Ogłoszenie z dnia 2023-04-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00091377/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa licencji oprogramowania deweloperskiego w podziale na części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Aplikacje Krytyczne Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364760520
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Chmielna 132/134
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-805
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zakupy@akmf.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.akmf.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi.akmf.pl/open-preview-auction.html/3410761.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność związana z oprogramowaniem
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa licencji oprogramowania deweloperskiego w podziale na części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e83827eb-a92d-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00166244
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00091377
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZP/2023/05/WNP-000785
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 86012,09 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa licencji oprogramowania deweloperskiego w podziale na części.Część 1:
Dostawa 5 sztuk nowych subskrypcji licencji oprogramowania DevExpress w wersji Universal na czas 12 miesięcy wraz ze wsparciem producenta na okres 12 miesięcy lub rozwiązania równoważnego
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 46940,25 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa licencji oprogramowania deweloperskiego w podziale na części.Część 2:
Dostawa 5 sztuk nowych subskrypcji licencji oprogramowania Resharper producenta JetBrains na czas 12 wraz ze wsparciem producenta na okres 12 miesięcy lub rozwiązania równoważnego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 8195,42 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa licencji oprogramowania deweloperskiego w podziale na części.Część 3:
Dostawa 11 sztuk nowych subskrypcji licencji oprogramowania IntelliJ IDEA Ulimate Commercial Annual producenta JetBrains na czas 12 miesięcy wraz ze wsparciem producenta na okres 12 miesięcy lub rozwiązania równoważnego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 30876,42 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53431,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76813,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53431,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RESTOR P. Anton, A. Czapski, T. Rostropowicz Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5211002381
7.3.3) Ulica: Dworkowa 2/107A
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-784
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"RESTOR" - P.ANTON, A.CZAPSKI, T.ROSTROPOWICZ.SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"RESTOR" - P.ANTON, A.CZAPSKI, T.ROSTROPOWICZ.SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53431,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8782,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12607,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8782,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RESTOR P. Anton, A. Czapski, T. Rostropowicz Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5211002381
7.3.3) Ulica: Dworkowa 2/107A
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-784
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"RESTOR" - P.ANTON, A.CZAPSKI, T.ROSTROPOWICZ.SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"RESTOR" - P.ANTON, A.CZAPSKI, T.ROSTROPOWICZ.SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8782,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33446,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46002,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33446,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RESTOR P. Anton, A. Czapski, T. Rostropowicz Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5211002381
7.3.3) Ulica: Dworkowa 2/107A
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-784
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"RESTOR" - P.ANTON, A.CZAPSKI, T.ROSTROPOWICZ.SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"RESTOR" - P.ANTON, A.CZAPSKI, T.ROSTROPOWICZ.SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33446,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu, zagospodarowania odpadów przemysłowych niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne oraz dzierżawy kontenerów.
- Usługa organizacji i obsługi jednodniowej konferencji pt. "X Sejmik Senioralny Województwa Mazowieckiego".
- Remont drogi wojewódzkiej nr 805 na odcinku od km 13+995 do km 16+430 na terenie gminy Pilawa, powiat garwoliński, województwo mazowieckie - nr postępowania 072/25
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w zakresie projektu budowlanego, STWiORB, przedmiarów i kosztorysów inwestorskich na przebudowy komunalnych lokali mieszkalnych
- remont pustostanów lokali mieszkalnych, stanowiących własność m. st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m. st. Warszawy na terenie TZOM Nowolipki (6 lokali).
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: al. Wyzwolenia 9 m 128, część nr 2: al. Wyzwolenia 10 m 47 i 181
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa biurowego oprogramowania komputerowego
- "Bezpieczeństwo informacji na pierwszym planie: Cyberbezpieczna Gmina Gaworzyce" - dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa sprzętu oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu "Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Gminie Gorlice
- "Zakup sprzętu, oprogramowania i urządzeń na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach" w ramach realizacji projektu "Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa Powiatu Polkowickiego"
- Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu "Wzmocnienie cyberbezpieczeństwa Gminy Kwidzyn"
- Dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego nieużywanego oprogramowania komputerowego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.