eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CiechanówSukcesywne dostawy drutu do prasy do belowania odpadów na terenie RZGOK w Woli Pawłowskiej



Ogłoszenie z dnia 2025-03-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy drutu do prasy do belowania odpadów na terenie RZGOK w Woli Pawłowskiej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W CIECHANOWIE

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział ZP

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130355722

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gostkowska 83

1.5.2.) Miejscowość: Ciechanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 06-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.7.) Numer telefonu: 236722242

1.5.8.) Numer faksu: 233067070

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pukciechanow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pukciechanow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ebc65197-b5d9-4602-be1c-b919ccd4e15d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


komunalna Sp. z o. o.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywne dostawy drutu do prasy do belowania odpadów na terenie RZGOK w Woli Pawłowskiej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ebc65197-b5d9-4602-be1c-b919ccd4e15d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00166166

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00070647

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TP/D/1/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 151000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia polega na „Sukcesywnych dostawach drutu do prasy do belowania odpadów na terenie RZGOK w Woli Pawłowskiej”.
1.1 Zamawiający w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy wymagał będzie dostaw drutu o następujących cechach i parametrach technicznych.
1) średnica drutu 3,5 mm,
2) drut żarzony, miękki, wyżarzany, wykonany zgodnie z normą PN-EN 10218-2,
3) wykonany ze stali niskowęglowej gatunku SAE 1006,
4) nasączony powierzchniowo olejem,
5) pakowanie: drut nawinięty w kręgi o wymiarach ok. średnica zewnętrzna zwoju 750 mm, wysokość 500 mm , lub w szpulach o wymiarach 330x210x150
6) waga szpuli ok. 40 kg.
7) Ilość zamówienia 40 000 kg.
8) Zamawiający może zamówić mniejszą ilość drutu, niż wykazana w niniejszej SWZ (jednakże minimalny poziom realizacji umowy wyniesie 30 000 kg) i Wykonawca nie będzie miał prawa roszczenia do wynagrodzenia za niedostarczone ilości drutu.
1.2. Warunki i miejsce dostaw:
1) Dostawy będą realizowane sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego w oparciu o zamówienie składane telefonicznie bądź za pomocą środków komunikacji elektronicznej (e-mail), zgodnie z faktycznymi potrzebami Zamawiającego.
2) Dostawy powinny odbywać się na paletach euro, zabezpieczonych taśmą stalową.
3) Wykonawca będzie dostarczał drut własnym lub wynajętym przez siebie transportem do Regionalnego Zakładu Gospodarowania Odpadami w Woli Pawłowskiej, Wola Pawłowska 23, 06-400 Ciechanów w dniach od poniedziałku do piątku w godz. od 7:00 do 15:00.
4) Wykonawca zobowiązuje się dostarczać drut do prasy zgodny z opisem przedmiotu zamówienia.
5) Podczas rozładunku drutu wykonawca winien zachować szczególną ostrożność. Czynność ta winna być wykonywana z zachowaniem przepisów BHP.
6) Wykonawca zrealizuje jednorazową dostawę, nie później niż w ciągu 5 dni roboczych, liczonych od dnia złożenia zamówienia telefonicznie lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej przez Zamawiającego.
7) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć do każdej jednorazowej dostawy komplet niezbędnych dokumentów dotyczących przywiezionego drutu, zawierający co najmniej świadectwo jakości – atest:

4.5.3.) Główny kod CPV: 44333000-3 - Drut

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 171216 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 184500 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 171216 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MET-STAL Spółka Jawna D. Urbański, P. Zaskórski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7712875997

7.3.3) Ulica: Sulejowska 45

7.3.4) Miejscowość: Piotrków Trybunalski

7.3.5) Kod pocztowy: 97-300

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 171216 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.