zestawienie powierzchni:
powierzchnia nawierzchni drogi: 2220 m2,
powierzchni poboczy utwardzonych: 360 m2

Projektowana niweleta
Niweleta drogi jest ściśle powiązana z istniejącą niweletą drogi przez wzgląd na wykonywanie konstrukcji jako pakietu warstw asfaltowych o łącznej grubości 8cm oraz podbudowy o grubości 35cm ułożonej w wykonanym korycie drogowym.

Projektowana konstrukcje nawierzchni
W związku z projektowaną przebudową drogi wewnętrznej - z uwagi na jej stan, zaprojektowano wzmocnienie części konstrukcji. Projektując konstrukcję jako pakiet warstwy asfaltowej i podbudowy kruszywowej o łącznej 12 grubości 25cm dla przedmiotowej drogi uwzględniono parametry techniczne jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i związane z nią urządzenia budowlane oraz ich usytuowanie.
Zostały uwzględnione wymagania dotyczące:
- bezpieczeństwa użytkowania ,
- nośności i stateczności konstrukcji,
- bezpieczeństwa ze względu na pożar lub inne zagrożenia,
- ochrony środowiska.

Projektowana konstrukcja drogi wewnętrznej:
4 cm – warstwa wiążąca z AC16W 50/70
10 cm – podbudowa z kruszywa 0/31,5 mm C90/3 niezwiązanego, stabilizowanego mechanicznie
10 cm – podbudowa z kruszywa związanego cementem C5/6, stabilizowanego mechanicznie
- istniejące podłoże gruntowe

Projektowana konstrukcja poboczy:
16 cm – nawierzchnia z kruszywa 0/31,5 mm niezwiązanego, stabilizowanego mechanicznie

Projektowana konstrukcja zjazdów:
20 cm – nawierzchnia z kruszywa 0/31,5 mm niezwiązanego, stabilizowanego mechanicznie
Szczegóły konstrukcyjne nawierzchni uwidoczniono w części rysunkowej projektu.

Odwodnienie
Odwodnienie przedmiotowej drogi odbywa się powierzchniowo poprzez nadane spadki podłużne i poprzeczne na jezdni do istniejącego systemu rowów drogowych.

Szczegółowy opis i sposób wykonania przedmiotu zamówienia określają:
1) Specyfikacja Warunków Zamówienia udostępniona w ramach postępowania, o którym mowa we Wstępie do Umowy( dalej jako: „SWZ”)
2) Przedmiar udostępniony w ramach postępowania.
3) Projekt Wykonawczy w zakresie wskazanym w przedmiarze.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 307124,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 462824,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 307124,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PBHU BRUK-TRANS P.Kowalczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8262042423

7.3.4) Miejscowość: Anielów 26

7.3.5) Kod pocztowy: 08-460

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 307124,85 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.