eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczawno-ZdrójPełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu inwestycyjnym pn.: "Polski Ład dla Szczawna - Zdroju - Budowa Żłobka



Ogłoszenie z dnia 2025-03-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu inwestycyjnym pn.: „Polski Ład dla Szczawna - Zdroju – Budowa Żłobka

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uzdrowiskowa Gmina Miejska Szczawno-Zdrój

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718219

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki 17

1.5.2.) Miejscowość: Szczawno-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-310

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szczawno-zdroj.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczawno-zdroj.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://szczawno-zdroj.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu inwestycyjnym pn.: „Polski Ład dla Szczawna - Zdroju – Budowa Żłobka

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e26eb519-660d-42e7-97df-0570e8a2a409

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00166433

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00074115/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu inwestycyjnym pn. POLSKI ŁAD DLA SZCZAWNA-ZDROJU- Budowa Żłobka

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt FERS "Opieka nad dziećmi do lat 3 - program Maluch+" współfinansowany z Krajowego Planu na rzecz Odbudowy i Zwiększenia Odporności

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00088904

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZI.271.1.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług obejmujących pełnienie funkcji wielobranżowego inspektora nadzoru inwestorskiego, dalej zwanego Inspektorem nadzoru, dla zadania inwestycyjnego pn.: „Polski Ład dla Szczawna-Zdroju – Budowa Żłobka” realizowanego w trybie „zaprojektuj i wybuduj”, zgodnie z Programem funkcjonalno – użytkowym, Specyfikacją Warunków Zamówienia, zwaną dalej „SWZ”, a następnie pozwoleniem na budowę, Dokumentacją projektową, STWiORB oraz umowami zawartymi przez Zamawiającego z Wykonawcami i Instytucjami współfinansującymi Zadanie i zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa..
2. 2. W ramach pełnienia funkcji inspektora nadzoru Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania pełnego zakresu czynności określonych w przepisach ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U.2024.725 ze zm.)
3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają:
3.1. Specyfikacja Warunków Zamówienia (zwana w dalszej treści „SWZ”) wraz z ewentualnymi wyjaśnieniami Zamawiającego do SWZ i zmianami SWZ.
3.2. Projektowane postanowienia umowy stanowiące Załącznik nr 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 147600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 365310,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 147600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Artur Myśliwiec

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6112220595

7.3.3) Ulica: Turkusowa 14

7.3.4) Miejscowość: Mysłakowice

7.3.5) Kod pocztowy: 58-533

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

W pełnieniu funkcji inspektora nadzoru - wykonawca powołuje się na zasoby następujących wykonawców:
F.H.U. INVEST - ART. Sławomir Nowakowski.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 147600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.