Ogłoszenie z dnia 2025-03-27
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
"STWORZENIE STREF TERAPEUTYCZNYCH ORAZ WYPOCZYNKOWYCH DLA PACJENTÓW "DOLNOŚLĄSKIEGO CENTRUM ZDROWIA PSYCHICZNEGO" SP Z O. O. ORAZ WYDZIELONEJ STREFY REKREACJI DLA OKOLICZNYCH MIESZKAŃCÓW"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: "DOLNOŚLĄSKIE CENTRUM ZDROWIA PSYCHICZNEGO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021184819
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: wyb. Józefa Conrada-Korzeniowskiego 18
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-226
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dczp.wroclaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dczp.wroclaw.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
podmiot prowadzący działalność leczniczą
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"STWORZENIE STREF TERAPEUTYCZNYCH ORAZ WYPOCZYNKOWYCH DLA PACJENTÓW "DOLNOŚLĄSKIEGO CENTRUM ZDROWIA PSYCHICZNEGO" SP Z O. O. ORAZ WYDZIELONEJ STREFY REKREACJI DLA OKOLICZNYCH MIESZKAŃCÓW"
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-45f431ef-b9ce-4ed9-8afa-3a15c936dde1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00166319
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/dczp_wroclaw3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/dczp_wroclaw
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 12.6. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z platformy zakupowej, zamieszczonym na stronie internetowej pod adresem https://platformazakupowa.pl w zakładce „Regulamin” (znajdującej się na dole strony).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 15/OGRÓD/DCZP/2025/P
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Dokumentacja Projektowa, stanowiąca załącznik nr 1 do SWZ przy czym:
Zakres prac obejmuje:
• Wykonanie parkingu oraz drogi przy budynku N (poradni)
• Wykonanie ścieżek terapeutycznych w części dla okolicznych mieszkańców,
• Wykonanie pełnego oświetlenia w części dla okolicznych mieszkańców,
• Postawienie obiektów małej architektury: ławek, koszy na śmieci, stojaków na rowery.
• Wykonanie nasadzeń drzew, krzewów, trawy w części dla okolicznych mieszkańców
• W przypadku konieczności, uzyskanie niezbędnych zgód na przesunięcie ogrodzenia za nowopowstały parking przy budynku N.
• Wykonanie ogrodzenia oddzielającego strefę dla pacjentów od strefy dla okolicznych mieszkańców z przesunięciem za nowopowstały parking przy bud. N
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: skrócenie terminu realizacji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
7.7. Zgodnie z art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający nie stawia wymagań w powyższym zakresie.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie OC w zakresie świadczeń objętych niniejszą umową na kwotę gwarantowaną w wysokości nie niższej niż 2 000 000 zł lub pisemne oświadczenie, że zawrze takie ubezpieczenie w przypadku wygrania przetargu.
d) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca udokumentuje:
• Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej co najmniej dwie roboty budowlane związane z remontem, przebudową lub modernizacją czynnych obiektów o charakterze szpitala psychiatrycznego lub ośrodka odwykowego (będących w ciągłym użytkowaniu) na kwotę min. 2 000 000zł każda, oraz
• Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej co najmniej dwie roboty budowlane związane z rewitalizacją parku/ogrodu zabytkowego o powierzchni min. 5 000 m2 w tym przynajmniej jedna na kwotę min. 2 000 000zł, pod nadzorem Konserwatora Zabytków, nadzorem dendrologicznym oraz nadzorem ornitologicznym oraz
• Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej co najmniej dwie roboty polegająca na układaniu kostki kamiennej pod nadzorem Konserwatora Zabytków na powierzchni min. 1000 m2
• Wykonawca wykaże 1 osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z ustawą Prawo budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia (1 osoba - Kierownik budowy) lub osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z ustawą Prawo budowlane w specjalności uprawnienia drogowe bez ograniczeń, która posiada następujące kwalifikacje:
- do kierowania pracami konserwatorskimi oraz pracami restauratorskimi, zgodnie z art. 37c ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.
