Og³oszenie z dnia 2023-04-05
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00171635/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-11
- 2023/BZP 00230496/01 - Wynik z dnia 2023-05-24
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa lekkiego samochodu ratowniczo-rozpoznawczego dla Ochotniczej Stra¿y Po¿arnej w Mi³oradzu
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA MI£ORADZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747916
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. ¯u³awska 9
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Mi³oradz
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-213
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.7.) Numer telefonu: 552711531
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: projekty@miloradz.malbork.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.miloradz.biuletyn.net
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa lekkiego samochodu ratowniczo-rozpoznawczego dla Ochotniczej Stra¿y Po¿arnej w Mi³oradzu
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-002f7fc3-d3a9-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00166243
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-04-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00019842/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.2 Dostawa lekkiego samochodu ratowniczo-rozpoznawczego dla Ochotniczej Stra¿y Po¿arnej w Mi³oradzu
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/miloradz3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê za po¶rednictwem:
platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/miloradz
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu: https://platformazakupowa.pl, przy czym
ofertê wraz z za³±cznikami nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem „Formularza sk³adania oferty” dostêpnego na
https://platformazakupowa.pl/pn/miloradz w miejscu publikacji og³oszenia o zamówieniu i SWZ, natomiast dokumenty, o¶wiadczenia,
wnioski, zawiadomienia oraz przekazywanie informacji odbywa siê za pomoc± formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ”. 2.W celu skrócenia
czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje siê, aby komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym wszelkie
o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane by³y za po¶rednictwem platformazakupowa.pl i formularza
„Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”.
3. Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za
po¶rednictwem platformazakupowa.pl poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ” po których pojawi siê komunikat, ¿e
wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy dopuszcza, awaryjnie, komunikacjê za po¶rednictwem poczty
elektronicznej. Adres poczty elektr. os. uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: projekty@miloradz.malbork.pl z wy³±czeniem
sk³adania ofert (nie dopuszcza siê sk³adania ofert za pomoc± poczty elektronicznej).
4. UWAGA: pliki przesy³ane Zamawiaj±cemu powinny odpowiadaæ formatom okre¶lonym w rozporz±dzeniu Rady Ministrów z dnia
12 kwietnia 2012 r. w sprawie krajowych ram interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany
informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 2247 z
pó¼n. zm.); Zamawiaj±cy zaleca u¿ywanie formatów plików .PDF, .DOC, .DOCX, .RTF, .ODT, .JPG (.JPEG); do kompresji plików
Zamawiaj±cy zaleca u¿ywania formatów .ZIP lub .7Z.
5. W sytuacjach awaryjnych, np. w przypadku awarii platformy dostêpnej pod adresem https://platformazakupowa.pl, Zamawiaj±cy i
Wykonawcy mog± komunikowaæ siê za pomoc± poczty elektronicznej Zamawiaj±cego pod adresem:
projekty@miloradz.malbork.pl
6.Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl.
Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie
zamieszcza³ na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest
konkretny Wykonawca, bêdzie przekazywana w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego
wykonawcy.
7.Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowi±zek sprawdzania komunikatów
i wiadomo¶ci bezpo¶rednio na platformazakupowa.pl przes³anych przez zamawiaj±cego, gdy¿ system powiadomieñ mo¿e ulec
awarii lub powiadomienie mo¿e trafiæ do folderu SPAM.
8.Podczas sk³adania oferty nale¿y wzi±æ pod uwagê czas (nawet ze wzglêdu na zapoznanie siê z warunkami technicznymi
platformy, czy ró¿nymi innymi trudno¶ciami technicznymi), tak aby mieæ mo¿liwo¶æ z³o¿enia oferty w wyznaczonym do tego terminie.
9.Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania
wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu
platformazakupowa.pl znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
Pe³na tre¶æ oraz Szczegó³owe informacje, w tym wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej
znajduj± siê w SWZ - rozdzia³ XI.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE. L 119 Z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Mi³oradz z siedzib±: ul. ¯u³awska 9, 82-213 Mi³oradz, z któr± mo¿na skontaktowaæ siê pisemnie na adres siedziby, poprzez adres e-mail: ug@miloradz.malbork.pl lub telefonicznie pod nr tel. 55 271 15 31;
2) inspektorem ochrony danych osobowych jest: Pani Daria Sulich, z któr± mo¿na skontaktowaæ siê pisemnie na adres siedziby, poprzez adres e-mail: iod@miloradz.malbork.pl lub telefonicznie pod nr tel. 55 271 15 31, wew. 34;
3) Pani/Pana dane osobowe Wykonawcy przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr R.271.6.2023 – pod nazw± „DOSTAWA LEKKIEGO SAMOCHODU RATOWNICZO – ROZPOZNAWCZEGO DLA OCHOTNICZEJ STRA¯Y PO¯ARNEJ W MI£ORADZU”, prowadzonym w trybie postêpowania przeprowadzonego na postawie art. 275 pkt. 1 ustawy Pzp;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 Ustawy Pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy,
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani±/Pana dotycz±cych, jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych, decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych[1];
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa
w art. 18 ust. 2 RODO[2];
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
[1] skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z Ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
[2] prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: R.271.6.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego lekkiego samochodu ratowniczo–rozpoznawczego z napêdem 4 x 4 typu pick-up o minimalnej pojemno¶ci 2 000 cm³ i minimalnej mocy 140 KM z przeznaczeniem dla Ochotniczej Stra¿y Po¿arnej w Mi³oradzu (rok produkcji 2021), zgodnie z Szczegó³owym Opisem Przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowi±cym za³±cznik nr 1 do niniejszej SWZ, oraz zasadami aktualnej wiedzy technicznej
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 34113000-2 - Pojazdy z napêdem na 4 ko³a
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
34144210-3 - Wozy stra¿ackie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji mechanicznej
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2. Zamawiaj±cy, dzia³aj±c na podstawie art. 274 ust. 1 Pzp, wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym, nie krótszym ni¿ 5 dni terminie, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 273 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, to jest:
1) o¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej wed³ug za³±cznika nr 4 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Rozdzia³ X SWZ1) Je¿eli Wykonawcy wspólnie ubiegaj± siê o zamówienie o¶wiadczenie- za³±cznik nr 3 do SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie; o¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia;
3) O¶wiadczenie, które z informacji zawartych w ofercie Wykonawcy stanowi± tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i jako takie nie mog± byæ udostêpniane innym uczestnikom postêpowania; w przypadku zastrze¿enia informacji przez Wykonawcê zobowi±zany jest on wykazaæ, ¿e zastrze¿one informacje stanowi± tajemnicê przedsiêbiorstwa; brak powy¿szego o¶wiadczenia oznacza³ bêdzie, ¿e dokumenty sk³adaj±ce siê na ofertê nie stanowi± tajemnicy przedsiêbiorstwa (Wykonawca nie mo¿e zastrzec informacji, o których mowa w art. 222 ust. 5 ustawy Pzp) – w formularzu oferty wed³ug za³±cznika nr 2 do SWZ; Zgodnie z § 4 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, w przypadku gdy dokumenty elektroniczne w postêpowaniu lub konkursie, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku.
