Ogłoszenie z dnia 2022-05-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00101588/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja (przebudowa) dróg na terenie gminy Brzeziny
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BRZEZINY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750147870
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Henryka Sienkiewicza 16 A
1.5.2.) Miejscowość: Brzeziny
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-060
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.7.) Numer telefonu: 468743699
1.5.8.) Numer faksu: -
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gminabrzeziny@post.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ugbrzeziny.nv.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.ugbrzeziny.nv.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja (przebudowa) dróg na terenie gminy Brzeziny2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dff305fd-ab72-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00166170
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021633/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Modernizacja (przebudowa) dróg na terenie Gminy Brzeziny
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00101588/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIiRG.271.8.2022.RD
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2774187,87 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na Modernizacji (przebudowie) dróg na terenie Gminy Brzeziny.
2. Inwestycja ma na celu modernizację dróg będących w zarządzie Gminy Brzeziny: droga gminna nr 121004E Polik, droga gminna nr 121233E Rozworzyn oraz droga gminna wewn. Jordanów. Łączna długość dróg ok. 2,9 km. Celem inwestycji jest zapewnienie spójnej sieci dróg w gminie Brzeziny. Na chwilę obecną drogi te są w złym stanie technicznym, droga w Rozworzynie jest drogą gruntową. Przebudowa dróg poprzez wykonanie nawierzchni bitumicznej wpłynie na poprawę bezpieczeństwa ruchu drogowego i zapewni właściwy standard komunikacji.
3. Zadanie obejmuje w szczególności:
Zadanie nr 1 – Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej w msc. Jordanów o długości 928,0 m:
- poszerzenie istniejącej jezdni bitumicznej do szerokości 5,0 m o konstrukcji wskazanej w dokumentacji projektowej,
- wykonanie obustronnego pobocza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechaniczne o szerokości 0,75 m,
- wyregulowanie wszystkich istniejących zjazdów o nawierzchni utwardzonej i nieutwardzonej nawiązując do krawędzi przebudowywanej jezdni oraz do przyległego terenu,
- wykonanie oznakowania drogi.
Zadanie nr 2 – Przebudowa drogi gminnej Nr 121233 E w miejscowości Rozworzyn, gm. Brzeziny o długości 1151,0 mb:
- wykonanie jezdni bitumicznej o szerokości 4,00 m oraz 5,00 m na długościach zaprojektowanych mijanek o konstrukcji wskazanej w dokumentacji projektowej,
- wykonanie obustronnego pobocza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechaniczne o szerokości 0,75 m,
- wyregulowanie wszystkich istniejących zjazdów o nawierzchni utwardzonej i nieutwardzonej nawiązując do krawędzi przebudowywanej jezdni oraz do przyległego terenu,
- wycinkę drzew kolidujących z planowaną inwestycją z uwzględnieniem warunków określonych w decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację niniejszego przedsięwzięcia,
- budowę kanału technologicznego,
- wykonanie oznakowania drogi.
Zadanie nr 3 – Przebudowa drogi gminnej w m. Polik, gm. Brzeziny o długości 924,50 mb:
- poszerzenie istniejącej jezdni do szerokości 4,00 m oraz 5,00 m na długościach zaprojektowanych mijanek o konstrukcji wskazanej w dokumentacji projektowej
- wykonanie obustronnego pobocza z kruszywa łamanego lub destruktu o szerokości 0,75 m,
- regulacja studzienek dla zaworów wodociągowych oraz wykonanie hydrantów pożarowych podziemnych,
- regulacja istniejących zjazdów o nawierzchni utwardzonej i nieutwardzonej,
- wykonanie przepustów,
- wykonanie oznakowania drogi.
4. Wykonawca zobowiązany będzie do opracowania projektu tymczasowej organizacji ruchu oraz do uzgodnienia projektów wg obowiązujących w tym zakresie przepisów.
5. Wycięte drzewa (dłużyce) stanowią własność Zamawiającego. Wykonawca powinien skalkulować przewiezienie wyciętych drzew na miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość do 15 km.
6. Wykonawca jest zobowiązany wykonać pełny zakres robót, który jest konieczny z punktu widzenia przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, dla uzyskania finalnego efektu określonego przedmiotem zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4059038,62 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5563625,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4059038,62 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlano Drogowe "BUD-DROG" Stanisława Polus
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7731006446
7.3.3) Ulica: ul. Zawiła 23
7.3.4) Miejscowość: Koluszki
7.3.5) Kod pocztowy: 95-040
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO DROGOWE "BUD DROG" Stanisława Polus
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO DROGOWE "BUD DROG" Stanisława Polus
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4059038,62 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BRZEZIN
- Modernizacja budynków wraz z infrastrukturą towarzyszącą Domu Pomocy Społecznej w Dąbrowie
- Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu dzieci niepełnosprawnych wraz z opieką do placówek oświatowych
- Dostawa oraz instalacja sprzętu IT wraz z oprogramowaniem, urządzeń drukujących, monitorów oraz akcesoriów komputerowych w ramach projektu "Postaw na zawodowców".
- Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu dzieci do szkół na terenie Gminy Brzeziny realizowanych w formie zakupu biletów miesięcznych w dni nauki szkolnej
więcej: przetargi w Brzezinach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Budowa gospodarczego obiektu budowlanego przeznaczonego na cele gospodarki leśnej - wieża dla nietoperzy na dz. ew. nr 4200/11 obręb Jasionka
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.