Ogłoszenie z dnia 2022-05-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00076179/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-04
- 2023/BZP 00177893/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-14
- 2023/BZP 00177894/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obligatoryjne badania maszyn i urządzeń przez rzeczoznawców
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM GÓRNICTWA WĘGLOWEGO W ZABRZU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 243220420
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Georgiusa Agricoli 2
1.5.2.) Miejscowość: Zabrze
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-800
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@muzeumgornictwa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumgornictwa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://muzeumgornictwa.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Obligatoryjne badania maszyn i urządzeń przez rzeczoznawców2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-523c9de5-965a-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00166351
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039540/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Obligatoryjne Badania maszyn i urządzeń przez rzeczoznawców
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00076179/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/7/MGW/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Badania i kontrole elementów górniczych wyciągów szybowych, które obejmują :− maszyny wyciągowe,
− zawieszenia naczyń wyciągowych i lin wyciągowych,
− naczynia wyciągowe,
− koła i osie kół linowych,
− układ hamulcowy,
− wał główny MW,
− badania atestacyjne, opinie techniczne i specjalistyczne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego
4.5.5.) Wartość części: 93672,64 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Badania i kontrole lin wyciągów szybowych oraz lin urządzeń transportowychBadania i kontrole obejmują
− liny wyciągów szybowych i liny urządzenia transportowego GS-2,
− urządzenie transportowe GS-2,
− urządzenie transportowe SH-2000,
− urządzenie transportowe kolejka podwieszana z ciągnikiem elektrohydraulicznym,
− urządzenie transportowe kolejka podwieszana z ciągnikiem spalinowym,
− sprężyny układu spadochronowego naczyń wyciągowych,
− charakterystyka wentylatora,
− legalizacje urządzeń pomiarowych –manometry.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego
4.5.5.) Wartość części: 139416,72 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Badania i legalizacje: aparatury i zabezpieczeń elektroenergetycznych SN zabudowanych w urządzeniach i instalacjach eksploatowanych przez Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu.1) Badania i legalizacje:
− aparatury i zabezpieczeń elektroenergetycznych SN zabudowanych w urządzeniach i instalacjach eksploatowanych przez Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu,
− aparatury i zabezpieczeń elektroenergetycznych nN zabudowanych w urządzeniach i instalacjach eksploatowanych przez Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu,
− sprzętu ochronnego,
− przyrządów pomiarowych.
− lokalizacja i usuwanie uszkodzeń elektroenergetycznych linii kablowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego
4.5.5.) Wartość części: 65657,44 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Badania i kontrole - pomiar pionowości trzona wieży.Badania i kontrole obejmują
− pomiar pionowości trzona wieży,
− pomiar prostoliniowości torów prowadzenia naczyń
4.5.3.) Główny kod CPV: 71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego
4.5.5.) Wartość części: 349746,80 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 117809,14 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 117809,14 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 117809,14 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Ośrodek Pomiarów i Automatyki S.A.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Centrum Badań i Dozoru Górnictwa Podziemnego Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 272470551
7.3.3) Ulica: Hagera 14a
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-800
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OŚRODEK POMIARÓW I AUTOMATYKI S.A.
jakie przetargi wygrała firma
OŚRODEK POMIARÓW I AUTOMATYKI S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 117809,14 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 166811,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 166811,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 166811,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Ośrodek Pomiarów i Automatyki S.A.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Centrum Badań i Dozoru Górnictwa Podziemnego Sp. z o.o., Rudpol-Opa Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 272470551
7.3.3) Ulica: Hagera 14a
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-800
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OŚRODEK POMIARÓW I AUTOMATYKI S.A.
jakie przetargi wygrała firma
OŚRODEK POMIARÓW I AUTOMATYKI S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 166811,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 82575,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 82575,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 82575,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Ośrodek Pomiarów i Automatyki S.A.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Rudpol-Opa Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 272470551
7.3.3) Ulica: Hagera 14a
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-800
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OŚRODEK POMIARÓW I AUTOMATYKI S.A.
jakie przetargi wygrała firma
OŚRODEK POMIARÓW I AUTOMATYKI S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 82575,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu, w zakresie części nr 4 złożono 1 ofertę:
1) Główny Instytut Górnictwa, pl. Gwarków 1, 40-166 Katowice
Jednym z kryterium oceny ofert jest termin realizacji zleceń okresowych. Zamawiający w rozdziale XXVII Specyfikacji Warunków Zamówienia opisał w jaki sposób przyzna punkty w tym kryterium oraz zastrzegł, że zgodnie z wymogami określonymi w SWZ zaoferowany termin realizacji zleceń szczegółowych nie może być dłuższy niż 5 dni.
Termin wykonania zleceń okresowych Wykonawca miał wskazać w formularzu ofertowym, w punkcie 4: Kryteria pozacenowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Termin realizacji zleceń szczegółowych …….. (podany w dniach)
Jednocześnie Zmawiający zastrzegł, iż w przypadku niewypełnienia przyjmuje się maksymalny termin wykonania zleceń szczegółowych, tj. 5 dni, a Wykonawca nie otrzyma punktów w tym kryterium.
W złożonej ofercie Wykonawca zadeklarował wykonanie zleceń szczegółowych w terminie 21 dni od daty otrzymania zlecenia i udostępnienia szybu do badań.
Powyższe jest niezgodnie z treścią SWZ i skutkuje jej odrzuceniem na podstawie art. 266 ust. 1 pkt 5 ustawy „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia”.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2022 r. oraz nie dłużej niż do dnia (włącznie z tym dniem), w którym wynagrodzenie Wykonawcy za wykonywanie umowy
osiągnie planowaną wartość, o której mowa w § 3 ust.1 umowy
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- Dostawa, instalacja i uruchomienie aparatu USG
- Dostawę produktu leczniczego matrycy z klejem do tkanek
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu tj. kabiny do naświetleń promieniowaniem UVB, BIS do stanowiska do znieczulenia, USG dermatologicznego do badań skóry.
- DOSTAWA MATERIAŁÓW INSTALACYJNYCH
- "Świadczenie usług kominiarskich w zakresie przeglądów stanu technicznego przewodów kominowych, czyszczenia przewodów kominowych oraz bieżącej obsługi na podstawie zgłoszeń lokatorów..."
- "Świadczenie usług kominiarskich w zakresie przeglądów stanu technicznego przewodów kominowych, czyszczenia przewodów kominowych oraz bieżącej obsługi na podstawie zgłoszeń lokatorów...."
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sporządzanie opinii kominiarskich,w tym spr.stanu technicznego przew.kominowych dym.,spalin. i went. w wolnych lokalach zlok.w bud. stan. zasób kom. aminy zarz.i admin. przez ZGM TBS Sp. z o.o.
- Wykonanie przeglądów rocznych, pięcioletnich będących jednocześnie rocznymi obiektów budowlanych w zarządzie Gdańskich Nieruchomości.
- 3/2025 Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego dla zadania pn. "Przebudowa i remont pomieszczeń na 1. piętrze Szpitala Rejonowego w Raciborzu - Oddziału Neonatologii"
- Wykonanie okresowej kontroli przewodów kominowych wraz z ich czyszczeniem w nieruchomościach położonych w obszarze działania Oddziału Terenowego Warmińsko - Mazurskiego
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji inwestycji pn.: Modernizacja hali sportowej MOSiR w Puławach
- Budowa zespołu klubów dziecięcych wraz z zagospodarowaniem terenu w Nowogrodzie Bobrzańskim przy ul. Unii Europejskiej/Tęczowej na działce nr 650/32, obręb 0001, jedn. ew. 080905_4 Nowogród Bobrzański
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.