Ogłoszenie z dnia 2023-04-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00518624/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-28
- 2023/BZP 00028025/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w gminie Krzepice dla miejscowości Dankowice Trzecie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Krzepice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398296
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Częstochowska 13
1.5.2.) Miejscowość: Krzepice
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-160
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 34 399 91 64
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@krzepice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krzepice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.krzepice.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w gminie Krzepice dla miejscowości Dankowice Trzecie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0636c759-868c-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00166205
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037970/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w gminie Krzepice dla miejscowości Dankowice Trzecie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00518624
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ITR.271.024.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 4671197,34 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Dankowice Trzecie w gminie Krzepice. Zadanie jest kontynuacją inwestycji realizowanej w oparciu o decyzję Starosty Kłobuckiego o pozwoleniu na budowę nr 48/17 z 14.02.2017 r. i dokumentację projektową „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Dankowice Trzecie, Dankowice Piaski, Podłęże Królewskie, Starokrzepice ul. Piaskowa, ul. Zawodzie i Królewska”.
Inwestycja jest objęta dofinansowaniem z Programu Rządowego Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych Nr Edycja2/2021/4729/PolskiLad.
W dokumentacji zakres zamówienia został oznaczony jako Etap II. Zawarty jest on na rysunkach sytuacyjnych od nr 18 do nr 25, zarówno w projekcie budowlanym, jak i w projekcie wykonawczym i przedstawia się następująco:
• kanały grawitacyjne DN 200 mm wykonane z rur PVC-U L = ok. 2670 m,
• kanał ciśnieniowy DN 90x5,4 wykonany z PEHD L = ok. 1480 m,
• przepompownie oznaczone w dokumentacji jako P8, P9,
• liczba przyłączy: 53 szt.
Zakres zamówienia nie obejmuje budowy przydomowej przepompowni ścieków, o której mowa w punkcie 5 projektu budowlanego – str. 13-18 i w punkcie 5 projektu wykonawczego str. 24 - 29. W trakcie realizacji I etapu nastąpiła zmiana lokalizacji studni K61, co umożliwiło wykonanie grawitacyjnego przykanalika do dz. nr 829/5, zamiast budowy przepompowni w II etapie – zmianę wrysowano na rys. 18 załączonego projektu.
Należy zwrócić szczególną uwagę na to, że roboty będą prowadzone między innymi w pasach drogowych dróg: powiatowej nr 2033S oraz gminnej nr 639138S. W związku z tym obowiązkiem Wykonawcy będzie:
1) sporządzenie projektu organizacji ruchu drogowego na czas robót wraz z uzyskaniem zatwierdzenia projektu,
2) uzyskanie od zarządców dróg (w tym od Burmistrza Krzepic) decyzji na zajęcie pasa drogowego na czas robót wraz z wniesieniem opłat wskazanych w tych decyzjach.
Ponadto Wykonawca jest zobligowany do uzyskania pozwolenia konserwatorskiego na prowadzenie prac archeologicznych w formie tzw. nadzoru archeologicznego przy wszelkich pracach ziemnych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR), która stanowi załącznik do ogłoszenia o postępowaniu i jest dostępna na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
UWAGA
Za wykonanie robót przewiduje się wynagrodzenie ryczałtowe. Należy więc uwzględnić wszelkie koszty niezbędne do wykonania robót zgodnie z dokumentacją i zamówieniem. W związku z tym, ze względu na wynagrodzenie ryczałtowe, załączony przedmiar robót należy traktować wyłącznie informacyjnie. Nie może on być podstawą do kalkulacji ceny ofertowej, ani służyć do uzasadniania ewentualnych błędów w wycenie robót.
Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie przedłożyć uproszczony kosztorys robót, wg którego dokonał kalkulacji ceny ofertowej najpóźniej do dnia podpisania umowy z Zamawiającym. W kosztorysie tym należy również wskazać wartości czynników cenotwórczych: R, Ko, Kz, Z. Kosztorys ten będzie służyć rozliczeniom w przypadkach określonych w umowie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków
45232420-2 - Roboty w zakresie ścieków
45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5510400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6068796,59 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5510400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Krzysztof Seweryn FIRMA WIELOBRANŻOWA
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ZRIB Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 072298791
7.3.3) Ulica: ul. Szkolna
7.3.4) Miejscowość: Międzybrodzie Bialskie
7.3.5) Kod pocztowy: 34-312
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonanie części robót montażowych, pompownie, asfalt.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Krzysztof Seweryn FIRMA WIELOBRANŻOWA
jakie przetargi wygrała firma
Krzysztof Seweryn FIRMA WIELOBRANŻOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5510400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-06-248.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Budowa wybiegu dla psów oraz placu zabaw u zbiegu ul. Zemborzyckiej i ul. Słowackiego w Lublinie
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Nowe, wspaniałe miejsce spotkań, zabawy i sportu dla Brzeźna - zagospodarowanie terenu przy ul. Zelwerowicza - zadanie realizowane w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadań z BO 2024
- Przebudowa drogi gminnej Nr 110822L w miejscowości Żurawnica.
- Usunięcie nieodpowiedniego stanu technicznego wiaduktu drogowego na DW 766 w m. Pińczów w km 28+416 (km 3+906 obwodnicy Pińczowa)
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.