- minimum 10 lat doświadczenia od uzyskania uprawnień
- pełnienie samodzielnej funkcji – kierownik robót - na minimum dwóch budowach na czynnych obiektach o charakterze szpitala psychiatrycznego lub ośrodka odwykowego (będących w ciągłym użytkowaniu), oraz
• Wykonawca wykaże osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z ustawą Prawo budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia (1 osoba), która posiada następujące kwalifikacje:
- do kierowania pracami konserwatorskimi oraz pracami restauratorskimi, zgodnie z art. 37c ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami
- minimum 5 lat doświadczenia od uzyskania uprawnień
- pełnienie samodzielnej funkcji – kierownik robót na budowie oświetlenia przy drogach utwardzonych na minimum dwóch budowach, oraz
• Wykonawca wykaże 1 osobę do kierowania badaniami archeologicznymi (zgodnie z art. 37e ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami), która ukończyła studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie w zakresie archeologii i odbyła po ukończeniu tych studiów co najmniej 12-sto miesięczną praktykę w zakresie badań archeologicznych., oraz
• Wykonawca wykaże 1 osobę sprawującą nadzór dendrologiczny, która posiada następujące kwalifikacje:
- udokumentowany min. roczny staż pracy na terenach zieleni przy zadaniach o zakresie analogicznym do planowanego zamierzenia ( rewitalizacja ogrodu pod nadzorem Konserwatora Zabytków) potwierdzony świadectwem lub certyfikatem lub,
- wyższe wykształcenie na kierunku architektura krajobrazu, leśnictwo lub innym o tematyce botanicznej lub innym równoważnym do ww., każdorazowo z udokumentowanym 3 letnim stażem pracy na terenach zieleni przy zadaniach o zakresie analogicznym do planowanego zamierzenia ( rewitalizacja ogrodu pod nadzorem Konserwatora Zabytków) lub,
- wykształcenie średnie techniczne jako technik ogrodnik lub technik architektury krajobrazu lub inne równoważne, każdorazowo z udokumentowanym 5 letnim stażem pracy na terenach zieleni przy zadaniach o zakresie analogicznym do planowanego zamierzenia ( rewitalizacja ogrodu pod nadzorem Konserwatora Zabytków).
Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji, a także łączenie posiadanych uprawnień do kierowania robotami i projektowania.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
6. Zamawiający w terminie 14 dni od podpisania Umowy uiści na rzecz Wykonawcy zaliczkę w wysokości 10% Wynagrodzenia, podlegającą zaliczeniu na poczet Wynagrodzenia, zwaną dalej „Zaliczką”.7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
zgodnie z pzp7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-04-10 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/dczp_wroclaw
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-10 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Opracowanie dokumentacji projektowej na remont z termomodernizacją wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ulicy Wyszyńskiego 105A we Wrocławiu.
- Remont i przebudowa ogrodzenia frontowego terenu Przedszkola nr 2 przy ul. Walerego Sławka 5 we Wrocławiu
- "Kompleksowa organizacja trzydniowego wyjazdu studyjnego do województwa małopolskiego pn. "Dziedzictwo kulturowe i tradycje kulinarne polskiej wsi", który odbędzie się w drugiej połowie maja 2025 r."
- Zakup i dostawa 3 radiowozów dla Straży Miejskiej Wrocławia
- Usługa nagłośnienia, oświetlenia i obsługa elementów multimedialnych wraz z realizacją wizji okolic startu, mety oraz wybranych punktów na trasie w trakcie 11. PKO Nocnego Wrocław Półmaratonu
- Sukcesywna dostawa środków czystości, akcesoriów do sprzątania, worków na śmieci oraz środków higieny osobistej dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa obiektów Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z siedzibą Jednostki Ratowniczo- Gaśniczej PSP w Mrągowie wraz z dociepleniem
- Wykonanie remontu instalacji C.O. w Urzędzie Skarbowym w Garwolinie w trybie zaprojektuj i wybuduj
- Wykonanie robót budowlanych wraz z zagospodarowaniem terenów zieleni w ramach inwestycji pt. Zagospodarowanie Placu Powstańców Warszawy oraz pielęgnacja zieleni.
- Remont pomieszczeń znajdujących się w budynku Urzędu Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy przy al. Komisji Edukacji Narodowej 61 w Warszawie.
- Rozbudowa infrastruktury rekreacyjno-turystycznej nad Zbiornikiem Jeziorsko w gm. Pęczniew
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Siemiatycze - Cecele
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.