4) o¶wiadczenie – wskazanie przez Wykonawcê czê¶ci zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom i podanie przez Wykonawcê firm podwykonawców – w formularzu oferty wed³ug za³±cznika nr 2 do SWZ;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
ROZDZIA£ XX SWZ4. Na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy przewiduje zmiany postanowieñ zawartej Umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, gdy zachodzi co najmniej jedna z poni¿szych okoliczno¶ci – pod warunkiem wyra¿enia zgody przez Zamawiaj±cego.
5. Dopuszczalne jest dokonanie zmian umowy:
1) je¿eli przyczyny, z powodu których bêdzie zagro¿one dotrzymanie terminu zakoñczenia dostawy bêd± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które odpowiedzialno¶æ ponosi Zamawiaj±cy;
2) wstrzymania przez Zamawiaj±cego wykonywania Umowy;
3) konieczno¶ci podjêcia dzia³añ zmierzaj±cych do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywo³anego przez czynniki zewnêtrzne którego nie mo¿na by³o przewidzieæ, zagra¿aj±ce bezpo¶rednio ¿yciu lub zdrowiu ludzi lub gro¿±cego powstaniem szkody;
4) ograniczenia ¶rodków bud¿etowych przeznaczonych na realizacjê zamówienia;
5) z powodu si³y wy¿szej rozumianej jako epidemie, po¿ar, powód¼, huragan, eksplozjê, awarie energetyczne, wojnê, operacje wojskowe, rozruchy, niepokoje spo³eczne, ograniczenia i zakazy wydane przez organy administracji publicznej, a tak¿e inne nadzwyczajne zjawiska losowe i przyrodnicze, wszystkie z nich pozostaj±ce poza kontrol± Stron, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia Umowy, a je¿eli mo¿liwe by³y do przewidzenia nie mo¿na by³o im zapobiec;
6) modyfikacji technicznych parametrów oferowanego przedmiotu umowy – pod warunkiem zachowania minimalnych wymagañ okre¶lonych w OPZ; zmiana umowy bêdzie niedopuszczalna, je¿eli mia³aby prowadziæ do dostarczenia przedmiotu umowy o parametrach niezgodnych z wymaganiami OPZ;
7) nast±pi zmiana powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu zamówienia;
8) zmiany zakresu przedmiotu zamówienia pod warunkiem, ¿e s± korzystne dla Zamawiaj±cego lub zasz³y okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy;
9) zmiany zapisów umowy w zakresie sposobu realizacji przedmiotu umowy, maj±c na wzglêdzie jego usprawnienie, dla wype³nienia zamiaru Stron niniejszej umowy;
5. Wszystkie powy¿sze postanowienia stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Nie stanowi± jednocze¶nie zobowi±zania do wyra¿enia takiej zgody.
6. Zamawiaj±cy jest uprawniony do ¿±dania zmiany sposobu rozliczania Umowy lub dokonywania p³atno¶ci na rzecz Wykonawcy w zwi±zku ze zmianami zawartej przez Zamawiaj±cego umowy o dofinansowanie projektu lub zmianami wytycznych dotycz±cych realizacji projektu albo wobec zmiany;
7. Wszelkie zmiany Umowy s± dokonywane przez umocowanych przedstawicieli Zamawiaj±cego i Wykonawcy w formie pisemnej w drodze aneksu Umowy, pod rygorem niewa¿no¶ci.
8. Przyjmuje siê, ¿e nie stanowi± zmiany Umowy nastêpuj±ce zmiany:
1) danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno-organizacyjn± Umowy,
2) danych teleadresowych,
3) danych rejestrowych.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-04-13 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/miloradz
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-04-13 09:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-05-12
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Doposa¿enie OSP Nekla poprzez dostawê fabrycznie nowego ¶redniego samochodu ratowniczo - ga¶niczego
- Zakup i dostawa jednego samochodu operacyjnego dla Komendy G³ównej Pañstwowej Stra¿y Po¿arnej
- DOSTAWA 11 SZT. SAMOCHODÓW RATOWNICZO- GA¦NICZYCH I SPECJALNYCH.
- Dostawa samochodów fabrycznie nowych.
- Dostawa samochodów po¿arniczych.
- Zakup samochodów po¿arniczych i motopomp po¿arniczych.
wiêcej: Pojazdy z napêdem na 4 ko³a »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.