Ogłoszenie z dnia 2025-03-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00088904/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu inwestycyjnym pn.: „Polski Ład dla Szczawna - Zdroju – Budowa Żłobka
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uzdrowiskowa Gmina Miejska Szczawno-Zdrój
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718219
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki 17
1.5.2.) Miejscowość: Szczawno-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-310
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szczawno-zdroj.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczawno-zdroj.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://szczawno-zdroj.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu inwestycyjnym pn.: „Polski Ład dla Szczawna - Zdroju – Budowa Żłobka2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e26eb519-660d-42e7-97df-0570e8a2a409
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00166433
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00074115/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu inwestycyjnym pn. POLSKI ŁAD DLA SZCZAWNA-ZDROJU- Budowa Żłobka
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt FERS "Opieka nad dziećmi do lat 3 - program Maluch+" współfinansowany z Krajowego Planu na rzecz Odbudowy i Zwiększenia Odporności2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00088904
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZI.271.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług obejmujących pełnienie funkcji wielobranżowego inspektora nadzoru inwestorskiego, dalej zwanego Inspektorem nadzoru, dla zadania inwestycyjnego pn.: „Polski Ład dla Szczawna-Zdroju – Budowa Żłobka” realizowanego w trybie „zaprojektuj i wybuduj”, zgodnie z Programem funkcjonalno – użytkowym, Specyfikacją Warunków Zamówienia, zwaną dalej „SWZ”, a następnie pozwoleniem na budowę, Dokumentacją projektową, STWiORB oraz umowami zawartymi przez Zamawiającego z Wykonawcami i Instytucjami współfinansującymi Zadanie i zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa..
2. 2. W ramach pełnienia funkcji inspektora nadzoru Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania pełnego zakresu czynności określonych w przepisach ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U.2024.725 ze zm.)
3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają:
3.1. Specyfikacja Warunków Zamówienia (zwana w dalszej treści „SWZ”) wraz z ewentualnymi wyjaśnieniami Zamawiającego do SWZ i zmianami SWZ.
3.2. Projektowane postanowienia umowy stanowiące Załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 147600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 365310,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 147600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Artur Myśliwiec
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6112220595
7.3.3) Ulica: Turkusowa 14
7.3.4) Miejscowość: Mysłakowice
7.3.5) Kod pocztowy: 58-533
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
W pełnieniu funkcji inspektora nadzoru - wykonawca powołuje się na zasoby następujących wykonawców:
F.H.U. INVEST - ART. Sławomir Nowakowski.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 147600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące
INNE PRZETARGI SZCZAWNO-ZDRÓJ
więcej: przetargi SZCZAWNO-ZDRÓJ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania "Rozbudowa systemu ścieżek rowerowych na terenie gm. Kostrzyn wraz z budową zintegrowanego węzła przesiadkowego Gułtowy w formule zaprojektuj i wybuduj"
- "Budowa Centrum Przesiadkowego w Pankach"
- Projekt budowy budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Słowackiego, Matejki i Żeromskiego w Raciborzu
- ZAPROJEKTOWANIE I WYBUDOWANIE WSPINALNI POŻARNICZEJ W RAMACH MODERNIZACJI OBIEKTÓW STRAŻNICY KOMENDY MIEJSKIEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy i zmiany sposobu użytkowania budynku D na potrzeby diagnostyki obrazowej oraz przebudowy pomieszczeń w budynku B wraz z instalacjami wewnętrznymi [...]
- Utworzenie Europejskiego Centrum Okulistyki w Okręgowym Szpitalu Kolejowym w Katowicach - etap I i etap II
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.